Licitatie Publica - ACHIZITIA, INSTALAREA SI PUNEREA IN FUNCTIUNE ? ECHIPAMENTE MEDICALE
Anunt de participare numarul 126208/14.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC COLTEA
Adresa postala: B-DUL I.C.BRATIANU NR.1;SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030171, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul Achizitii Publice, Tel. 021.387.44.91, In atentia: Ec. Olteanu Fanuta; C.J.IA Olteanu Fanuta, Email: [email protected], Fax: 021.387.41.23, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA, INSTALAREA SI PUNEREA IN FUNCTIUNE ? ECHIPAMENTE MEDICALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Coltea
B-dul I.C.Bratianu nr. 1 Sector 3, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LISTA ECHIPAMENTELOR CE FAC OBIECTUL ACHIZITIEI- Instalatie de azot = 1 buc.- Paturi TI pacienti ventilati termen mediu sau lung = 2 buc.- Paturi TI pt pacienti ventilati termen scurt = 5 buc.- Electrocardiograf portabil cu 12 derivatii = 2 buc.- Aparat pentru ventilatie mecanica de lunga durata = 3 buc.- Pulsoximetru = 1 buc.
- Pompa seringa injectomat = 2 buc.- Trusa laparoscopie digestiva HD = 1 buc.- Ecograf Dopler Color = 1 buc.- Aparat de anestezie de inalta performanta cu monitor = 1 buc.- Pompe pentru nutritie enterala = 3 buc.- Aparat de ventilatie mecanica pentru transport = 1 buc.- Aparat dezinfectie terminala pentru blocul operator si ATI = 1 buc.- Monitor oximetrie cerebrala = 1 buc.- Lampi UV mobile = 5 buc.- Turn infuzie/perfuzie cu sistem andocare (7injectomate+ 1 perfuzomat) = 2 buc.- Trusa fibroscopie pentru intubatie dificila si bronhoaspiratie = 1 buc.- Brancard transport = 1 buc.- Pompa perfuzie rapida = 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 629, 032.26RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 36.290, 00 lei. Garantia de buna executie in cuantum de 5% din val.fara TVA a contractului de furnizare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la autoritatea publica locala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de prezentare;
-Dec.privind calitatea de part.;
-Dec.pe proprie raspundere privind eligib.
-Dec.privind inexistenta starii de faliment;
-Cert.de atestare fiscala el.de ANAF;
-Certificat privind plata imp.loc.;
-Cert.de inregistrare ONRC;
-Cert.const.ONRC;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inf.gen.-cif.de afaceri pe ultimii trei ani sa fie egala sau mai mare de 4.000.000 lei;
-Bilanturile cont.2008-2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Aut.pt.operatorul ec.care va asig. inst., punerea in fct.si seervice-ul in per.de gar.;
-Cert.marcaj CE sau Dec.de conf.a prod.;
-Experienta similara-Dec.principalelor liv. in ultimi 3 ani si lista ctr.de furn.;
-Recom.din partea benef.din form.8 min.1 max.3;
-Lista pers.autorizat de prod. Pt.Exec.service;
-CV-urile pers.;
-Cert.de abs.a curs.de pregatire pentru pers.ce vor asig.serv.;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2011 12:00
Locul: Spitalul Clinic Coltea B-dul I.C. Bratianu nr. 1 Sector 3 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti UCVAP si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Coltea , Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul I.C. Bratianu nr. 1 Sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030171, Romania, Tel. 021.387.44.91, Email: [email protected], Fax: 021.387.41.23
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2011 14:41