Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA, INSTALAREA SI PUNEREA IN FUNCTIUNE - ECHIPAMENTE MEDICALE


Anunt de participare numarul 128154/12.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC SFANTA MARIA
Adresa postala:  bdul ion Mihalache nr. 37-39, sector 1, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Compartiment Achizitii, Tel. 021.222.05.00;222.37.55, In atentia:  florina velicu, Email:  [email protected], Fax:  021.222.37.55, Adresa internet (URL):  Bd. Ion Mihalache nr. 37-39, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA, INSTALAREA SI PUNEREA IN FUNCTIUNE - ECHIPAMENTE MEDICALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC SFANTA MARIA BD. ION MIHALACHE NR. 37-39
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea, instalarea si punerea in functiune - echipamente medicale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 3, 327, 419.35RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 12.200, 00 leiLOT 1, 21.100, 00 LEILOT 2 , virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Lista obiectivelor de investitii pe anul 2011 - BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati, subcontractanti , orice operator economic ce indeplineste cerintele din documentatia de atribuire
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitate de participant. Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Certificat de atestare fiscala. Certificat fiscal privin plata impozitelor si taxelor locale. Certificat de inregistrare emis de Oficiul National Registrului Comertului. Certificat constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului. Autorizatie de functionare emisa de Ministerul Sanatatii .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilant contabil 2008, 2009, 2010
Angajamentul privind sustinerea financiara (daca este cazul).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contractelor de furnizare, de aceeasi natura cu obiectul achizitiei, pe care le-a executat in ultimii 3 ani. Minim orecomandare. Lista personalului auttorizat de producator pentru executarea serviceului pe perioada de garantie. CV-urile personalului ce va asigura serviceul in perioada de garantie. certificatele de absolvire a cursurilor de pregatire pentru persoane ce vor asigura serviceul inperioada de garantie. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitataea produselor conf. art. 188 alin(1)lit.d) din OUG 34/2006. Certificatul ISO 9001:2000 sau echivalent pentru ofertant. declaratie privind subcontractarea. acord de asociere ( daca este cazul). Angajamentul privind susstinerea tehnica si profesionala ( daca este cazul).Declaratie de disponibilitate a resurselor (daca este cazul). Declaratie de disponibilitate a personalului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2011 11:00
Locul: Spitalul Clinic "Sfanta Maria"
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza art. 33(2) din HG 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.42, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021.319.51.81, Fax:  021.319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta , in conditiile prezentei ordonante de urgenta , despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic al Spitalului "Sfanta Maria"
Adresa postala:  Bd. Ion MIhalache nr. 37-39 , sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Tel. 021.222.05.00, Email:  [email protected], Fax:  021.222.37.55
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2011 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer