Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia publica a serviciilor pentru elaborarea de activitati specifice de reglementare in domeniul ?Inginerie geotehnica si fundatii?


Anunt de participare numarul 111959/25.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala:  Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Punct(e) de contact:  Leonard ENESCU, Tel. 0372111409, Email:  [email protected], Fax:  0372111445, Adresa internet (URL):  www.mdrl.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica a serviciilor pentru elaborarea de activitati specifice de reglementare in domeniul ?Inginerie geotehnica si fundatii?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lot 1: Normativ privind proiectarea geotehnica a lucrarilor de epuismente; lot 2: Normativ privind proiectarea geotehnica a ancorajelor in teren. Revizuire normativ NP 114-2004; lot 3: Normativ privind cerintele de proiectare si executie a excavatiilor adanci in zone urbane. Revizuire NP 120 - 06; lot 4: Ghid pentru dimensionarea lucrarilor de stabilizare a masivelor de pamant in panta; lot 5: Elaborarea unor proceduri privind determinarea in laborator a parametrilor dinamici ai pamanturilor; lot 6: Cercetari privind determinarea, in regim static si dinamic, a parametrilor caracteristici ai terenului de fundare, in cazul cladirilor instrumentate seismic si corelarea acestor parametri cu rezultatele prelucrarilor inregistrarilor din timpul cutremurelor vrancene puternice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73000000-2 - Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia publica a serviciilor pentru elaborarea de activitati specifice de reglementare in domeniul ?Inginerie geotehnica si fundatii?
Valoarea estimata fara TVA: 761, 730RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. garantii de participare: Lot 1 - 2600 lei, Lot 2 - 2580 lei, Lot 3 - 2580 lei, Lot 4 - 2580 lei, Lot 5 - 1950 lei, Lot 6 - 2900 lei.2. Garantie de buna executie: 3% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii constituite la MDRT in baza Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-formular nr. 1;Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 -formularul nr. 2; Declaratii privind calitatea de participant - Formularul 3, Formular 14, declaratie pe proprie raspundere conf art 69 lit. a) din OUG 34/2006;Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)-Certificatul constatator eliberat de ONRC; Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de ORC;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara: formular nr. 4;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media cifrei de afaceri in ultimii 3 ani: - min. 250.000 lei pentru oferta depusa pentru loturile nr. 1, 2, 3, 4.- min. 190.000 lei pentru oferta depusa pentru lotul nr. 5.- min. 290.000 lei pentru oferta depusa pentru lotul nr. 6.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principale prestari de serviciiin ultimii 3ani-formularul nr. 5;Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii-declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat;Formularul nr. 6;Informatii privind subcontractantii/asociatii: formularul nr. 9;Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii- Formular 13
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. finalizarea in ultimii 4 ani a unui contract sau a cel mult trei contracte de ?natura similara?, cu o valoare cumulata a contractelor de minim valoarea estimata pentru fiecare lot in parte.2.Echipa cu experienta in domeniu de min. 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2011 14:00
Locul: sediul MDRT-parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele desemnate prin imputernicire scrisa sa reprezinte ofertantul la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Raspunsul la clarificari va fi postat pe site-ul www.e-licitatie.ro, anexate la anuntul de participare, pana la data de 04.01.2011, ora 14:00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021)3104641, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  sos oltenitei nr. 70-111, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Tel. 0213321240, Fax:  0213323377, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului; Directia Generala Juridica
Adresa postala:  Apolodor 17 lat nord, sect 5, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Tel. 0372111573
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.11.2010 17:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer