Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitia materiale igienico sanitare


Anunt de participare (utilitati) numarul 69542/28.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Adresa postala: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania, Punct(e) de contact: ADA PINTICAN, Tel.0264-205435, Email: [email protected], Fax: 0264-205429, Adresa internet (URL): www.electrica.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SDEE Cluj-Napoca
Adresa postala: str Memorandumului nr27, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Investitii, Tel.0264.205333, In atentia: ing Salejan Cornel, Email: [email protected], Fax: 0264.205334
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SDEE Cluj-Napoca
Adresa postala: str Memorandumului nr27, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Investitii, Tel.0264.205333, In atentia: ing Salejan Cornel, Email: [email protected], Fax: 0264.205334
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SDEE Cluj-Napoca
Adresa postala: str Memorandumului nr27, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Punct(e) de contact: registratura, Tel.0264.205333, In atentia: ing Salejan Cornel, Email: [email protected], Fax: 0264.205334
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
achizitia materiale igienico sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str Taberei nr 20 Cluj -Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie materiale igienico sanitare conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33711900-6 - Sapun (Rev.2)
19212000-5-Tesaturi din bumbac (Rev.2)
33760000-5-Hartie igienica, batiste, servete din hartie pentru maini si servete de masa (Rev.2)
39831200-8-Detergenti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 15, 000 si 25, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 300 lei, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului. Pentru IMM-uri se acorda reducere de 50% la garantii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii fonduri de productie, plata la 60 zilede la iregistrarea facturii la autoritatea contractanta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
mai multi operatorieconomici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se vor prezenta urmatoarele documente :1Certificat de inregistrare. 2 declaratie privind eligibilitatea, 3 certificat constatator sau declaratie.4 certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelo si contributiilor de asigurari sociale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Fisa de informatii generale. 2. bilantul contabil la 30.06.2008. 3 Declaratii bancare privind bonitatea
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cu principalele contracte similaredin ultimii trei ani insotita de recomandari.2 Autorizatia de comercializare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.12.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: la sediul SDEE Cluj-Napoca
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2008 12:00
Locul: sediul SDEE Cluj-Napoca str Memorandumului nr 27
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleus nr 6sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartiment Juridic al FDEE ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD
Adresa postala: str Ilie Macelaru nr 28, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400380, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.11.2008 13:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer