Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA DE UTILAJE PENTRU DOTAREA SERVICIULUI PUBLIC DE DEZAPEZIRE, INTRETINERE DRUMURI SI SPATII VERZI si asigurarea serviciilorde reparare si intretinere a utilajelor in perioada de garantie, in cadrul proiectului ?Dezvoltarea zonei Valea Agrijului,


Anunt de participare numarul 133916/14.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DEZVOLTAREA INTERCOMUNITATAA BAZINULUI VAII AGRIJULUI
Adresa postala: str. Principala, Localitatea: Agrij, Cod postal: 457005, Romania, Punct(e) de contact: PAMFIL BERAR, Tel. +40 0260/658658, Email: [email protected], Fax: +40 0260/658658, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
asociatie de comune
Activitate (activitati)
Altele: servicii de administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE UTILAJE PENTRU DOTAREA SERVICIULUI PUBLIC DE DEZAPEZIRE, INTRETINERE DRUMURI SI SPATII VERZI si asigurarea serviciilorde reparare si intretinere a utilajelor in perioada de garantie, in cadrul proiectului ?Dezvoltarea zonei Valea Agrijului, judetul Salaj, prin reabilitarea infrastructurii tehnico-edilitare si infiintarea serviciului public de dezapezire, intretinere drumuri si spatii verzi si infiintare de servicii sociale?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: comuna Agrij, judetul Salaj
Cod NUTS RO 116
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Utilajele care se doresc a fi achizitionate sunt 1buc. autogreder si 1 buc. autobasculanta
Detaliile cu privire la caracteristicile tehnice minimale pentru aceste utilaje sunt enuntate in Caietul de sarcini.
Orice referire la marci, standarde si norme prezentate in documentatia de atribuire vor fi considerate ca purtand mentiunea ?sau echivalent?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43221000-8 - Gredere rutiere (Rev.2)
34142300-7-Autobasculante (Rev.2)
50110000-9-Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatiile cu privire la caracteristicile utilajelor ? greder rutier si autobasculanta, ce urmeaza a fi achizitioante sunt prezentate in Caietul de sarcini, care face parte integranta din documentatia de atribuire.Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 754462Moneda: Lei
Ofertanatii sunt obligati sa se incadreze in valoarea prezentata mai sus.
Ofertele care vor depasi valoarea estimata prezentata mai sus vor fi declarate inacceptabile
Comisia de evaluarea isi rezerva dreptul de a exclude ofertele cu preturile subevaluate, daca va constata acest lucru.
Valoarea estimata fara TVA: 754, 462RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 15.089 leiIn cazul in care ofertantul este alcatuit dintr-un grup asociat de societati, garantia de participare va fi constituita de catre liderul asociatiei.Modul de constituire a garantiei de participare. Una din urmatoarele variante: 1. Scrisoare de garantie bancara2. Instrument de garantare emise de societati de asigurareFormular nr. 3-in originalGarantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire laculpa persoanei garantate3. Ordin de plata in contul Autoritatii Contractante: RO16BTRL03201205G91283XXX deschis la BANCA TRANSILVANIA, sucursala Zalau cu viza bancii ofertantului.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazuri exceptionale si inainte de expirarea perioadei initiale de valabilitate prevazuta mai sus, Autoritatea Contractanta poate cere ofertantilor o prelungire determinata a acestei perioade. Astfel de solicitari si raspunsurile la acestea (privind prelungirea perioadei de valabilitate a garantiei pentru participare la licitatie) se vor face in scris. Un ofertant poate refuza o astfel de cerere, caz in care nu-si va pierde garantia de participare la licitatie.Garantia de participare poate fi retinuta de catre autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925/2006 si art. 278^1 din OUG 34/2006.Pentru nedepunerea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata/ intr-o forma care nu respecta prevederile OUG 34/2006 si HG 925/2006 oferta va fi declarata inacceptabila si va fi returnata nedeschisa. Garantia de buna executie nu va depasi 10% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale si in conformitate cu art.90 al.(3) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
(FEADR), implementat prin (PNDR), Masura322 ?Renovarea, dezv. satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea
Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art. 180 din OUG 34/2006 conform Formularului 12A - Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006
Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile mai sus prezentate pentru a fi exclus de la procedura, conform Formularului 12B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1din OUG nr.34/2006
Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 conform Formularului 12H ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006.
In ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ?art.6961/OUG34, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: presedintele asociatiei dl. Berar Pamfil, primarul Comunei Romanasi dl. Borzan Marius Daniel, primarul Comunei Buciumi dl. Holhos Ioan
NOTA: - Declaratia va fi data atat de ofertant/candidat/ofertant asociat, cat si de subcontractant/ tertul sustinator.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Cerinta nr. 4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/2010
Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la prezenta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform Formularului 18 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta).
Cerinta nr. 5
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraParticiparea operatorilor economiciintr-un grup de operatori se poate realiza ca asociat sau subcontractant.
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii unei oferte comune, prezentand in acest sens Acord de asociere.
Operatorul economic are dreptul de a subcontracta o parte din contract, avand obligatia de a preciza partea sau partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate si datele de recunoastere a subcontractantilor prezentand in acest sens Acord de subcontractare.
Ofertantul ramane direct raspunzator in fata Autoritatii contractante de indeplinirea contractului.
Documente de calificare : - Formular 12C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Formular 12G - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializareaacestora.
- Acord de asociere in copie ? in cazul in care oferta este depusa de ofertanti in asociere - Formular 13B- Contract de subcontractare in copie ? in cazul in care o parte a contractului este subcontractataCerinta nr. 6
Atestate fiscale
Ofertantul va prezenta atestate fiscale (in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) privind indeplinirea obligatiilor exgibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a impozitelor si taxelor locale, -din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
NOTA:
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptulde a elimina din cadrul procedurii pe ofertantii care au datorii restante catre bugetul de stat si bugetele locale. Cerinta nr. 1
Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC)
Din Certificatul Constatator prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor sa rezulte ca :
-obiectul de activitate al ofertantului include efectuarea lucrarilor ce face obiectul achizitiei si este avizat in conformitate cu prevederile legii 359/2004;
-asociatii si reprezentantii legali ai solicitantului
-forma de inregistrare ca persoana fizica (unde este cazul)
-atestarea sau apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit (daca este cazul), tradus in limba romana si legalizata.
-ofertantul nu este in stare de faliment sau lichidare
NOTA
Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatiaprivind situatia economico-financiaraOperatorul economic trebuie sa prezinte dovada situatiei economice financiare de care dispune pentru indeplinirea contractului (Formular 7 ?Informatii generale)
Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri globala de cel putin 1.508.000 lei.Nota: - se solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din ultimul an (fara a fi luat in considerare anul in curs), in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici.- pentru cei care prezinta cifra de afaceri in alta monedadecat RON se va avea in vedere cursul valutar mediu anual al BNR (ex.1euro = 4, 2099 lei, curs valutar mediu leu /euro 2010)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ceri.1.Inf.priv.cap.tehni.Ofert.treb.sa faca dov.ca in ulti.3 ani a derul.minim un contr.de furni.utila.simil.1.Se va atasa Form.14Decl.priv.lista princi.livr.din ultim. 3 ani.2.Se vor prez.copii lizi.cu
menti.conf.cu origi.ale pag.din contr.de furniz, din care sa rezul.parti. contr, obie.contr, dura.contr, pret contr., si pag.fina.cu semnat.3.Se vor prez.copii lizi.cu menti.conf.cuorigi.proces.verba.de recep.a bunu.livr.4.Recom.din part.benefi-se vor prez.in copi lizi.cu menti.conf.cu origi.Nota: 1.Daca docum.mai sus menti.sunt in alta limba decat roman., se vor prez.si in.trad.legali.2.In sit.in care ofert.a avut
calit.desubcont./asoci.se va
prez.cop.contr.desubcont./asoci.3.Daca un gr.de oper.ec.depun oferta comuna, ca urm.a unui contr.deasoci, capaci.prof.se demon.luarea in consid.aresurs.tutur.membr.grup.Aut.contr.isrez.drep.de a verif.inf.furni., de a exclu.din proc.pe ofer.care nu
prez.inf.corect., pe cei care nu siau ind.oblig.contr.sau au furni.util.care nu au coresp.cerin.benefic
Cerinta nr.2
Lista cu service-urile unde vor fi realizate reviziile tehnice obligatorii si reparatiile pe durata garantiei.Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a service-urilor acreditate conform legislatiei romane in vigoare si recomandate de producator, unde se vor efectua reviziile tehnice obligatorii si reparatiile pe durata garantiei.
Cerinta nr. 3
Declaratia din partea ofertantului privind service-ul in perioada de garantie
Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere privind service-ul pe perioada garantiei
Cerinta nr. 1
Certificarea sistemului de managementul calitatii conform standardului SR EN ISO 9001 din 2008
Pentru ofertanti sau asociatiile de ofertantieste obligatoriu Certificarea sistemului de managementul calitatii prin prezentarea in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampilata a standardului SR EN ISO9001/2008 sau echivalent emis de catre un organism acreditat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiaraPretul ? maxim 50 pct.Pretul cel mai mic ? P1 =50 punctePentru alt pret: P1n = (pret minim) / (pret ofertat) x 50 puncte
2.
2. Cost pe durata minima de garantie
30%
Descriere: P2 - total costpe durata minima de garantie? maxim 30 pct.Calculul se va face decatre ofertanti tinand cont de urmatoarele: -Durata de functionare pe an -1000 ore-Cost carburant -1 euro/litru-Garantie -1 an-Pentru costul minim ? P2= 30 puncte-Pentru alt cost P2n =(cost minim pe durata de functionare ( col.3)) / (cost (n)pe durata de functionare (col.3)) x 30 puncteP2n =(cost minim pe durata de functionare ( col.3)) / (cost (n)pe durata de functionare (col.3)) x 30 puncteAtentie! Calculul costului de mai sus va fi luat in considerare numai daca furnizorul prezinta declaratie pe proprie raspundere privind service-ul pe perioada garantiei, care va deveni anexa la contract. Declaratia va mentiona faptul ca diferenta intre costurile estimate in ofertasi costurile de service pe perioada de garantie in primul an nu va depasi 10%, in caz contrar, furnizorul asumandu-si obligatia de a achita diferenta de pret.
3.
Perioada de garantie
20%
Descriere: Perioada de garantie acordata utilajelor ? maxim 20 pcte.Pentru alta perioada, cuprinsa intre 1 an si perioada maxima: P3n =(perioada n / perioada maxima) x 20 puncte.Nota: - Perioada de garantie acordata utilajelor va fi exprimata in ani.- Durata de garanmtieminima acceptata (sub care oferta va fi declarata neconforma) este de 1an, iar durata maxima (peste care oferta nu va fi punctata suplimentar) este de 5 ani.Atentie! Nu vor fi luate in considerare ofertele cu o perioada de garantie mai mica de 1 an sau cu limita ore de functionare.PUNCTAJ TOTAL = P1n + P2n + P3n.Ierarhizarea se va face in ordinea crescatoare a punctajelor, fiind declarata castigatoare oferta cu cel mai mare punctaj.
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2009/S236-338160din04.12.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2012 11:00
Locul: Localitatea Agrij, comuna Agrij, str.Principala, nr.348, judetul Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membri comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii MFP - UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR), implementat prin Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR), Masura322 ?Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2012 12:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer