Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia echipamentelor IT si a activelor aferente proiectului ?REABILITAREA, MODERNIZAREA SI DOTAREA GRUPULUI SCOLAR ?ANDREI SAGUNA? din Oradea?


Anunt de participare numarul 116265/02.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala:  P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Punct(e) de contact:  cam.214, Tel. 0259.437000, 0259.436276, In atentia:  Doina ROMOCEA, Email:  [email protected], Fax:  0259.409406, Adresa internet (URL):  www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia echipamentelor IT si a activelor aferente proiectului ?REABILITAREA, MODERNIZAREA SI DOTAREA GRUPULUI SCOLAR ?ANDREI SAGUNA? din Oradea?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul Grupului Scolar « Andrei Saguna« din Municipiul Oradea, Str. Constantin Brancoveanu, nr.12, in spatiile indicate de catre achizitor.
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia echipamentelor IT si a activelor aferente proiectului?REABILITAREA, MODERNIZAREA SI DOTAREA GRUPULUI SCOLAR ?ANDREI SAGUNA? din Oradea?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
41 de calculatoare, 2 laptopuri, 2 switchuri, 3 videoproiectoare, un simulator auto -si softurile aferente.
Valoarea estimata fara TVA: 88, 461RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 1700 lei;garantia de buna executie 10%din valoarea contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului;
-Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva);
-Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri neta medie anuala pe ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008) sa fie mai mare sau egala cu :176.000 lei.;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
-Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere precum si ale persoanelor responsabile ;
-Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic, mijloacele de transport;
-declaratie cuprinzand subcontractantii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin intermediul a cel mult 3 contracte de furnizare produse de natura similara (echipamente IT), incheiate si finalizate in ultimii 3 ani, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, din care cel putin un contract sa aiba valorea egala sau mai mare cu 88.460 lei fara TVA.Pentru dovedirea acestei solicitari, operatorul economic va prezenta: - Se vor prezenta copiile contractelor incheiate si finalizate declarate, pentru a fi luate in calcul la indeplinirea conditiilor de mai sus, insotite de procesele verbale de receptie a echipamentelor din care sa reiasa ca echipamentele au fost livrate in termen si fara obiectiuni in privinta calitatii acestora si recomandarile aferente din partea beneficiarilor, din care sa reiasa in mod obligatoriu calificativul Bine sau Foarte Bine.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.03.2011 12:00
Locul: Primaria Municipiului Oradea, sala mica .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii sau reprezentantii legali ai ofertantilor si comisia de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMULUI OPERATIONAL REGIONAL2007-2013Axa prioritara 3 - Imbunatatirea infrastructurii socialeDomeniul major de interventie 3.4-Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 02133104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta al actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica
Adresa postala:  P-ta Unirii, nr.1, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410100, Romania, Tel. 0259437000, Fax:  0259409406
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2011 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer