Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA, INSTALAREA SI PUNEREA IN FUNCTIUNE A UNUI ECHIPAMENT DE TOMOGRAFIE COMPUTERIZATA MULTISLICE .conform caietului de sarcini funizorul va asigura livrarea ,instalare,punerea in functiune ,instruire personal,service-ul si de garantia echipamentulu


Anunt de participare numarul 138382/25.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Adresa postala: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100576, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA CURSARU, Tel. +401 0244530557, Email: [email protected], Fax: +401 0244530557, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA, INSTALAREA SI PUNEREA IN FUNCTIUNE A UNUI ECHIPAMENT DE TOMOGRAFIE COMPUTERIZATAMULTISLICE .conform caietului de sarcini funizorul va asigura livrarea , instalare, punerea in functiune , instruire personal, service-ul si de garantia echipamentului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Gageni NR.100
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA, INSTALAREA SI PUNEREA IN FUNCTIUNE A UNUIECHIPAMENT DE TOMOGRAFIE COMPUTERIZATA MULTISLICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33115000-9 - Aparate de tomografie (Rev.2)
51411000-6-Servicii de instalare de echipament de imagistica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACHIZITIA, INSTALAREA SI PUNEREA IN FUNCTIUNE A UNUIECHIPAMENT DE TOMOGRAFIE COMPUTERIZATA MULTISLICE
Valoarea estimata fara TVA: 1, 558, 064.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de-15580.65lei (1% din valoarea totala estimata a contractului) valabila 90 de zile de la termenullimita de depunereofertelor. In cazul extinderii perioadei de valbilitate a ofertei , perioada de valabilitate a garantiei pentru perticipare va fi prelungita in mod corespunzator. Completarea si prezentarea Formularului nr.11 din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul : RO56TREZ5215006XXX010689, Trezoreria Ploiesti , sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate banacara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante ( Biroul Achizitii) inainte de data si ora limitade depunere a ofertelor.. Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor;
- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; - sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus; - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constitutita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus; - sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, neconditionat;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si /sau semnatura autorizata; - sa contina in mod explicit prevederile art.278^1 dun OUG 34/2006.La procedurile online obligatoriu garantia se va posta in seap(scanata)pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici. Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa si calitativa . Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractuluiprinrt-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in temen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului . Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea contractului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul total al contractului , fara TVAGarantia de buna executie se va constitui la data semnarii contractului printr-o scrisoare de garantie conform formularului nr. 12
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat, alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare formular 2a, document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul »
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage declararea ofertei ca inacceptabila, conform art. 36 alin. (1) lit. b) din
HG nr. 925/2006.
Prezentare formular 2b, document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul »
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage declararea ofertei ca inacceptabila, conform art. 36 alin. (1) lit. b) din
HG nr. 925/2006.
Prezentare formular 1a, document scanat, semnat, stampilat « conform cu originalul »
Prezentare Formular 1b -declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura, document scanat semnat, stampilat, «conform cu originalul »
Prezentare Formular 3, privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, document scanat semnat, stampilat , «conform cu originalul »
NOTA : mentionam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : in cadrul SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI CONDUCEREA SPITALULUI: MANAGER: DR.STRAMBEANU ADRIAN DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL: EC.FLOREA ION DIRECTOR MEDICAL : DR.FLORIN PUSCARIU, SEF RADIOLOGIE DR.POPA ELENA, SEF SERVICIU ACHIZITII: CURSARU MARIANA, EC IORDACHE SORIN, EC.NASTASE MARIAN.Persoane cu functii de decizie in cadrul Consiliului Judetean Prahova Mircea Cosma-presedinte ; Mircea Rosca-vicepresedinte ; Adrian Semcu- vicepresedinte ; Mihail Faca-administrator public al judetului Prahova; Mihail Pavel-secretarul judetului Prahova; Daniel Alixandrescu-director executiv Directia Patrimoniu , Mariana Dovanca- director Directia Ecomonica, Cristina Popescu- director adj. Directia Ecomonica.Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP, document scanat, semnat, stampilat si inregistrat , « conform cu originalul », din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Finante Locale, document scanat, semnat, stampilat si inregistrat, « conform cu originalul » din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, din tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit pentru a demonstra ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si la art.181 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata. Documentele vor fi scanate dupa copie?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.NOTA : - Toate documentele privind situatia personala, solicitate mai sus, se vor depune in SEAP scanate cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 , 181 si 69^1 atrage declararea ofertei ca inacceptabila, conform art. 36 alin. (1) lit. b) din HG nr. 925/2006.
- In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor solicitate la cerintele 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
-Eventualii subcontractanti nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din prezenta procedura conform prevederilor art.69.
- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180, 181 si 69 se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
-In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise scanat, in limba in care au fost emise-copie conform cu originalul, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe linga instanta competenta, cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte:
- coduri CAEN, adresa actuala, obiectul de activitate al societatii, numele asociatilor
Se va prezenta o copie semnata si stampilata conform cu originalul .
Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru confirmare, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul eliberat de la Oficiul Registrului Comertului in original sau in copie legalizata.
- Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii professionale nu se solicita pentru eventualii subcontractanti, decat pentru partea din contarct pe care urmeaza sa o indeplineasca
- In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor 1 si 2 prin prezentarea certificatului constatator si a avizului de functionare emis de Ministerul Sanatatii-copie conform cu originalul
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional?eliberate de autoritati ale tarii de origine.
Documentele vor fi prezentate scanat, copie conform cu originalul, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Autorizatie de securitate radiologica emisa de CNCAN.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani , din care sa rezulte o cifra medie de afaceri globala de min 3116129.04lei.Cursul leu/valuta aferent fiecarui an pentru calculul nivelului minim impus va fi cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.In situatia in care nu
are pentru 2011 bilantul inregistrat se pun alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri pe anul 2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
furnizorul va anexa o declaratie in acest sens si documente prin care acesta confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru montarea/instalarea /punerea in functiune/instruire/etc.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitatein conformitate cu prevederile art.188 alin (1), lit.c) si alin(2), lit.d), e) din OUG NR.34/2006 CU MODIFICARILE SI completarile ulterioare
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (contract vanzare -cumparare, inchiriere, punere la dispozitie, rtc.).
Declaratia CE de conformitate a echipamentelor ofertate (din partea producatorului/reprezentantului autorizat al acestuia /importatorului).
Dovada certificarii Sistemului de management al calitatii-ISO 9001:2008
Dovada certificarii Sistemului de management al calitatii specific pentru dispozitive medicale-ISO 13485
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
40%
40
Descriere: Componenta financiara
2.
Criterii tehnice
60%
60
Descriere: Punctajul factorii de evaluare indicati in caietul de sarcini
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
Pondere componenta tehnica: 60 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiu juridic
Adresa postala: str.gageni, nr.100, Ploiesti Spitalul Judetean de Urgenta, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 0048543, Romania, Tel. +401 0244537711, Fax: +401 0244530557
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2012 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer