Licitatie Publica - Achizitia in leasing financiar cu o durata de 36 luni a unui autovehicul cu utilizare speciala pentru activitati aeroportuare - Degivror aeronave
Anunt de participare numarul 146166/30.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Aeroportul"Stefan cel Mare" Suceava
Adresa postala: Strada Aeroportului nr.1, oras Salcea, judetul Suceava, Romania, Localitatea: Salcea, Cod postal: 727475, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul achizitii, Tel. +40 230529999, In atentia: Cocuz Sandrino Cristian, Email: [email protected], Fax: +40 230529999, Adresa internet (URL): www.aeroportsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Activitati aeroportuare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia in leasing financiar cu o durata de 36 luni a unui autovehicul cu utilizare speciala pentru activitati aeroportuare - Degivror aeronave
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: sediul Autoritatii contractante, strada Aeroportului nr.1, oras Salcea, judetul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia prin leasing financiar pentru o perioada de 36 luni a unui autovehicul cu utilizare speciala pentru activitati aeroportuare respectiv a unui degivror aeronave. Valoarea estimata totala este de 555.000 euro fara TVA. Pentru anul in curs 2013 este alocata suma de 700.000 lei fara TVA pentru plata avansului si/sau ratelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia prin leasing financiar pentru o perioada de 36 luni a unui autovehicul cu utilizare speciala pentru activitati aeroportuare respectiv a unui degivror aeronave. Valoarea estimata totala este de 555.000 euro fara TVA. Pentru anul in curs 2013 este alocata suma de 700.000 lei fara TVA pentru plata avansului si/sau ratelor.
Valoarea estimata fara TVA: 555, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
38 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 11.000 euro care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare aprevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006. Cursul euro/valuta luat in calculul echivalentei garantiei de participare constituite in alte valute decat euro, va fi cel comunicat de BNR pentru data publicarii anuntului de participare.Garantia de participare poate fi constituita si prin: - virament in contul autoritatii contractante (lei) IBAN: RO 11 BRMA 0999 1000 5735 4544, deschis la Banca Romaneasca sucursala Suceava, CIF 713454.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, sa prevada explicit modul de plata al garantiei, respectiv conditionat sau neconditionat astfel cum este prevaz la art. 86 alin.4 din HG 925/2006. Garantia de participare se va prezenta intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta.IMM-rile beneficiaza de reducere 50% facand dovada in acest sens prin prezentarea Declaratiei pe proprie raspundere conf. Legii nr.346/2004 cu modif si compl. ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art.90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Modalitatea de indeplinire: Toate certificatele/documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau in copie lizibila cu mentiune in ?conformitate cu originalul? (in afara celor care trebuie prezentate in original conform Legii), semnate de catre reprezentantul legal, si trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator
Modalitatea de indeplinire:
Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Model - Formular nr.2 ). Acest document se va prezenta si de catre sustinatorii ofertantilor, daca este cazul, doar pentru situatia prevazuta la lit.a) c1) si d).
3. Certificat de cazier fiscal al ofertantului (operator economic/grup de operatori economici)- in original/copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu originalul".
4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat )- in original/copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul"Nota: prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara datei depunerii ofertelor.
5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local )- in original/copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul"Nota: prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara depunerii a ofertelor6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010 al ANRMAP Formular nr. 3 - in original7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - Formular 4 ? in original.
infrastructura b)Consiliul de administratie: presedinte Mogos Eugen, membrii Mintici Mihai Liviu, David Gheorghe, Hrestic Rares Vasile, Diaconescu Lucica.
In cazul unei oferte comune, subcontractare, sustinere de catre terti conforma Art. 186 si 190 din OUG 34/2006 indeplinirea cerintelor de calificare se face conform Anexa 2 din Ordin ANRMAP 509/2011. A. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.Pentru persoanele juridice romane
Modalitatea de indeplinire: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Ofertantul care a uzat de cea de a treia posibilitate de prezentare a documentului si in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc, va prezenta, oricum inaintea transmiterii comunicarii, certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante. Documentul va prezenta informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, in traducere autorizata a acestora in limba romana si legalizate.B) Ofertantul va face dovada faptului ca detine o autorizatie emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana (AACR)pentru distribuire, reparatii si intretinere echipamente pentru activitati aeroportuare la sol si vehicule speciale pentru activitati aeroportuare in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor. Se va prezenta copie sau copie certificata conform cu originalul dupa autorizatia emisa de Autoritatea Aeronautica Civila Romana(AACR)pentru distribuire, reparatii si intretinere echipamente pentru activitati aeroportuare la sol si vehicule speciale pentru activitati aeroportuare. (In conformitate cu prevederile disp. art.63 Cod aerian civil si in conformitate cu Ordinul MTCT nr.2459/2006, privind autorizarea agentilor aeronautici civili in domeniul aeroportuar, ofertantul(ofertantii) trebuie sa fie autorizat de Autoritatea Aeronautica Civila
Romana pentru distribuire, reparatii si intretinere echipamente pentru activitati aeroportuare la sol si vehicule speciale pentru activitati aeroportuare.)Pentru persoanele juridice/fizice straine se solicita un document similar eliberat de autoritatea competenta din tara respectiva, valabil la data depunerii ofertelor, in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind pricipalele livrari de utilaje/echipamente/autovehicule efectuate in ultimii 3 ani.Pentruutilaje/echipamente/autovehicule prezentate in lista se vor atasa contracte/documente/certificate constatatoare emise sau contrasemnate de catre beneficiar indiferent daca acesta este autoritate contractanta sau client privat care sa contina valorea si denumirea produselor furnizate. Conversia lei/
valuta se va face la cursul BNR valabil la data publicarii anuntului de participare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta Formularul nr.5 - Declaratie privind principalele furnizari de utilaje/echipamente/autovehicule in ultimii 3 ani.Se va prezenta Formularul nr.5.1 Lista contractelor de furnizare de utilaje/echipamente/autovehicule in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2013 11:00
Locul: sediul Autoritatii Contractante, strada Aeroportului, nr.1, oras Salcea, judetul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea ofertantilor. Persoane imputernicite din partea autoritatii contractante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.-Conform Art.11 alin?(4)din HG 925/2006 actualizata pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din OUG 34/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuiere.- In cazul neprezentarii tuturor documentelor solicitate in documentatia de atribuire, oferta va fi declarata inacceptabila in temeiul Art.36 alin.1 litera b) din HG 925/2006t, nefiind acceptata completarea ulterioara a ofertei.- Documentele prezentate in alta limba decat limba romana vor fi insotite, obligatoriu de traducerea acestora efectuata de un traducator autorizat.- ofertantii care prezinta acte doveditoare ca se incadreaza in categoria IMM-urilor beneficiaza de facilitatile prevazute in Legea 346/2004 (model orientativ Formularul IMM din cadrul sectiunii Formulare).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A. Aeroportul "Stefan cel Mare" Suceava
Adresa postala: strada Aeroportului nr.1, oras Salcea, judetul Suceava, Localitatea: Salcea, Cod postal: 727475, Romania, Tel. +40 230529999, Email: [email protected], Fax: +40 230529999
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2013 22:43