Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Achizitia echipamentelor hardware, a licentelor si a serviciilor integrate pentru proiectarea si implementarea Centrului unic de comunicare medic-pacient si de educatie medicala pediatrica?


Anunt de participare numarul 113573/31.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Prof. Dr. "Alfred Rusescu"
Adresa postala:  B-dul Lacul Tei, nr. 120, sector 2, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020395, Romania, Punct(e) de contact:  conf. dr. Nicolae Suciu, Tel. 0212433032, 0741110034, Email:  [email protected], Fax:  0212433032, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Achizitia echipamentelor hardware, a licentelor si a serviciilor integrate pentru proiectarea si implementarea Centrului unic de comunicare medic-pacient si de educatie medicala pediatrica?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Institutului pentru Ocrotirea Mamei si Copilului ?Alfred Rusescu? - B-dul Lacul Tei, nr. 120, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia echipamentelor hardware, a licentelor si a serviciilor integrate pentru proiectarea si implementarea Centrului unic de comunicare medic-pacient si de educatie medicala pediatrica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72500000-0 - Servicii informatice (Rev.2)
30200000-1-Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Achizitia echipamentelor hardware, a licentelor si a serviciilor integrate pentru proiectarea si implementarea Centrului unic de comunicare medic-pacient si de educatie medicala pediatrica? in conformitate cu specificatiile tehnice din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 5, 131, 488RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 25.000 lei, se va constitui prin virament bancar sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari sau de o societate bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS-CCE 3.2.4: Sustinerea implementarii de solutii e-sanatate si asigurarea conexiunii broadband, acolo unde este necasar. Sursa de finantare 81, 62% FEDR si 18, 38% buget de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta?Formularul nr. 1
Declaratia privind eligibilitatea ? Formularul nr. 2
Declaratia privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti?Formularul nr. 3Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularulnr. 4
Certificatului de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale
Certificatului de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre Bugetul general consolidat
Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul nr. 5
Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ? Formularul nr. 6
Copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil) pe anii 2009, 2008 si 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2009, 2008 si 2007) sa fie de minim 8.000.000 lei la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul, respectiv (2007, 2008, 2009)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani - Formularul nr. 7
Fise de informatii privind experienta similara ? Formularul nr. 8
Recomandari/documente constatatoare din partea altor institutii sanitare similare unde au fost implementate solutii echivalente, care sa probeze prestarea de servicii similare
Certificat privind drepturile de autor asupra programului ofertat pentru ?Modulul de management al continutului? eliberat de Oficiul Roman pentru Drepturile de Autor sau echivalent
Avizul de utilizare emis de CNAS
Avizul emis de Ministerul Sanatatii prin care se confirma ca produsul informatic ofertat pentru ?Modulul de management al continutului?Lista cu personalul de specialitate implicat in indeplinirea contractului - Formularul nr. 9
Declaratia de disponibilitate si exclusivitate ? Formularul nr. 10
Autorizatiei de comercializare (original sau copie legalizata) pentru produsele si echipamentele care vor fi livrateCertificat ISO 9001 sau echivalent, certificat ISO 14001 sau echivalent, certificat ISO 27001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de implementare in corelare cu planul de implementare prezentat conform cu cerintele din caietul de sarcini
20%
Descriere:
3.
Descrierea detaliata a riscurilor care afecteaza executia contractului si a recomandarilor de reducere/eliminare a riscurilor identificate, concrete si realiste
20%
Descriere:
4.
Flexibilitatea aplicatiei in raport cu schimbarile legislative si procedurilor interne (medicale sau administrative)
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S183-279641 din 21.09.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2011 12:00
Locul: Institutului pentru Ocrotirea Mamei si Copilului ?Alfred Rusescu?, B-dul Lacul Tei, nr. 120, sector
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor, observatorii desemnati de catre UCVAP si alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS-CCE 3.2.4: Sustinerea implementarii de solutii e-sanatate si asigurarea conexiunii broadband, acolo unde este necasar. Sursa de finantare 81, 62% FEDR si 18, 38% buget de stat.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire poate fi descarcata integral de pe SEAP. Toate raspunsurile la solicitarile de clarificari formulate de operatorii economici precum si orice alte clarificari formulate de autoritatea contractanta vor putea fi vizionate pe site-ul www.e-licitatie.ro (SEAP), la rubrica ?Documentatie si clarificari?, din cadrul Anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEUS, NR. 6, SECTOR 3, BUCURESTI, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  10033, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI NR. 5, SECTOR 4, BUCURESTI, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  10035, Romania, Tel. 0213195183, Email:  [email protected], Fax:  0213195184, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL PENTRU OCROTIREA MAMEI SI COPILULUI "PROF. DR. ALFRED RUSESCU"
Adresa postala:  B-DUL LACUL TEI, NR. 120, SECTOR 2, BUCURESTI, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  020395, Romania, Tel. 0212433032, Email:  [email protected], Fax:  0212433032, Adresa internet (URL):  www.iomc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2010 20:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer