Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia lucrarilor de executie de crese si gradinite pentru judetele Buzau si Vrancea


Anunt de participare numarul 133296/22.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Laura Maciuceanu, Tel. +40 372111555, In atentia: Bogdan Raileanu, Director General - Directia Generala Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 372111445, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia lucrarilor de executie de crese si gradinite pentru judetele Buzau si Vrancea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: In judetele Buzau si Vrancea
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de executie crese si gradinite pentru judetele Buzau si Vrancea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari deexecutie de crese si gradinite in judetele Buzau si Vrancea
Valoarea estimata fara TVA: 37, 189, 545RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
108 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de part. este de 370.000 lei reprez 1%din val estim a contr. Gar. de part. se va constitui in conformitate cu HG NR. 925/2006, art.86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prez. in original sau OP saufila de CEC.Valabil.gar. pentru participare-90 zile calendaristice, de la data limita pentru depunerea ofertelor.In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge cont. depusa aut. contr. va retine din gar. de part. in conf. cu art. 278 alin 1 din OUG 34/2006 suma de 11278.Constit se va face in Trez. Mun. Buc RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185 Cuant garant de buna ex exprimata procentual este de 3% din val.contr fara TVA, in conform cu contr.de exec de lucrari, conf form 14. Garantia de buna executie poate fi dupa caz, instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari, plati succesive intr-un cont la dispozitia achizitorului, virament bancar.Daca garantia de buna executie a contr. se va constit prin plati succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil la dispozitia autoritatii contractante in conf cu prevederile HG nr. 1045/19.10.2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asoc. conf. art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modif si compl. Acord de asociere - compl.formular Acord de asoc.(sect. formulare)In cz asocierii mai multor op.ec. a se vedea oug 34/2006 art.186(3)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-formular nr. 1;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 completare formularul nr. 1A;Se solicita completarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta ? completare formular nr.1B;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante-formularul 1C.Pentru mai multe informatii privind consiliul de administratie/organ de conducere sau de supervizare, persoane care detin functii de decizie din cadrul MDRT puteti accesa http: //mdrt.ro/ministerul/conducere.(Bogdan Raileanu-Director General-Directia Generala Achizitii Publice, Alina Dinca- Director General-Directia Generala Economica si Administrativ, Valentin Stanescu Director General - Directia Generala Lucrari Publice, Nastasia Gheorghe-Secretar General, Cristian Petrescu -Ministru);Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 2- Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele ;
- Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.Certificatele se prezinta in original sau copie conform cu originalul. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (inclusiv al subcontractantului) corespunde obiectului procedurii (lucrari de executie cladiri). Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul.Ofertantul clasat pe prmul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.Persoane juridice /fizice straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010). Cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 74.000.000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: 2008-3, 3373
2009-3, 6827;2010-4, 2099.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decatEuro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa
Bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Dovada ca dispune de surse financiare
Dovada ca dispune de fondurile necesare derularii proiectului(dupa incheierea contractului)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica -Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Experienta similara Fisa de experienta similara pentru contracte a caror obiect a fost executia de lucrari de constructii de cladiri.Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii de pe partile relevante ale contractului, procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului.Ca si experienta similara se vor prezenta cel putin un contract maxim3 contracte prestate in ultimii 5 ani de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie de cel putin egala cu 37.189.545 lei.
Inf ref la studiile, pregatirea profesionala si calif pers de conducere precum si ale pers responsabile pentru executia lucrarilor Declaratie priv efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. F 6 va fi insotit de Anexa A privind Cv-urile pentru persoanele propuse pt. indeplinirea contractului.Of va prezenta in copie certificata pentru conf cu originalul urmatoarele documente: : -cartile de munca sau dupa caz, contractele individuale de munca ale personalului invocat sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective , ori alte doc. relevante astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi;
- diplome privind specializarea pers(studiile, pregatirea profesionala, calif si atest profesionala);autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente
Pt. ex.lucr.este necesar urm. pers:
- 1 man. gen. de proiect in dom. construct.civ. si indust. cu exp. de minim 5 ani in ing, cu coord. a cel putin unui proiect similar din punct de vedere al complexitatii;
-2 sefi de santier cu studii de inginerie- constr. si o exper prof de cel putin 5 ani in inginerie, cu impl. in aceasta calitate in cel putin un proiect similar din pct de vedere al complex; - 1 respons. tehnic cu executia (RTE), atestati pentru domeniul I - Constructii civile, industr, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere - 4 ing. sau subingineri construct. civile, industriale, cu vechime minima 3 ani in inginerie -1 repons. cu cal. (C.Q.)-1 coordonator in mat. de securitate si sanatate in munca in per. executie;va trebui sa respecte cond impuse de HG 300/2006
Of. va prez. in copie certif. pentru conf. cu orig urm. doc.: - cart. de munca sau, sau, contr. indiv. de munca ale pers. invocat sau contr de prest. serv.
In cazul personalului propus se vor crea alternative privind informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii
Declaratie referitoare la utilaje, instatatii, echipamente tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de lucrari. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatoarele dotari necesare pentru indeplinirea contractului indiferent de forma de detinere(proprietate, chirie sau concesiune): statie topo, statie betoane, 3 cilindri compactori de minim 0, 7t, 5 auto basculante de minim 16t, 2 buldoexcavatoare si o macara de minim 7, 5t, laboratoare utilizate si autorizate cu grad corespunzator lucrarilor
Informatii privind subcontractantii
Standarde de asigurare a calitatii Se va prezenta certificatul ISO9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii
Standarde de protectia mediului Se va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru unul dintre asociati.
Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa faptul ca acesta, in cazul atribuirii contractului, isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului . Executantul, conform contractului, are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2012 10:30
Locul: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, str. Apolodor nr.17 , latura Nord, parter-camera 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate sa participe la deschiderea ofertelor trebuie sa prezinte o imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al firmei, insotita de o copie a actului de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Cu privire la crit de atrib - In sit in care of clas pe primul loc vor avea un pret egal, aut contr va solic reofertarea in plic inchis. Clarif la doc de atrib vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasate la anuntul de part.Vizit amplas: Op ec ofertanti au oblig de a vizita amplasamentele ce fac ob prez proceduri de achizitii publice. In acest sens, vor depune o decl pe proprie raspundere. Pentru ca aut contract sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care of le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, of va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale.Soc ofertante care se incadreaza in cat intrepr mici si mijlocii, conf L nr. 346/2004 vor face dovada, pe proprie raspundere, indeplinirii cumulative a cond priv nr mediu anual de salariati si a cifrei de afaceri anuala.In conf cu prev art. 186 si 190 din ordonanta de urgenta, of isi poate demonstra situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert. Tertul sustinator va avea in vedere prev L 279/2011(neincadrarea in sit. prev la art.180, 181 lit a)c1)d) din oug 34/2006 si obligativ. completarii decl. in art. 69 lit 1 din OUG 34/2006).Se vor depune, daca este cazul: - decl tert sustinator F DT Declaratie tert sustinator tehnic si profesional-privind utilajele F DT1? Decl tert sustinator tehnic si profesional - privind personalul - angaj ferm al sustinatorului F AT? ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici F AF - ANGAJAMENT Tert sustinator financiar. Of au obligatia de a indica in cadrul ofertei faptul ca la elaborarea acesteia au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului. Infor: - Leg in domeniul protectiei mediului : www.mmediu.ro ;
- Prot muncii si cond de munca : www.inspectmun.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului - Directia Generala Juridica
Adresa postala: Apolodor nr. 17, latura Nord, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372111473, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2012 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer