Licitatie Publica - achizitia de ziare, reviste specializate, periodice si reviste
Anunt de participare numarul 60452/04.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Internelor si Reformei Administrative - Directia Generala Financiara
Adresa postala: Str. Eforie, nr. 3, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Spinu Vieanu, Tel.3146664, Email: [email protected], Fax: 3140829, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Ministerul Internelor si Reformei Administrative - Directia Generala Management Logistic si Administrativ
Adresa postala: str. Eforie nr. 3, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Tel.3156468, In atentia: Ciobanescu Marina, Fax: 3132761
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Ministerul Internelor si Reformei Administrative - Directia Generala Management Logistic si Administrativ
Adresa postala: str. Eforie nr. 3, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Tel.3156468, In atentia: Ciobanescu Marina, Fax: 3132761
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Ministerul Internelor si Reformei Administrative - Directia Generala Management Logistic si Administrativ
Adresa postala: str. Eforie nr. 3, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Tel.3156468, In atentia: Ciobanescu Marina, Fax: 3132761
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitia de ziare, reviste specializate, periodice si reviste
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Piata Revolutiei, nr. 1A
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ziare, reviste specializate, periodice si reviste
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22200000-2 - Ziare, reviste specializate, periodice si reviste (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Lotul I CODUL CIVIL 1 buc
- Lotul II CODUL DE PROCEDURA CIVILA 1 buc
- Lotul III CODUL DE PROCEDURA PENALA- 1 buc
- Lotul IV CODUL MUNCII 1 buc
- Lotul V CODUL PENAL 1 buc
- Lotul VI CONSTITUTIA ROMANIEI COMENTATA SI ADNOTATA 6 buc
- Lotul VII MONITORUL OFICIAL PARTEA I 1 buc
- Lotul VIII MONITORUL OFICIAL PARTEA I EDITIE ELECTRONICA 1 buc
- Lotul IX MONITORUL OFICIAL PARTEA I BIS 1 buc
- Lotul X PANDECTELE ROM. REPERTORIU DE JURISPRUDENTA DOCTRINA SILEGISLATIE 1 buc
- Lotul XI REV. DE DREPT COMUNITAR 1 buc
- Lotul XII REV. DE DREPT INTERNATIONAL 1 buc
- Lotul XIII REV. DE DREPT PUBLIC 1 buc
- Lotul XIV REV. DREPTUL 1 buc
- Lotul XV REV. STUDII DE DREPT ROMANESC 1 buc
- Lotul XVI BULETINUL CONSTRUCTIILOR 1 buc
- Lotul XVII REV. INSTALATORUL 1 buc
- Lotul XVIII REV. ELECTRICIANUL 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 834.86RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu este cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare este bugetul de stat - platile se vor efectua cu O.P. prin Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se solicita legalizarea din punct de vedere formal al asocierii grupului de operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - Formular 12 A, Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 - Formular 12B si Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2008 10:00
Locul: M.I.R.A. - D.G.M.L.A. - str. Eforie, nr. 3, sector 5, Bucuresti, tel: 3156468
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicirea scrisa din partea ofertantului, pentru persoanele desemnate sa participe la procedura de achizitie
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos , nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021.3104641, Fax: 021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Internelor si Reformei Administrative - Directia Generala Management Logistic si Administrativ
Adresa postala: str. Eforie nr. 3, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Tel.0213156468, Fax: 0213132761
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2008 15:22