Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de vehicule cu utilizare speciala.


Anunt de participare numarul 140152/03.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
POLITIA LOCALA SECTOR 5
Adresa postala: Bld.Regina Elisabeta nr.29-31 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050012, Romania, Punct(e) de contact: Valeriu Badea, Tel. +40 0213122881, In atentia: Director General Bogdan Georgescu, Email: [email protected], Fax: +40 0213122881, Adresa internet (URL): http: www.politialocala5.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie/agentie europeana sau organisatie internationala
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de vehicule cu utilizare speciala.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: POLITIA LOCALA SECTOR 5, Bd.Regina Elisabeta nr.29-34, sector 5 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului este achizitia de 12 bucati de vehicule cu utilizare speciala formata din 8 buc. vehicule cu utilizare speciala cu transmisie 4x4 si 4 buc.vehicule cu utilizare speciala tip Berlina cu transmisie 4x2, motorizare DIESEL, conform specificatiilor cuprinse in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114000-9 - Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
12 bucati de vehicule cu utilizare speciala format din 8 buc.vehicule cu utilizare speciala cu transmisie 4x4 si 4 buc.vehicule cu utilizare special tip Berlina cu transmisie 4x2.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 077, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
? cuantumul garantiei de participare este de 21552lei retinuta in conditiile art. 278/1 din O.U.G. nr. 34/2006; ? perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; ?daca garantia de participare daca se constituie prin virament bancar contul IBAN este RO35TREZ7055006XXX004703 deschis la Trezoreria Sector 5; -se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; -se poate depune si in numerar la caseria institutiei. - cuantumul garantiei de buna executie nu trebuie sa depaseasca 5% din valoarea contractului fara TVA, retinuta in conditiile art.89 din HG nr.925/2006;perioada de valabilitate este pana la data de 31.12.2012;modalitatea de constituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art.90. alin1, din HG nr.925/2006 , printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , de preferat de catre o banca din Romania, care devine anexa la contract, care se prezinta in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, formularul 4;2. declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, formularul 5;3. prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.4. prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.5. prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010, formularul 12;6. prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69/1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de conducere din cadrul POLITIEI LOCALE SECTOR 5, sunt urmatoarele: 1.Georgescu Bogdan Cristian ?Diector General;2.Ciubotaru Mihai ?Director Executiv;3.Badea Valeriu-Director ExecutivAprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al Politiei Locale Sector 5 este realizat de Consiliul Local al Sectorului 5, format din urmatorii membrii: Agheorghiesei E, Atanasoaei M, Barlescu S, Barsan M, Bereanu M, Burlacu O, Carp M, Constantin M, Cosmin C, Croitoru D, Cursaru P, Diculescu L, Dinca M, Giurca A, Ionita A, Iordanescu C, Jelea B, Manole P, Paduraru A, Petre M, Rosca A, Schmid D, Stanescu E, Turculet M, Visan G , Zavara C si secretar Feurdean C.Documentele nr.1, 2, 5 si 6 intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original.Documentele nr.3 si 4 intocmite/emise de ofertant cu scopul participarii la procedurile intiate in vederea contractelor de achizitie publica se vor prezenta in: original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". - Certificat constatator ONRCCertificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, sa nu fie emis/ eliberat cu mai mult de30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etc Depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Cifra de afaceri Ofertantul a realizat o cifra de afaceri globala sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de minim 2.155.200 lei
Prezentarea ultimelor trei bilanturi (31 decembrie 2009, 2010, 2011, vizat si inregistrate la organismele abilitate sau alte documente care demonstreaza indeplinirea cerintei sau alte documente echivalente din care sa reiasa nivelul solicitat. Bilanturile contabile se vor prezenta in copie cu specificatia conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratie privind lista principalelor livrari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta: cel mult doua contracte care au avut ca obiect furnizare de produse, a caror valoare este cel mult egala cu valoarea estimata a contractului. Cerinta nr. 2 ? Recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara sa fie recalculate incat acestea sa nu fie mai mare decat valoarĂȘa estimata a contractului. Cerinta nr. 3 ? Asigurarea cu personal - Informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani )
Declaratie privind lista principalelor furnizari din ultimii 3 ani (In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.). Pentru contractul/contractele propuse ca experienta similara ofertantul va prezenta copii dupa contracte (parti relevante), Recomandari, dcumente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale Se va prezenta, Declaratia referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Cerinta nr. 1 Certificat ISO 9001 sau echivalent.
Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13727/8.10.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2012 12:00
Locul: POLITIA LOCALA SECTOR 5, Bd.Regina Elisabeta nr.29-31, sector 5, Bucuresti, camera 22.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a caii de atac: conform prevederilor art.256/2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al POLITIEI LOCALE SECTOR 5
Adresa postala: Bd.Regina Elisabeta nr.29-31, sector 5., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050012, Romania, Tel. +40 0213146189, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.politialocalasector5.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2012 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer