Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia, instalarea si configurarea unui sistem de telefonie VoIP


Anunt de participare numarul 33847/26.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BIHOR
Adresa postala: str. Parcul Traian nr.5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Punct(e) de contact: Antal Eugen, Tel.0259 459807, Email: [email protected], Fax: 0259 459807, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia, instalarea si configurarea unui sistem de telefonie VoIP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: municipiul Oradea, Parcul Traian, nr.5, judetul Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia, instalarea si configurarea unui sistem de telefonie VoIP destinat sistemului integrat de monitorizare si informare a judetului Bihor in caz de inundatii (Proiect PHARE 2005 CBC Ro-Hu)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32550000-3 - Echipament telefonic (Rev.1)
30231000-7-Computere si imprimante (Rev.1)
32552000-7-Aparate electrice de telefonie sau de telegrafie prin fir (Rev.1)
32552300-0-Aparate de comutare telefonica sau telegrafica (Rev.1)
45314000-1-Instalare de echipament de telecomunicatii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
sistem de telefonie VoIP
Valoarea estimata fara TVA: 173, 110EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 3000 euro.Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 7% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
prin Proiectul PHARE CBC Romania-Ungaria 2005 Interreg IIIA cu numarul de identificare RO2005/017-536.01.01.01.10;bugetul Consiliului Judetean Bihor cofinantare;fonduricomunitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta castigatoare este oferta comuna a mai multor ofertanti, asocierea acestora va trebui legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita urmatoarele documente: - declaratie privind eligibilitatea; indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local la data de 30.06.2007 sau o data ulterioara acesteia;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului. In caz de asociere, documentele mentionate mai sus vor fi prezentate de catre fiecare asociat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pe anii 2004, 2005 si 2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze ca a inregistrat profit in perioada respectiva. Daca ofertantul nu a inregistrat profit in vreunul dintre acesti ani, urmeaza sa fie descalificat.-Se va prezenta o declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2004, 2005 si 2006). Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 500.000 Euro (Anexa nr. A3).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-o lista cu minim 3 livrari similare efectuate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie a contractelor, eliberate de catre beneficiarii livrarilor(minim 3 recomandari din partea clientilor)
-informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune
-Se va prezenta o declaratie referitoare la instalatiile, utilajele sau echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de furnizare de bunuri, service-ului si asistentei tehnice-certificat ISO 9001/2000
-certificate de origine U.E.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba efectuate in ultimii 3ani (2004, 2005 si 2006) cel putin 3 contracte de furnizare similare (cod CPV 32550000-3 Echipament telefonic) a caror valoare insumata sa fie de min 85.000 euro (fara TVA-Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca are personal de conducere si personal calificat pentru executia contractului de furnizare si de asigurare a serviciilor post vanzare si de asistenta tehnica, minim 2 persoane care sa detina una din urmatoarele certificari: MCP, MCSA, MCSE si 2 persoane care sa detina una din urmatoarele certificari: CCNA, CCNP.Competentele complementare pot fi ale unei singure persoane.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10337/25.09.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire poate fi accesata in mod gratuit de la adresa urmatoare: http: //www.cjbihor.ro/pdf/proiect1PHARE2005.rar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2007 11:00
Locul: Consiliul Judetean Bihor, Oradea, Parcul Traian nr.5, judetul Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul PHARE CBC Romania-Ungaria 2005 Interreg IIIA cu numarul de identificare RO2005/017-536.01.01.01.10
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+4(021)310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4(021)310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor pot fi atacate cu plangere la Curtea de Apel, sectia de contencios administrative in 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul relatii cu consilierii si achizitii publice Consiliului Judetean Bihor
Adresa postala: Parcul Traian, nr.5, ,Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/441317, Email: [email protected], Fax: 0259/441317, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2007 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer