Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitia de vaccinuri de uz veterinar si kituri pt detectia anticorpilor anti-brucela ovis din ser


Anunt de participare numarul 5303/16.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR SALAJ
Adresa postala: ZALAU, STR. TIPOGRAFILOR, NR. 4, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450145, Romania, Punct(e) de contact: CRISTINA PETRUTA, Tel.0260/612124, In atentia: comp achizitii publice d-na Ciurbe Iustina, Email: [email protected], Fax: 0260/660152, Adresa internet (URL): ZALAU, STR. TIPOGRAFILOR, NR. 4
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitia de vaccinuri de uz veterinar si kituri pt detectia anticorpilor anti-brucela ovis din ser
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Zalau, str. Tipografilor nr. 4
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de furnizare aproduselor: vaccinuri de uz veterinar si kituri pt detectia anticorpilor anti-brucela ovis din ser
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24451690-3 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1- 38000 doze, lot 2- 2500 doze; lot 3- 500 doze; lot4-40000 doze; lot 5-10 kituri.
Valoarea estimata fara TVA: 248, 364RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nu se solicita garantii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea formular 12 A, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 OUG 34/2006 formular 12 B, certificate constatatoare privind indeplinireaobligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catrestat.Certificat constatator emis de catre oficiul registului comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 30.06.2006 vizat la organele competente.Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala lot 1-38000 ron, lot 2-17400 ron, lot 3-600 ron, lot 4-37800 ron, lot 5- 17000 ron.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind utilajele de care dispuneoperatorul economic formular 12 H, , lista principalelor livrari in ultimii 3 ani formular 12 D, declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajatformular 12 I
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 1 autovehiculminim 3 livrari din lotul pt. care se depune oferta, minim 3 persoane
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2225
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2007 11:00
Locul: zalau str. Tipografilor nr. 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, observatori.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BVD. DINICU GOLESCU NR. 38, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118090, Email: officecnsc.ro, Fax: 0213118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: P-TA STEFAN CEL MARE NR. 1, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/596110, Email: [email protected], Fax: 0264/592322
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
comp. JURIDIC DSVSA SALAJ
Adresa postala: ZALAU STR. TIPOGRAFILOR NR. 4, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450122, Romania, Tel.0260/612124, Email: www.dsv-salaj.ro, Fax: 0260/660152
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2007 10:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer