Licitatie Publica - Achizitia echipamentelor hardware, a licentelor si a serviciilor integrate pentru proiectarea si implementarea Centrului Unic de comunicare medic-pacient si de educatie medicala pediatrica
Anunt de intentie numarul 18322/18.09.2010
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Institutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Prof. Dr. "Alfred Rusescu"
Adresa postala: B-dul Lacul Tei, nr. 120, sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020395, Romania, Punct(e) de contact: Prof.Dr.Anca Ioana Alina, Tel. 0212422713, In atentia: Prof.Dr.Anca Ioana Alina, Email: [email protected], Fax: 0212422709, Adresa internet (URL): www.iomc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Achizitia echipamentelor hardware, a licentelor si a serviciilor integrate pentru proiectarea si implementarea Centrului Unic de comunicare medic-pacient si de educatie medicala pediatrica
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de livrare sau de executare : B-dul Lacul Tei, Nr 120 Sector 2 Bucuresti
Cod NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 5, 000, 000RON
Scopul contractului este de livrare echipamente, licente si servicii integrate pentru proiectarea si implemenarea Centrului Unic de comunicare medic-pacient si de educatie medicala pediatrica
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
72500000-0 - Servicii informatice (Rev.2)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.11.2010
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Durata de executie: 10 luni de la data adjudecarii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS-CCE 3.2.4: Sustinerea implementarii de solutii de E-Sanatate si asigurarea conexiunii broadband, acolo unde este necesarSursa de finantare: 81.62% FEDR SI 18.38% Buget de Stat
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.protectiamuncii.ro, www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2010 10:09