Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia publica a serviciilor de realizare a Planului Urbanistic Zonal si regulamentului local de urbanism pentru zonele protejate: Biserica Adormirea Maicii Domnului si Sfantului Gheorghe (Judetul Suceava), Cetatea dacica Sarmisegetusa Regia (Judetul H


Anunt de participare numarul 109437/12.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala:  Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Punct(e) de contact:  Vlad Moaca, Tel. 0372111478, In atentia:  Bogdan Raileanu, Email:  [email protected], Fax:  0372111445, Adresa internet (URL):  www.mdrt.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica a serviciilor de realizare a Planului Urbanistic Zonal si regulamentului local de urbanism pentru zonele protejate: Biserica Adormirea Maicii Domnului si Sfantului Gheorghe (Judetul Suceava), Cetatea dacica Sarmisegetusa Regia (Judetul Hunedoara) si Saschiz (Judetul Mures)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului, zona protejata Saschiz (Judetul Mures); zona protejata Biserica Adormirea Maicii Domnului si Sfantului Gheorghe (Judetul Suceava); zona protejata Cetatea dacica Sarmisegetusa Regia (Judetul Hunedoara)
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia serviciilor de realizare a Planului Urbanistic Zonal si regulament local de urbanism pentru:
1. Lot 1: Zona protejata Biserica Adormirea Maicii Domnului si Sfantului Gheorghe (Judetul Suceava);
2. Lot 2: Zona protejata Cetatea dacica Sarmisegetusa Regia (Judetul Hunedoara);
3. Lot 3: Zona protejata Saschiz (Judetul Mures)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia serviciilor de realizare a Planului Urbanistic Zonal si regulament local de urbanism pentru:
1. Lot 1: Zona protejata Biserica Adormirea Maicii Domnului si Sfantului Gheorghe (Judetul Suceava);
2. Lot 2: Zona protejata Cetatea dacica Sarmisegetusa Regia (Judetul Hunedoara);
3. Lot 3: Zona protejata Saschiz (Judetul Mures)
Valoarea estimata fara TVA: 217, 741.94RON
II.2.2) Optiuni
Da
Valoarea estimata pe loturi: Lot 1:68.548, 39 leiLot 2:68.548, 39 leiLot 3:80.645, 16 lei
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: pentru Lotul 1 - 1.370lei, pentru Lotul 2 - 1.370 lei, pentru Lotul 3 - 1.600lei. Garantia de de buna executie 3 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat. Contract de subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006; Declaratii privind calitatea de participant la procedura; Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului; Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani sa fie de minim: 137.096 lei ? Lot 1, 137.096 lei ? Lot 2, 161.290 lei ? Lot 3.Convertirea in RON si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2007:1 euro = 3, 337 RONAnul 2008:1 euro = 3, 683 RONAnul 2009:1 euro = 4, 237 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cu principale prestari de serviciiin ultimii 3ani
2.Lista de experienta similara3.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
4.Informatii privind subcontractantii/asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Se va preciza obiectul contractului, valoarea, perioada de elaborare, beneficiarii2.Se completeaza formularul nr. 5. Finalizarea in ultimii 4 ani a unui contract sau a cel mult trei contracte de ?natura similara?, cu o valoare cumulata a contractelor de minim 100.000, 00 RON.Se solicita 3 recomandari (din partea beneficiarilor) pentru elaborarea documentatiilor pentru zone protejate sau pentru zone cu patrimoniu mondial.3. Se solicita declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat.Se va prezenta numarul si pregatirea persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului4.Lista cuprinzand asociatii/subcontractorii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.11.2010 14:30
Locul: Sediul autoritatii contractante - Str. Apolodor nr. 17, latura Nord, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale ofertanului. Acestea vor prezenta o imputernicire scrisa si o copie dupa actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Clarificarile cu privire la Documentatia de Atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, anexate la prezentul anunt de participare pana la data de 25.10.2010
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021)3104641, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Tel. +40213195180, Email:  [email protected], Fax:  +40213195181, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala:  Strada Apolodor, nr. 17, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Tel. 0372111473, Adresa internet (URL):  www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2010 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer