Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de utilaje pentru dotarea serviciului public de interes local si gospodarire comunala din comuna Vatra Moldovitei, judetul Suceava


Anunt de participare numarul 115857/23.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VATRA MOLDOVITEI
Adresa postala:  localitatea Vatra Moldovitei, comuna Vatra Moldovitei, judetul Suceava, Localitatea:  Vatra Moldovitei, Cod postal:  727595, Romania, Punct(e) de contact:  Primaria Vatra Moldovitei, Tel. 0230-336.150, In atentia:  ing. Lucian Chichifoi, Email:  [email protected], Fax:  0230-336.251, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de utilaje pentru dotarea serviciului public de interes local si gospodarire comunala din comuna Vatra Moldovitei, judetul Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Vatra Moldovitei
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este achizitionarea unui VEHICUL MULTIFUNCTIONAL DE INTRETINERE RUTIERA, conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144400-2 - Vehicule de intretinere rutiera (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Utilaj pentru dotarea serviciului public de interes local si gospodarire comunala din comuna Vatra Moldovitei, judetul Suceava
Valoarea estimata fara TVA: 623, 544RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 12.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform legislatiei in vigoareProiect finantat de Uniunea Europeana prinFONDUL EUROPEAN AGRICOL PENTRU DEZVOLTARE RURALA Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Declaratie privind participarea cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, Documente solicitate:
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original/ copie legalizata, valabil si emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul de pe raza caruia isi are sediul social, in copie conforma cu originalul.
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat pentru sediul social (formular tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), valabil la data deschiderii ofertelor.
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale pentru sediul social, valabil la data deschiderii ofertelor.
Cerinta obligatorie:
- operatorul economic trebuie sa aiba obiectul de activitatecorespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinireacontractului respectiv.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani, trebuie sa fie egala sau mai mare de 1.100.000 lei.
Formularul Informatii generale (formular 8) si Identificare financiara (anexa la Formularul 8) din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.
- Situatia financiara la 31.12.2009 - bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara- copii« conform cu originalul », semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data, vizate si inregistrate de organele competente.
Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Furnizarea in ultimii 3 (trei) ani a cel putin un utilaj pentru intretinerea drumurilor in valoare de cel putin 600.000 lei.
Autorizare din partea producatorului pentru comercianti/ dealeri.
Lista principalelor livrari in domeniul ce face obiectul prezentei achizitii pentru ultimii 3 (trei) ani
Prezentarea omologarii utilajului la Registrul Auto Roman, pentru a dovedi respectarea prevederilor O.U.G. nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
Autorizatia pentru livrarea produselor emisa de producator
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Distanta service utilaj multifunctional
30%
Descriere: Distanta service utilaj multifunctional
3.
Termen de livrare
10%
Descriere: termen de livrare ? termenul in zile
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2011 11:00
Locul: Primaria Vatra Moldovitei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot participa numai membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si observatori ai CRPDRP 1 NE Iasi
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat de Uniunea Europeana prinFONDUL EUROPEAN AGRICOL PENTRU DEZVOLTARE RURALA (FEADR) implementat prin Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR)Masura 322: Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire poate fi accesata direct si nerestrictionat prin mijloace electronice (prin sistemul SEAP la adresa www.e-licitatie.ro). Documentatia va fi disponibila la sediul autoritatii contractante, intre orele 9, 00-15, 00. In cazul in care se solicita sa se transmita prin posta, operatorii care vor sa beneficieze de aceasta facilitate vor achita contravaloarea taxelor de curierat privind transmiterea documentelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Bucuresti, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala:  Primaria Vatra Moldovitei, jud. Suceava, Localitatea:  Vatra Moldovitei, Cod postal:  727595, Romania, Tel. 0230336150, Email:  [email protected], Fax:  0230336251
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2011 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer