Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de vopsea de marcaj, diluant pentru vopsea de marcaj si perle reflexive (microbile) pentru suprafete de trafic aeroportuar (piste, cai de rulare, platforme) pentru aplicatie pe suport din beton de ciment, beton asfaltic turnat la cald si pe covo


Anunt de participare (utilitati) numarul 146893/28.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 212013534, In atentia: George Niculie, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 212041976, Adresa internet (URL): www.bucharestairports.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala sub autoritatea Ministerului Transporturilor
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia de vopsea de marcaj, diluant pentru vopsea de marcaj si perle reflexive (microbile) pentru suprafete de trafic aeroportuar (piste, cai de rulare, platforme) pentru aplicatie pe suport din beton de ciment, beton asfaltic turnat la cald si pe covoare asfaltice subtiri turnate la rece, ale punctelor de lucru AIHCB si AIBB-AV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Punctul de lucru Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti, Calea Bucurestilor nr. 224 E, judetul Ilfov, Romania
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 507, 500 si 2, 701, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia doua contracte subsecvente/an. In functie de necesitatile autoritatii contractante se pot incheia mai multe contracte subsecvente pe an. Valoarea celui mai mare contract subsecvent 400.000 lei. Valoarea celui mai mic contract subsecvent - 33.200 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de vopsea de marcaj, diluant pentru vopsea de marcaj si perle reflexive (microbile) pentru suprafete de trafic aeroportuar (piste, cai de rulare, platforme) pentru aplicatie pe suport din beton de ciment, beton asfaltic turnat la cald si pe covoare asfaltice subtiri turnate la rece, ale punctelor de lucru AIHCB si AIBB-AV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44811000-8 - Vopsea pentru marcaj rutier (Rev.2)
34922110-0-Bile de sticla pentru marcaj rutier (Rev.2)
44832200-3-Diluanti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a)vopsea marcaj pentru suprafete de trafic aerian (piste, cai de rulare, platforme)
CuloareCant. Minima /4 aniCant. Maxima /4 aniCant. Max./an
a1. culoare alba18.000 kg90.000 kg30.000 kg
a2. culoare galbena6.000 kg30.000 kg9.000 kg
a3. culoare negra4.000 kg20.000 kg7.000 kg
a4. culoare rosie1000kg8.000 kg2.000 kg
a5.culoare portocaliu1000kg8.000 kg2.000 kg
a6.culoare verde1000kg8.000 kg2.000 kg
a7.culoare albastru1000kg8.000 kg2.000 kg
b)diluant vopsea marcaj4000 kg25.000 kg6.000 kg
c) perle reflexive13.000 kg60.000 kg15.000 kg
Valoarea celui mai mare contract subsecvent 400.000 leiCantitati maxime / contr subs. Valoare maxima /contract subsecvent (lei)
culoare alba15000.00172500.00
culoare galbena4505.0051807.50
culoare negra3505.0040307.50
culoare rosie1009.0013117.00
culoare portocaliu1000.0013000.00
culoare verde1000.0013000.00
culoare albastru1000.0013000.00
diluant vopsea marcaj 3002.0027018.00
perle reflexive7500.0056250.00total: 400000.00Cantitati minime / contr subs. Valoare minima /contract subsecvent (lei)
culoare alba2000.0023000.00
diluant vopsea marcaj 300.002700.00
perle reflexive1000.007500.00total: 33200.00
Valoarea estimata fara TVA: intre 507, 500 si 2, 701, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare ? 8000 leiGarantia de participare se va constitui fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii (Formular 5) fie prin OP sau foaie de varsamant in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca (semnatura si stampila) pana la data si ora deschiderii ofertelor. Conturile autoritatii contractante sunt Cont in lei: RO 40 BRDE 445 SV 12412444450, Cont in euro: RO 24 BRDE 445 SV 11918064450. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie egala cu valabilitatea ofertei (120 zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor).Suma care se retine in cazul in care sunt incidente prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 sunt urmatoarele: Restituirea garantiei se va face in conform. cu art.88 din H.G.925/2006.In cazul in care garantia se va constitui in alta valuta, se va folosi cursul leu/alta valuta comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Garantia de buna executie (Formular 6) este de 10 % din valoarea fiecaruicontract subsecvent, exclusiv T.V.A., si se va constitui, in termen de maxim 7 zile de la data incheierii contractului subsecvent, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de buna executie a contractelor subsecvente va fi constituita pe o perioada egala cu perioada de valabilitate a acestora + 14 zile.In cazul in care garantia se va constitui in alta valuta, se va folosi cursul leu/alta valuta comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului:
Cerinta 1:
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor.
Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile prevazute de: art. 69^1 din OUG 34/2006 ( ART. 69^1
Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire)? in acest sens, se va completa formularul H11 din sectiunea ?MODELE DE FORMULARE? ;Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : : Liviu Radu, Gabriel Tara, Cornel Constantin Poterasu, Cristinel Smadu, Viorel Tanase, Ovidiu Tosa, Gabriel Stoe, Razvan Boldor, Mihai Comanescu, Sorin Rotaru, Cristian Alexe, Valentin Iordache, Stefan Radulescu, Catalin Predoiu, Radu ? Gabriel Bondar, Violeta Cirstoveanu, Beatrice Poenaru, Bogdan Podea, Ramona Preoteasa, Vlad Martian, Gheorghe Ionescu, Luminita Micu, Roxana Gadau, Ruxandra Capota, Octavian Damian, Cristian Catichi, Claudia Georgescu, Mihaela Sturzoiu, Limostin Oana, George Niculie, Puica Stefan, Florea Radulescu, Daniela Ciuca, Ana Maria Covrig, Roman Eugen, Adrian Mitroi, Mihai Lazar Cosmin, Mircea Serban, Tincu Ion.
art. 180 din OUG 34/2006 (ART. 180 - Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.) - in acest sens, se va completa formularul H12 din sectiunea ?MODELE DE FORMULARE? siart. 181 din O.U.G. 34/2006 (ART. 181 - Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit; c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.)- in acest sens, se va completa formularul H13 din sectiunea ?MODELE DE FORMULARE?
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc situatia sa/lor personala, respectiv:
I. Pentru persoanele juridice romane1. Completarea formularelor H11, H12, si H13 din fisierul ?MODELE DE FORMULARE?2. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, dupa cum urmeaza: a. Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de Administratia Finantelor Publice ? original / copie legalizata / copie ?conform cu originalul?; b. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei ? original / copie legalizata / copie ?conform cu originalul?;NotaCertificatele mentionate la literele: a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente inluna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor.II. Pentru persoanele juridice strainePersoana juridica straina are obligatia de a prezenta documentele prevazute la cap. I. In cazul documentelor prevazute la cap. I pct. 2, se vor prezenta documente similare, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul, insotite de traducere autorizata in limba romana.Cerinta nr. 2
Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere trebuie sa certifice ca participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este facuta in concordanta cu regulile de concurenta Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 (Formularul H4 din fiserul ?MODELE DE FORMULARE?) Ofertantul/ofertanti asociati trebuie sa prezinte dovada din care rezulta o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in care este stabilit, dupa caz, si ca are dreptul legal de a furniza produsul ce formeaza obiectul procedurii de atribuire.Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii
profesionale, respectiv:
I. Pentru persoane juridice romane:
1. Certificat constator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti sau al judetului unde firma isi are sediul, privind date de
identificare ale societatii; filiale; sucursale; puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; asociati/actionari;
obiect activitate (COD CAEN);. Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie
reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar
producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire ? original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
II. Pentru persoane juridice straine:
1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in
care ofertantul este rezident.
Documentele trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii:
- o forma de inregistrare ca persoana juridica;
- actionari/asociati;
- obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a executa lucrarile solicitate:
- administratori/imputernicitii legali sa reprezinte societatea;
- capitalul social;
- filiale/sucursale/puncte de lucru;
- durata societatii;
Documentul/documentele trebuie prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traduceri autorizate in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media anualaa cifrei de afaceri globale de pe ultimii 3 ani: Se solicita ca media anualaa cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, sa fie de minim800.000 lei
Modalitatea de indeplinire
Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta Declaratia privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, Fisa de informatii generale ? formularul se regaseste in fisierul ?MODELE DE FORMULARE?).
Se vor presenta in copie Bilan?urile aferente ultimilor trei ani finalizati fiscal, inregistrate la ANAF.
In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului
Pentru echivalenta leu/alta valuta va fi folosit cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita ca ofertantul sa fi livrat, in ultimii 3 ani, produse similare cu cele ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, in valoare de minim 400.000 lei.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire
Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta o lista a pricipalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand obiect, cantitati, beneficiari insotita de orice certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate sau de beneficiar privat. De asemenea, se va completa Formularul H13 din fisierul ?MODELE DE FORMULARE? pentru fiecare certificat/ document prezentat in vederea dovedirii indeplinirii cerintei privind experienta similara.Pentru echivalenta leu/alta valuta va fi folosit cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Ofertantul trebuie sa detinasistem de management al calitatii certificat conform standardului EN ISO 9001
Modalitatea de indeplinire
In dovedirea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta documentul (certificatul) prin care se atesta certificarea sistemului de Management al calitatii pentru serviciile oferite conform EN ISO 9001 sau echivalent pe numele ofertantului, ?i va fi depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii suplimentare despre licitatia electronica.a)Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul total ofertatb)Limite ale valorilor pana la care elementul ofertei prevazut la litera a) poate fi imbunatatit: Nu exista limitec)Informatiile care vor fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul in care aceste informatii vor fi disponibile: Sistemul informatic va pune la dispozitia ofertantilor la procesul de reofertare informatii referitoare la: 1. existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice;2. numarul participantilor la licitatia electronica;3. pozitia in clasament.d) Informatii relevante privind procesul licitatiei electronice: 1. Inainte de initierea licitatiei electronice autoritatea contractanta va proceda la o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit la IV.2.1 Fisa de date a achizitiei ? Sectiunea I a documentatiei de atribuire2. La etapa de licitatie electronica vor fi invitati sa depuna oferte financiare numai ofertanti a caror oferte au fost declarate admisibile in urma evaluarii initiale prevazute la punctul 1.3. Invitatia de participare va fi transmisa pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor indicati la punctul 2.4. Licitatia electronica va incepe nu mai devreme de 2 zile lucratoare de la data la care vor fi transmise invitatiile de participare.5. In vederea realizarii etapei de licitatie electronica, autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat in sistemul informatic.6. Etapa de licitatie electronica se va desfasura intr-o singura runda. Intervalul orar in care se va desfasura runda va fi atribuit in mod automat de catre sistem. Durata rundei 1 zi.e) Conditiile in care ofertantii au dreptul sa liciteze1. La procedura pot participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP, in caz contrar, oferta depusa in cadrul procedurii nu va putea fi luata in considerare.2. In etapa licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei etape.3. In cazul in care ofertantul, declarat admis si inscris in SEAP, nu modifica in etapa licitatiei electronice elementul care face obiectul procesului de reofertare prevazut la lit. a), la stabilirea clasamentului final va fi luata in considerare oferta depusa de catre acesta, anterior desfasurarii acestei etape, si care a fost introdusa in SEAP de catre autoritatea contractanta.f) In vederea participarii la licitatia electronicaoperatorii economici trebuie sa fie inregistrati on line si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Informatiile disponibile pentru conectaresi inregistrare la http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF.Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectareaprevederilor art. 200 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Atribuirea contractului se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice in conformitate cu prevederile art. 169, alin. (2) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Dupa incheirea etapei de licitatie electronica, se solicita ofertantului declarat castigatorsa transmita autoritatii contractanteFormularul de oferta (Formularul 4 din fiserul ?MODELE DE FORMULARE?) prevazut la IV.4.2 din Fisa de date a achizitiei , in conformitate cu noile valori rezultate in urma rundei de reofertare electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.11.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 13.03.2014
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.11.2013 10:00
Locul: CNAB-Corp Logistic;Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, Jud.Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Desc. ofert. se va face de catre Com.de eval.a ofert. in data si la ora indicata in anuntul de part. Desc.ofert. se va face la sediul CNAB, Administratie Aeroport.Orice ofert. are dreptul de a fi prez., prin rep.sai, la deschid. ofert.In situatia neprezentarii, daca oferta este depusa, aceasta se va deschide de catre Com.de eval.urmand procedura normala, siinscrierea in procesul verbal al sedintei de deschidere a acestui aspect.Nici o ofert. nu poate fi respinsa la deschidere, cu exceptia celor depuse dupa data si ora limita de dep. indicate in anuntul de part. si a celor care nu fac dov constituirii garantiei de part., in cuantumul, forma si perioada de valabilitate indicate la III.1.1.a) din F.D a achizitiei.Com.de eval.va intocmi un proces-verbal de desc.care urmeaza sa fie semnat atat de catre membrii comisiei, cat si de catre rep. Ofert.care sunt prez.i la desc. ofert.. Se vor mentiona in procesul-verbal ofert.care nu au fost prezenti. Fiecare membru al comisiei de evaluare si fiecare ofertant care a semnat procesul-verbal de deschidere va primi o copie a acestuia. Procesul verbal va fi transmis prin posta ofertantilor care nu au avut un rep. la data desc.procedurii de atribuire.2)Examinarea ofert.: Ofertele vor fi examinate de catre comisia de evaluare, in conditiile in care ofertantul respectiv indeplineste criteriile de calificare impuse.Com.de eval.are obligatia de a stabili care sunt clarificarile necesare pentru evaluarea fiecarei oferte sau completari ale doc. prez.pentru dem. Conf. ofertei cu cerintele solicitate, precum si per. acordata pentru transm. clarificarilor si doc. solicitate.3) Corectarea erorilor/viciilor de forma: Com.de eval.are dreptul de a corecta erorile aritmetice sau viciile de forma numai cu acceptul ofertantului. Daca ofertantul nu accepta corectarea acestor erori/vicii, oferta sa va fi considerata neconforma.Singura modif. a continutului prop. Finan. care este permisa in oferta, este corectarea eventualelor erori aritmetice.Erorile aritmetice se corecteaza dupa cum urmeaza: a)daca exista o discrepanta intre pretul unitar si pretul total (care este obtinut prin multiplicarea pretului unitar cu cantitatea totala), se va lua in considerare pretul unitar, iar pretul total va fi corectat in mod corespunzator;b)daca exista o discrepanta intre pretul unitar exprimat in LEI si pretul unitar exprimat in EUR se va lua in considerare pretul unitar exprimat in LEI, iar val exprimata in EURva fi corectata in mod corespunzator;c)daca exista o discrepanta intre litere si cifre, se va lua in considerare val exprimata in litere, iar val exprim.in cifre vafi corectata in mod corespunzator.Viciile de forma reprezinta acele erori sau omisiuni din cadrul unui doc. a caror corectare/completare este sustinuta in mod neechivoc de sensul si de continutul altor informatii existente initial in alte doc.prezentate de ofertant sau a caror corectare/completare are rol de clarif. sau de conf., nefiind susceptibile de a produce un avantaj incorect in raport cu ceilalati ofertanti.4) Eval.ofert.: Eval. ofert. si, in urma acestei evaluari, stabilirea ofert.castigatoare se realizeaza in baza criteriului aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica indicat la IV.2.1) din Fisa de date a achizitiei.Eval. ofert. constain compararea preturilor totale a fiecarei oferte declarata admisibila si intocmirea, in ordinea descrescatoare a valorilor respective, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare.Pret. care se compara in scopul intocmirii clasamentului sunt preturile totale/lot ofertate, exclusiv TVA.5) Atrib.contractului: Atrib. contractului se va face pe baza clasamentului obtinut in urma aplicarii criteriului de atrib. asupra ofert. admisibile.Modul de dep. a ofert. clasate pe primul loc cu pret. egale.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofert..
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 /+40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este conform art256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
: C.N. ?Aeroporturi Bucuresti? S.A. ? Serviciul Achizi?ii
Adresa postala: Calea Bucurestilor nr. 224 E, judetul Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel. +40 372052691, Fax: +40 212041976
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2013 11:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer