Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia lucrarilor de amenajare a terenului, asigurarea cu utilitati, constructie si dotare a structurii regionale de sprijinire a afacerilor ? Centrul Regional de Afaceri Oradea


Anunt de participare numarul 135016/28.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC MACIO SRL
Adresa postala: str. Crangului, nr.16, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Massimo Burtet, Tel. +4 0359461841, Email: [email protected], Fax: +4 0359461841, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC MACIO SRL
Adresa postala: str. Avram Iancu, nr.2, ap.12, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Florian Bottyan, Tel. +4 0756401801 / +4 0359463661, Email: [email protected], Fax: +4 0359463662
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC MACIO SRL
Adresa postala: str. Avram Iancu, nr.2, ap.12, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Florian Bottyan, Tel. +4 0359463661, Email: [email protected], Fax: +4 0359463662, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC MACIO SRL
Adresa postala: str. Avram Iancu, nr.2, ap.12, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Florian Bottyan, Tel. +4 0756401801, Email: [email protected], Fax: +4 0359463662
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala cu capital privat, care a obtinut finantare prin fonduri structurale
Activitate (activitati)
Altele: comerciale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia lucrarilor de amenajare a terenului, asigurarea cu utilitati, constructie si dotare a structurii regionale de sprijinire a afacerilor ? Centrul Regional de Afaceri Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Oradea, str. Facliei, F.N.
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia lucrarilor de amenajare a terenului, asigurarea cu utilitati ? racord apa geotermala si constructie cladire 2S+P+5E cu destinatia birouri - sali de conferinta, inclusiv dotarea acesteia cu utilaje, echipamente tehnologice si mobilier, in vederea realizarii obiectivului de investitii privind construirea si dotarea unui Centru Regional de Afaceri in municipiul Oradea;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
45232100-3-Lucrari auxiliare pentru conducte de apa (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor de amenajare a terenului, asigurarea cu utilitati ? racord apa geotermala, parcare si constructie cladire 2S+P+5E cu destinatia birouri - sali de conferinta, inclusiv dotarea acesteia cu utilaje, echipamente tehnologice si mobilier
Valoarea estimata fara TVA: 37, 046, 057RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare :740.000 lei.Modul de constituire a garantiei: in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 prin: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari (Formularul nr 20, Sectiunea Formulare si Modele);Nota: Scrisoarea de garantie bancara este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania si se va depune in original, sau, 2) Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO94RZBR0000060007914580 deschis la deschis la Raiffeisen Bank ? sucursala Oradea.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :90 de zile de la data limita de depunere a candidaturilor stabilita in anuntul de participare publicat in S.E.A.P. 10 % din pretul contractului fara TVA.Modul de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 actualizata, sau cu prevederile din HG nr. 1045/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri nerambursabile obtinute prinP.O.R. 2007-2013, Axa prioritara 4, D.M.I. 4.1. si surse proprii ale beneficiarului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Candidatul/candidatii sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 180 din OUG nr. 34/2006
Modaliatate de indeplinire: Se va completa ?Declaratiaprivind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180?din OUG nr. 34/2006 conform formular 1 din Sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.
Nota: In cazul unui tert sustinator sau a unei asocieri, fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.
Cerinta 2: Prezentare certificat cazier fiscal;
Cerinta 3: Candidatul/candidatii sa nu se afle in situatia descrisa la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006
Modaliatate de indeplinire: Se va completa ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? conform formular 4 din Sectiunea formulare.Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: -Administrator Massimo Burtet;
-Membrii comisiei de evaluare: Bara Lucian ? presedinte cu drept de vot, Florian Bottyan ? membru si Bogdan Bocse ? membru.
Nota: In cazul unei asocieri, tert sustinator sau subocntractant fiecare asociat, tert sustinator sau subcontractant au obligatia de a completa aceasta declaratie.
Cerinta 4: Sa prezinte certificatul privind calitatea de participant la procedura
Modalitatea de indeplinire: Se va completa ?Declaratiape propria raspundere privind calitatea de participant la procedura? conform formular 3 din Sectiunea formulare:
Cerinta 5: Sa indeplineasca conditiile conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind participrea la procedura cu oferta independenta
Modaliatate de indeplinire: Se va completa ?Declaratiade participare la procedura cu oferta independenta? conform formular 2 din Sectiunea formulare.
Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta 1: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit
Modaliatate de indeplinire: Se va prezenta de catre operatorii economici selectati, inaintea transmiterii invitatiei pentru a depune oferta in etapa a II-a a procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al candidatului/ofertantului corespunde obiectului procedurii, sau echivalent, in original sau copie legalizata si eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a candidaturilor.
Nota: 1)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
2)Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care candidatul/ofertantul este stabilit, din care sa rezulte ca, acesta este autorizat sa desfasoare lucrarile/activitatile supuse achizitiei, in original sau copie legalizata, insotita de traducerea autorizata in limba romana cu incheierea de legalizare a semnaturii traducatorului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Informatii privind situatia economico-financiara a candidatului, de unde sa reiasa ca cifra medie de afaceri globala rezultata din cel mult ultimii 3 ani fiscali este mai mare sau cel putin egala cu 55.569.000 lei respectiv 12.765.972 euro.
Cerinta 2: Nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? pe anul 2011 (la data de31.12.2011)sa fie mai mare sau cel putin egal cu 90%;
Cerinta 3: Capacitatea financiara de sustinere a lucrarii in valoare de minim 9.261.514 lei fara T.V.A. pe o perioada de minim 4 luni de la data semnarii contractului;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, care sa contina unul sau mai multe contracte de lucrari similare obiectului contractului finalizate in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a candidaturilor, a carui/caror valoare cumulatasa fie mai mare sau cel putin egala cu 34.000.000 lei fara TVA, insotit/e de recomandare/recomandari din partea beneficiarului conform formular 8 anexat.
Cerinta 2 : Prezentare lista cu personalul de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor, care sa contina cel putin: ? un responsabil tehnic cu executia atestat ISC pentru domeniul I ? constructii civile;
? 2 ingineri C.C.I.A.;
? un inginer instalatii pentru constructii
Cerinta 3: Prezentare lista cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice si mijloace de transport de care dispune operatorul economic (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, care sa contina cel putin:
- statie de preparare betoane de ciment .... 1buc.;
- laborator autorizat de analize si incercari in constructii, minim gradul II...............................................1 buc;
- cilindru compactor vibrator... 1 buc;
- incarcator frontal....................1 buc;
- buldoexcavator ..................... 1 buc;
- autobetoniera?.....................2 buc
Cerinta 4: Informatii privind subcontractantii
(daca este cazul)
Cerinta 1: -prezentarea unui certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate pentru executia de lucrari in domeniul constructiilor civile, in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor.
Cerinta 2: -prezentarea unui certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de mediu pentru executia de lucrari in domeniul constructiilor civile, in conformitate cu ISO 14001:2004sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
1.Cifra medie de afaceri pe anii fiscali 2008, 2009 si 2010 - max.30pct. 2.Val. indicat. lichid. gen. la 31.12.2011- max.35pct., 3.Exp. similara in ultimii 5 ani - max.35pct.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Comp. financiara max 55 pct. Alg. de calcul: P(n) = (pret minim/pret(n)) x 55
2.
Durata de executie a lucrarii
25%
Descriere: durata de executie (De) pe intervalul (8 luni= (De)=14 luni)Alg. de calcul: P(n) = ((De) minima/(De)n) x 25
3.
Durata de garantie acordata lucrarii
15%
Descriere: durata de garantie (Dg) pe intervalul : (5 ani= (Dg)=10 ani). Alg. de calcul: P(n) = ((Dg)n /(Dg) maxima) x 15
4.
Durata de mobilizare pentru inceperea lucrarilo
5%
Descriere: durata de mobilizare (Dm) - max. 5 pct. Alg. de calcul: P(n) = ((Dm) minima/(Dm)n) x 5
Punctaj maxim componenta tehnica: 45
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2012 16:00
Locul: str. Ogorului, nr.63/A, localitatea Oradea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): P.O.R. 2007-2013, Axa prioritara 4, D.M.I. 4.1. ?Dezvoltarea durabila a structurilor de sprijinire a afacerilor de importanta regionala si locala?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
I.Detalii privind selectia candidatilor: Din totalul de 100 puncte, pentru a fi selectat, candidatul trebuie sa obtina un minim de 71 de puncte.II.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaj egal, autoritatea contractanta va desemna castigatoare oferta care prezinta cel mai scazut pret. In cazul in care si preturile sunt identice se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, castig de cauza avand evident oferta care va prezenta pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-exercitarea cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256?2, din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC MACIO SRL
Adresa postala: str. Avram Iancu, nr.2, ap.12, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel. +4 0359463661, Email: [email protected], Fax: +4 0359463662
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2012 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer