Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia echipamentelor specifice care compun linia tehnologica de deferitizare


Anunt de participare numarul 118951/06.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. Purtech S.R.L.
Adresa postala:  Str.Popa Petre, Nr. 45, Ap. 2, Sector 2, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020803, Romania, Punct(e) de contact:  Cornel Carjan, Tel. 0213160990, Email:  [email protected], Fax:  0213160991, Adresa internet (URL):  www.purtech.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. Purtech S.R.L.
Adresa postala:  Str. Mantuleasa nr. 42, Et. 1, Ap. 4, Sector 2, Bucuresti, Cod postal 023963, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  023963, Romania, Punct(e) de contact:  Informatii, Tel. 021 3160990, In atentia:  Cornel Cirjan, Email:  [email protected], Fax:  021 3160991, Adresa internet (URL):  www.purtech.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. Purtech S.R.L.
Adresa postala:  Str. Mantuleasa nr. 42, Et. 1, Ap. 4, Sector 2, Bucuresti, Cod postal 023963, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  023963, Romania, Punct(e) de contact:  Caiet sarcini, Tel. 021 3160990, In atentia:  Cornel Cirjan, Email:  [email protected], Fax:  021 3160991, Adresa internet (URL):  www.purtech.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. Purtech S.R.L.
Adresa postala:  Str. Mantuleasa nr. 42, Et. 1, Ap. 4, Sector 2, Bucuresti, Cod postal 023963, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  023963, Romania, Punct(e) de contact:  Deschidere oferte, Tel. 021 3160990, In atentia:  Cornel Cirjan, Email:  [email protected], Fax:  021 3160991, Adresa internet (URL):  www.purtech.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
Altele: Alte lucrari de instalatii pentru constructii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia echipamentelor specifice care compun linia tehnologica de deferitizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Iara, Jud. Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia echipamentelor specifice care compun linia tehnologica de deferitizare presupune realizarea si achizitionarea a doua categorii mari de echipamente:
1) Echipamente specifice care compun linia tehnologica de deferitizare - partea de separare magnetica2) Echipamente specifice care compun linia tehnologica de deferitizare - partea de alimentare si evacuare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14500000-6 - Produse conexe de exploatare miniera si in cariera (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1) Echipamente specifice care compun linia tehnologica de deferitizare - partea de separare magnetica: Linie de deferitizare compusa din 4 separatori magnetici cu echipamentele conexe necesare.Lotul 2) Echipamente specifice care compun linia tehnologica de deferitizare - partea de alimentare si evacuare: Echipamente specifice de alimentare cu steril pentru toti cei 4 separatori magnetici si echipamente specifice pentru evacuarea produselor rezultate.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 413, 320RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita in valoare de 2% din valoarea fiecarui lot, astfel: * 38.000 lei pentru lotul 1, respectiv ;* 10.266, 4 lei pentru lotul 2.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Platile se vor face din fonduri proprii, pana la rambursarea prin POS CCE Axa 2, D.M.I. 2.3., O 2.3.3., astfel: - un avans;
- plati intermediare;
- rata finala;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau participare individuala.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conditii de eligibilitate: Inregistrarea firmei si functionarea acesteia se realizeaza legal:
Copie Certificat constatator de la Registrul Comertului;
Copie Certificat de Inregistrare;
Copii autorizatii de functionare sau echivalente;
(pentru persoane juridice/fizice straine: Copie si traduceri legalizate ale documentelor ce dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident);Completarea formularului 12A (reprezentantul imputernicit declara ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, respectiv in ultimii 5 ani nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda si/sau spalare de bani);Completarea formularului 12B (privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006);Completarea formularului 12C - declaratia privind calitatea de participant la procedura.Pentru documentele solicitate in copie legalizata, se va accepta si copia "conform cu originalul".
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani (completarea formularului 12J)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea de realizare a produselor solicitate se justifica prin completarea formularului 12E.Conform Art. 188 (1) din O.U.G. 34 / 2006:
In scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor/candidatilor, autoritatea contractanta solicita, urmatoarele: a) o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.b) o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare;c) informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat / ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
d) certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;
e) mostre, descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2011 10:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2011 10:30
Locul: S.C. Purtech S.R.L. - Str. Mantuleasa nr. 42, Et. 1, Ap. 4, Sector 2, Bucuresti, Cod postal 023963
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Maxim 2 persoane, reprezentanti ai ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE - Axa 2, Domeniul de Interventie 2.3., Operatiunea 2.3.3.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Garantia de participare se constituie astfel: * 2% din 1.900.000, 00 Lei, pentru lotul 1, adica, 38.000 lei, respectiv ;* 2 % din 513.320, 00 Lei, pentru lotul 2, adica 10.266, 4 Lei.Obs: In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Pentru garantia de participare, conform art.86, 90/HG 925-se accepta orice instrument de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari.Garantia de participare se restituie: - ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie sau dupa incheierea acordului-cadru;
- ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica sau dupa incheierea acorduluicadru, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Ofertantul pierde garantia de participare daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica sau sa incheie acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, NR. 6, Sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 41, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in orice moment al procedurii, in 10 zile de la data luarii la cunostinta, de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal. (art.256^2/OUG34/06)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2011 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer