Licitatie Publica - Achizitia integratorului hardware si software care va asigura furnizarea bunurilor si serviciilor pentru implementarea intregului proiect al Directiei Generale Audit Intern ?Dezvoltarea capacitatii de monitorizare si evaluare de programe la nivelul Minist
Anunt de participare numarul 127412/02.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: Str. Eforie nr.3 sect.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Chiran Cristina, Tel. 021.303.70.80, int. 10851, In atentia: Chiran Cristina, Email: [email protected], Fax: 021.313.27.61, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia integratorului hardware si software care va asigura furnizarea bunurilor si serviciilor pentru implementarea intregului proiect al Directiei Generale Audit Intern ?Dezvoltarea capacitatii de monitorizare si evaluare de programe la nivelul Ministerului Administratiei si Internelor ? Sistem informatic de management al activitatii de audit intern? ? cod SMIS 3097.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Ministerul Administratiei si Internelor ? DirectiaGenerala Audit Intern, Strada Eforie, Nr. 3, Corp B, et. 1, Sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia integratorului hardware si software care va asigura furnizarea bunurilor si serviciilor pentru implementarea intregului proiect al Directiei Generale Audit Intern ?Dezvoltarea capacitatii de monitorizare si evaluare de programe la nivelul Ministerului Administratiei si Internelor ? Sistem informatic de management al activitatii de audit intern? ? cod SMIS 3097
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia integratorului hardware si software care va asigura furnizarea bunurilor si serviciilor pentru implementarea intregului proiect al Directiei Generale Audit Intern ?Dezvoltarea capacitatii de monitorizare si evaluare de programe la nivelul Ministerului Administratiei si Internelor ? Sistem informatic de management al activitatii de audit intern? ? cod SMIS 3097
Valoarea estimata fara TVA: 4, 816, 863RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de 90.000, 00 lei.Garantia de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat din proiectul?Dezvoltarea capacitatii de monitorizare si evaluare de programe la nivelul M.A.I?Sistem informatic de management al activitatii de audit intern??cod SMIS 3097
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formularul 4, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- Formularul 5, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscalaprivind plata obligatiilor la bugetul de stat, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat pentru plata CAS, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ?Formular nr.6.Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe anii 2008, 2009 si 2010 sa fie mai mare decat 4.000.000, 00 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr.7- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor, cel putin un contract avand ca obiect livrarea unei solutii integrate dehardware si software, cu o valoare mai mare sau egala cu 4.000.000, 00 lei, corespunzatoare cotei de participare a ofertantului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
40%
40
Descriere: Componenta financiara
2.
Ipoteze si riscuri care afecteaza executia contractului, cu comentarii si/sau recomandari de reducere /eliminare a riscurilor identificate
20%
20
Descriere: Componenta tehnica
3.
Organizarea proiectului
10%
10
Descriere: Componenta tehnica
4.
Solutia tehnica oferita
10%
10
Descriere: Componenta tehnica
5.
Sustinerea procesului de implementare, exploatare si suport a solutiei propuse de ofertant
20%
20
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
Pondere componenta tehnica: 60 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 05.12.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acest contract este finantat din proiectul ?Dezvoltarea capacitatii de monitorizare si evaluare de programe la nivelul Ministerului Administratiei si Internelor ? Sistem informatic de management al activitatii de audit intern? ? cod SMIS 3097, aprobat prin OMAI 192/21.08.2009, cu modificarile si completarile ulterioare, din cadrul Programului operational ?Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR - DIRECTIA GENERALA JURIDICA
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1A sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213130219, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2011 17:14