Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA, INSTALAREA SI PUNEREA IN FUNCTIUNE ECHIPAMENTE MEDICALE


Anunt de participare numarul 90888/17.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic "Prof.Dr.Th.Burghele"
Adresa postala: sos. Panduri, nr.20, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050659, Romania, Punct(e) de contact: Andreea Funieru, Tel.021.4106910/264, Email: [email protected], Fax: 021.4111055, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA, INSTALAREA SI PUNEREA IN FUNCTIUNE ECHIPAMENTE MEDICALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sos. panduri, nr.20, sector 5, bucuresti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE, INSTALAREA SI PUNEREA IN FUNCTIUNE ECHIPAMENTE MEDICALE : MASA DE OPERATIE, LAMPA SCIALITICA, PLATFORMA ELECTROCHIRURGICALA, APARAT ANESTEZIE. ASPIRATOR CHIRURGICAL, LAMPA BACTERICIDA, MASA INSTRUMENTAR, CLIMATIZARE/PURIFICARE SALA, TURN LAPAROSCOPIE, APARAT INCALZIRE BOLNAV PE MASA DE OPERATIE, SISTEM COMPRESIE ANTITROMBOZAM TRUSA DE ENDO-UROLOGIE JOASA SI INALTA, DEFRIBRILATOR EXTERN, STATIE CENTRALA MONITORIZARE CU 4 POSTURI, CAMERA DE SCINTILATIE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 6, 658, 143RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 33, 500 ron; virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime :
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Fisa de prezentare; 2.Declaratia privind calitatea de participant; 3.Declaratia privind eligibilitatea; 4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art 181; 5.Istoricul litigiilor; 6.Certificat de atestare fiscala; 7.Certificat privind plata impozitelor locale; 8.Certificatul de inregistrare emis de ORC; 9.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului; 10.Autorizatia de functionare emisa de Ministerul Sanatatii; 11.Certificat marcaj CE sau Declaratie de conformitate a producatorului prin care sa fie precizata conformitatea produsului cu Directiva europeana in domeniu 93/42/CE; 12.Autorizatia de livrare eliberata de producator; in cazul in care autorizatia este data de catre reprezentanta din Romania a producatorului, atunci autorizatia de livrare va fi insotita si de autorizatia emisa de producator pentru reprezentanta; 13.Autorizarea de la producator a operatorului economic ce va asigura service-ul in perioada de garantie pentru fiecare din echipamentele ce vor fi livrate;14.Autorizatie emisa de CNCAN pentru operatorul economic ce va asigura service-ul in perioada de garantie, pentru echipamentele ce intra sub incidenta acesteia; 15.Centralizator autorizatii livrare si service;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
16.Declaratia pe propria raspundere de incadrare in categoria IMM-urilor(daca este cazul)17.Formularul de Informatii generale; 18.Bilanturile contabile pentru anii 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de autoritatile competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani de activitate (2006, 2007, 2008) sa fie mai mare de 1.000.000 ron.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
19.Lista contractelor de furnizare, de aceeasi natura cu obiectul achizitiei, pe care le-a executat in ultimii 3 ani; 20.Minim trei recomandari; 21. Lista personalului autorizat de producator pentru executarea service-ului in perioada de garantie; 22. CV-urile personalului ce va asigura service-ul in perioada de garantie; 23. Certificatele de absolvire a cursurilor de pregatire pentru persoanele ce vor asigura service-ul in perioada de garantie; 24. Autorizatiile emise de CNCAN pentru personalul specializat ce va asigura service-ul (acolo unde este cazul); 25.Certificat de marcaj CE sau declaratie de conformitate CE din partea producatorului;26. Certificatul ISO 9001 2000 sau echivalent pentru producator;27. Declaratia privind subcontractarea; 28. acord de asociere (daca este cazul); 29. Angajamentul privind sustinerea financiara (daca este cazul); 30. Angajamentul privind sustinerea tehnica si profesionala (daca este cazul); 31. Declaratia de disponibilitate a resurselor (daca este cazul); 32. Declaratie de disponibilitate a personalului;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara in obiectul major al contractului, in valoare de minim 1.000.000 ron, demonstrabil prin maxim 3 contracte similare finalizate in ultimii 3 ani;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr.51/2009; Intreaga Documentatie de atribuire se publica in SEAP;
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
cifra de afaceri50pct;exp similara50pct;Pt fiecare crit de selectie: candid cu val max primeste max de pct;pt restul se aplica regula de trei simpla; clasame rezulta din insumarea celor doua punctaje
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2009 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala: Bulevardul Unirii nr.37, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 005098, Romania, Tel.021 - 408.36.00; 408.37.000
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic PROF.DR.TH.BURGHELE - Serviciul Juridic
Adresa postala: SOs. Panduri, nr.20, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050653, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2009 11:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer