Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia medicamente antineoplazice


Anunt de participare numarul 137654/26.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean de Urgenta Alba Iulia
Adresa postala: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510160, Romania, Punct(e) de contact: Ene Ovidiu, Tel. +40 258820825/105, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 258821476, Adresa internet (URL): b-dul Revolutiei 1989 , nr.23, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia medicamente antineoplazice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Alba Iulia , b-dul Revolutiei 1989 , nr.23
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 766, 298.05 si 6, 164, 550.16RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia medicamente antineoplazice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
42LOTURIconform anexei B si a caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 766, 298.05 si 6, 164, 550.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare totala de 61.645, 60 RON, in cuantum de 1% din valoarea maxima a fiecarui lot, impartita pe loturi (anexa caiet sarcini)valabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Avand in vedere ca procedura este online, dovada constituirii garantiei de participare obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) pana la data limitastabilitapentru depunereaofertelor si va fi prezentatala sediu de catre toti operatorii economici.- Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Ø prin virament bancar (Formular nr. 4) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original ; Ø sau prin ordin de plata in contul RO96TREZ0025006XXX004705 CF 4613342 deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.In situatia in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de operatorul economicin cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestatar, o suma calculatain conformitate cu prevederile art. 2781), din OUG 34/2006.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare si garantia de buna executie. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA .Mod de constituire : -scrisoare de garantie bancara de buna executieFormular nr.6-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
-in numerar la casieria unitatii.-daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie intr-un cont deschis la dispozitia autoritatii contractante la Trezorerie, cu respectarea art. 90, alin (3) din HG 925/2006 actualizata.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare si garantia de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare acordate prin Ministerul Sanatatiipentru Programe Nationale de Sanatate finantate prin Casa de Asigurari de Sanatate Alba.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratii privind situatia personala a operatorului economic
Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular nr.1.1 si Formularul nr. 1.2 Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180, respectiv 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.
Cerinta nr. 2Declaratia privind neincadrarea in art. 69?1 din OUG 34/2006
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular nr. 1.3Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce privesteorganizarea , derularea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt: Manager : ec. Cosarca Nicoleta ;Director medical : dr. Curca Razvan ;Director fin. Contabil : ec. Marza Diana ;Dr. responsabil program: dr. Alin Sarbu ;Farmacist : Agrisan Ovidiu ;Consilier juridic : Jr. Pop Cristina ;Sef birou achizitii ? aprovizionare: Ing. Ene Ovidiu ;
Cerinta nr. 3Participare la procedura cu oferta independenta
Conform Ordin nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formularnr. 2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere
Cerinta nr. 4Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
1) Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat ;2) Certificat de atestare fiscala, eliberat de autoritatea administratiei publice locale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul localNOTA: Din cuprinsul certificatelor trebuie sa rezulte situatia obligatiilorscadente la platain luna anterioaracelei in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in copie lizibilasemnata si stampilata pentru?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate incopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila , la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa cazde atestare ori de apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Persoane juridice/fizice romane
1)Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii.Certificatul se va prezentain copie lizibila semnata si stampilata pentru ? conformitate cu originalul?de catre reprezentantul legal al ofertantului.
2)Avizul de functionare , eliberat de Ministerul Sanatatii , in termen de valabilitate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta
Persoane juridice /fizice straine
Prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective, si insotite de traducerea legalizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Constituie conditie de calificare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri - Completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular nr. 3 - cuprinde informatii cu privire la datele de identificare ale firmei, declararea cifrei de afaceri anuale la 31 decembrie, pe ultimii 3 ani.Cursul de schimb este cursul mediu anual comunicat de BNR aferentfiecarui an.Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune ofertacomuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3ani, precizate valoric si cantitativ.2. Autorizatie de punere pe piata emisa de Agentia Nationala a Medicamentului- conf. Legii 95/2006 cap.3 titlul 17. In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat Documentele se vor prezenta in copie lizibila semnata si stampilatapentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.3.Cel putin o Recomandare din partea beneficiarilor din contracte similare mentionate in Lista principalelor livrari.
In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Autoritatea contractanta va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Documentele care dovedesc standarde de asigurare a calitatii : Certificat ISO 9001:2008 ? sau echivalent prin care se confirma certificare sistemului de management al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6453
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.09.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma aplicarii criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut?, avem doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret se va realiza tot in format electronic prin transmiterea unei solicitari de clarificari din partea autoritatii contractante, la care operatorii economici vor transmite raspunsul lor online ( in SEAP).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compatiment juridic
Adresa postala: Alba Iuliab-dul Revolutiei 1989, nr.23, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510160, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2012 08:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer