Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia privind furnizarea de Aparate cu Raze X si alte echipamente de detectie


Anunt de participare (utilitati) numarul 52960/21.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AEROPORTUL ARAD SA
Adresa postala: CALEA AEROPORTULUI NR.4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310059, Romania, Punct(e) de contact: Aeroportul Arad, Calea Aeroportului nr.4, Arad, Tel.0257339010, In atentia: d-lui BALACEL DAN TRAIAN, Email: [email protected], Fax: 0257/254482, Adresa internet (URL): www.aeroportularad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia privind furnizarea de Aparate cu Raze X si alte echipamente de detectie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Aeroprotul Arad, Calea Aeroprotului nr.4
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de echipamente de control de securitate Rx, kit-uri de instalare/reinstalare a softului de sistem, piese de schimb si accesorii pentru verificare si calibrare tehnica, precum si a serviciilor de mentenata si reparatie a echipamentelor ofertate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29852100-7 - Echipament de securitate (Rev.1)
33282000-0-Echipament de control cu raze X (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 329, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare 26580-garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Bugetul Consiliului Judetean Arad conform H.G.nr.1461/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SOCIETATE COMERCIALA/ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-formularele 12A, 12B, 12C, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, Certificat de inregistrare(CUI), Certificat constatator emis de oficiul registrului Comertului(eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei).
Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul, este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceridin ultimii trei ani-formularul 1
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Producatorii trebuie sa prezinte recomandari din partea a trei aeroporturi internationale din UE privind produsele ofertate.Aparatele sa aiba functionarea certificata pe aeroporturi de catre organisme abilitate, TSA sau alte organisme tehnice de certificare (de exemplu din urmatoarele state membre UE: Franta, Marea Britanie, Germania si Olanda);
Aparatele sa respecte cerintele impuse de reglementarile Comisiei Europene (CE), continute in noul Regulament (CE) nr.23/2008.
TIP-ul trebuie sa includa softul de management pentru supervizor, licenta pentru soft, cu manualul instalarii corelat cu numarul de echipamente cu razeX achizitionate, serverul pe care ruleaza acest soft.
Producatorul va asigura serviciile de mentenanta si reparatie a aparatelor ofertate si va prezenta documentele relevante care sa dovedeasca gradul de pregatire si experienta al acesteia (CV, autorizatii necesare, contract de prestari servicii menetenanta si reparatii incheiat intre producator si prestator).Functionarea echipamentelor va fi dual energy;
Autorizatie de securitate radiologica de produs, emisa de CNCANCertificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: prin oridin de plata in contul RO 09ABNA 0200264100086742, Deschis la ABN AMRO BANK SA Arad, sau prin numerar depus la casieria societatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2008 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2008 11:00
Locul: Aeroportul Arad, Calea Aeroportului, nr.4, sala de Sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate obtine incepand cu data de 20.05.2008, de la sediul Aeroportului din Arad, Calea Aeroportului nr.4, de la biroul contabilitate contra sumei de 50 lei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Arad
Adresa postala: B-dul Gen.Vasile Milea nr.2-4, ,Localitatea: Arad, Cod postal: 310059, Romania, Tel.0257228908, Email: [email protected], Fax: 0257251700
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavopoleos nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Temei legal: cap.IX, art.255-288 din OUG nr.34/2006 modificata prin Legea nr.337/2006.Contestatia-5 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic Contencios Administrativ al Consiliului Judetean Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei nr.75, ,Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel.0257/281600, Email: [email protected], Fax: 0257/212188
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2008 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer