Licitatie Publica - ACHIZITIA, INSTALAREA SI PUNEREA IN FUNCTIUNE - SISTEM INTEGRAT SECTIA DE CHIRURGIE GENERALA SI SPECIALITATI
Anunt de participare numarul 111256/12.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE NEFROLOGIE "DR. CAROL DAVILA"
Adresa postala: CALEA GRIVITEI, NR.4, SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010731, Romania, Punct(e) de contact: Andreea LUNGU, Tel. 021/318.91.84. INT 159, Email: [email protected], Fax: 021/318.91.97., Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA, INSTALAREA SI PUNEREA IN FUNCTIUNE - SISTEM INTEGRAT SECTIA DE CHIRURGIE GENERALA SI SPECIALITATI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Nefrologie Dr. "Carol Davila", Calea Grivitei nr. 4, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SPITALUL ISI PROPUNE SA ACHIZITIONEZE UN SISTEM INTEGRAT SECTIA DE CHIRURGIE GENERALA SI SPECIALITATI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
UN SISTEM INTEGRAT SECTIA DE CHIRURGIE GENERALA SI SPECIALITATI
Valoarea estimata fara TVA: 25, 523, 306RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.12.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 130000 RON, garantia de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de prezentare; Declaratia privind calitatea de participant; Declaratia privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art 181; Istoricul litigiilor; Certificat de atestare fiscala eliberat de (ANAF); Certificat privind plata impozitelor locale; Certificatul de inregistrare emis deOficiul Registrului Comertului; Certificat constatatoremis de Oficiul National al Registrului Comertului; Autorizatia de functionare emisa de Ministerul Sanatatii; Certificatul ISO 9001 ? 2000; Declaratia pe propria raspundere de incadrare in categoria IMM-urilor; ; Declaratia privind subcontractarea
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente solicitate: Informatii generale;Bilanturile contabile pentru anii 2007, 2008 si 2009, , vizate si inregistrate de autoritatile competente;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani,
declaratie referitoare la echipamentele tehnice privind calitatea.
Lista personalului autorizat de producator pentru executarea service-ului in perioada de garantie pentru echipamentele ce vor fi livrate.
CV-urile personalului (formular 11) ce va asigura service-ul in perioada de garantie; Certificatele de absolvire a cursurilor de pregatire pentru persoanele ce vor asigura service-ul in perioada de garantie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
pentru eliminarea riscului neanjajarii sumelor aprobate prin BBC
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2010 11:00
Locul: Spitalul Clinic de Nefrologie Dr. Carol Davila, Calea Grivitei, nr 4, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Procedura de Licitatie restransa accelerata se va desfasura in doua etape: 1.Etapa 1- selectarea candidatilor, 2.Etapa 2- depunerea ofertelorDupa calificarea candidatilor din prima etapa, se vor trimite invitatii pentru depunerea ofertei tehnico-financiara
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5 , Localitatea: Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilierul Juridic
Adresa postala: Calea Grivitei, nr 4, Sector 1, Bucuresti-Spitalul Clinic de Nefrologie Dr."Carol Davila", Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010731, Romania, Tel. 0213189184, Fax: 0213189188
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2010 11:58