Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA DE UTILAJE PENTRU DOTAREA SERVICIULUI PUBLIC DE DEZAPEZIRE, INTRETINERE DRUMURI SI SPATII VERZI


Anunt de participare numarul 91938/05.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DEZVOLTAREA INTERCOMUNITATAA BAZINULUI VAII AGRIJULUI
Adresa postala: str. Principala, Localitatea: Agrij, Cod postal: 457005, Romania, Punct(e) de contact: PAMFIL BERAR, Tel.0260/658658, Email: [email protected], Fax: 0260/658658, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
asociere de comune
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE UTILAJE PENTRU DOTAREA SERVICIULUI PUBLIC DE DEZAPEZIRE, INTRETINERE DRUMURI SI SPATII VERZI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: loc. Agrij, jud. Salaj
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
II.2. Contractul prevede achizitia urmatoarelor utilaje si echipamente: Lotul 1:34142300-7 Autobasculante
Lotul 2:43221000-8 Gredere rutiere
Lotul 3:34144000-8 Autovehicule cu utilizare speciala
Lotul 4:43262000-7 Utilaje excavatoareDetaliile tehnice sunt prezentate in Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34142300-7 - Autobasculante (Rev.2)
34144000-8-Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
43221000-8-Gredere rutiere (Rev.2)
43262000-7-Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1:34142300-7 Autobasculante - 1 bucata autobasculanta
Lotul 2:43221000-8 Gredere rutiere - 1 bucata autogreder
Lotul 3:34144000-8 Autovehicule cu utilizare speciala- 1 bucata autovehicul multifunctional tip unimog
Lotul 4:43262000-7 Utilaje excavatoare - 1 bucata buldoexcavator
Valoarea estimata fara TVA: 2, 017, 603RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie: Lotul 1:4000lei, Lotul 2:4000lei, Lotul 3:8000lei, Lotul 4:3000leiGarantie de buna executie- 10 % din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare UE, Guvernul Romaniei si bugetul local, conform reglementarilor legale si prevederilor din ghidul solicitantului pt.masura 322, program FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare, conf.art.44, 45/OUG34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006
Atestate fiscale (originale sau copii legalizate) privind indeplinirea obligatiilor exgibile de plata :
a) a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;
b) a impozitelor si taxelor locale;
(certificate tip emis de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident), valabile la data deschiderii ofertelor.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind cifra medie de afaceri pentru o perioada anterioara care vizeaza ultimii trei ani,
Copii dupa bilantul contabil, inclusiv cont de profit si pierdere, pentru anii 2006, 2007, 2008, bilant inregistrat la Directia Generala a Finantelor Publice (sau organele similare in cazul in care ofertantul este persoana fizica/juridica straina)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani minim: Lotul 1:900 000 leiLotul 2:800 000, 00 leiLotul 3:1 600 000, 00 leiLotul 4:600 000, 00 leiProfitul net in anul 2008 trebuie sa fie pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrariMinim 3 contracte de livrari similare insotite de:
- procesele verbale de receptie a ale bunurilor
- recomandari din partea beneficiarilor in copii conforme cu originalul
Lista unitatilor service acreditate conform legislatiei romane in vigoare si recomandate de producator, unde se vor efectua reviziile tehnice obligatorii si reparatiile pe durata garantiei
Documente emise de organisme acreditate, care confirma faptul ca producatorul are implementat sistemul- de management al calitatii certificat ISO 9001 sau echivalent
- de management de mediu certificat ISO 14001 sau echivalent
Produsele ofertate vor trebui sa prezinte marcaj CE- se va prezenta Certificatul de conformitate sau document echivalent.
Declaratie privind respectarea legislatiei in domeniul protectiei muncii
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializareaacestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 3 contracte de utilaje similare (aceeasi grupa CPV-primele trei cifre identice cu cele ale lotului pentru care se oferteaza)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
costpe durata minima de garantie
30%
Descriere:
3.
Perioada de garantie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
02/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.01.2010 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2010 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii pot participa avand asupra lor o imputernicire si o copie a documentului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala, Masura322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Salaj
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu nr. 12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450067, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricaruiact al autoritatii contractante. Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la dataluarii la cunostinta de catre contestatar
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA A BAZINULUI VAII AGRIJULUI
Adresa postala: Loc. Agrij, nr. 348, jud. Salaj, Localitatea: Agrij, Cod postal: 457290, Romania, Tel.0260/658658, Fax: 0260/658658
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.12.2009 10:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer