Licitatie Publica - Achizitia de utilaje pentru ,,Infiintare sistem de colectare selectiva deseuri reciclabile si transport din gospodariile particulare ,institutiile si spatiile publice,comuna Plopsoru
Anunt de participare numarul 48498/02.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PLOPSORU
Adresa postala: SAT.PISCURI, COMUNA PLOPSORU, JUDETUL GORJ, Localitatea: Plopsoru, Cod postal: 217357, Romania, Punct(e) de contact: PETRE GRIGORIE, Tel.0253285655, Email: [email protected], Fax: 0253285660, Adresa internet (URL): svscitymedia, primariaoneline
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de utilaje pentru , ,Infiintare sistem de colectare selectivadeseuri reciclabile si transport din gospodariile particulare , institutiile si spatiile publice, comuna Plopsoru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria comunei Plopsoru, judetul Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare a urmatoarelor utilaje;
-Autogunoiera -1 buc.
-Electrostivuitor-1 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144510-6 - Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.1)
29221800-2-Utilaje de ridicare, de manipulare, de incarcare sau de descarcare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-AUTOGUNOIERA-1 BUC.-ELECTROSTIVUITOR-1 BUC.
Valoarea estimata fara TVA: 422, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- 4300 lei, SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA SAU ORDIN DE PLATA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Plata se va face dupa livrare cu O.P.-sursa de finantare -Fonduri U.E.si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere in forma legalizata, cu desemnarea unui lider de asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATIE PRIVIND ELICIBILITATEA-DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA LA ART.181.
-CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA-A.F.P. ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA
-CERTIFICAT FISCAL PRIVIND TAXELE SI IMPOZITELE BLOCALE-ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA
-CERTIFICAT CONSTATOR-O.R.C.-ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA
-CERTIFICAT DE INREGISTRARE -COPIE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie;
Prezentarea urmatoarelor documente;
a)Bilantul contabil la data de 30.06.2007.
b)Formular , ,Informatii general'e anexat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie;
Prezentarea urmatoarelor documente;
a)Experienta similara-referinte din ultimii trei ani privind livrarea de utilaje similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.04.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2008 16:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI PLOPSORU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): CONTRACTUL SE INSCRIE IN PROIECTUL , ,INFIINTARE SISTEM DE COLECTARE SELECTIVADESEURI RECICLABILE SI TRANSPORT DIN GOSPODARIILE PARTICULARE, INSTITUTIILE SI SPATIILE PUBLICE, COMUNA PLOPSORU, /PROGRAMUL PHARE 2004, DE COEZIUNE ECONOMICA SI SOCIALASCHIEMA PENTRU INVESTITII MICI DE GESTIONARE A DESEURILORLINIA DE BUGET .PHARE/2004/016-722.04.0104.01.01 SI COFINANTAT DE LA BUGETUL LOCAL
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilior
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector.3 cod030084, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: STR. NICOLAE TITULESCU, NR.4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251/315600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-CINCI ZILE DE LA LUAREA LA CUNOSTINTA
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COM.PLOPSORU
Adresa postala: SAT.VALENI, Localitatea: PLOPSORU, Cod postal: 210357, Romania, Tel.0724338785
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2008 19:38