Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia publica a serviciilor pentru elaborarea de activitati specifice de reglementare in domeniul ?Performanta energetica a cladirilor?


Anunt de participare numarul 112498/03.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala:  Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Punct(e) de contact:  Vlad Moaca, Tel. 0372111478, In atentia:  Bogdan Raileanu, Email:  [email protected], Fax:  0372111445, Adresa internet (URL):  www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica a serviciilor pentru elaborarea de activitati specifice de reglementare in domeniul ?Performanta energetica a cladirilor?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia publica a serviciilor pentru elaborarea de activitati specifice de reglementare in domeniul ?Performanta energetica a cladirilor?:
Lot nr. 1: Parametrii climatici necesari determinarii PEC noi si existente, dimensionarii instalatiilor de climatizare a cladirilor si dimensionarii hidrotermice aelementelor de anvelopa ale cladirilor ? valoarea estimata pentru acest lot este de 193.892 lei fara TVA, respectiv 45.091, 16 euro fara TVA
Lot nr. 2: Comportarea termo-energetica a fatadelor ventilate, aplicabile la cladirile publice, in conditii climatice din Romania. Cercetare prenormativa - valoarea estimata pentru acest lot este de 193.892 lei fara TVA, respectiv 45.091, 16 euro fara TVA
Lot nr. 3: Standard ocupational ? auditor energetic pentru cladiri. - valoarea estimata pentru acest lot este de 88.409 lei fara TVA, respectiv 20.560, 23 euro fara TVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73000000-2 - Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Performanta energetica a cladirilor
Valoarea estimata fara TVA: 476, 193RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare. Cuantumul specificat pentru fiecare lot in anexa B. Constituire: scrisoare de garantie bancara, Ordin de plata, instrument de garantare. GARANTIA DE BUNA EXECUTIE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii constituite la MDRT in baza Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile ulterioare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006;Declaratii privind calitatea de participant; Declaratie pe proprie raspundere ca nu are, in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al IV lea inclusiv; Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta; Certificatul constatator; Certificatul de inregistrare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani: -minimum 387.000 RON, pentru pentru lotul nr.1; minimum 387.000 RON, pentru pentru lotul nr.2; minimum 176.000 RON, pentru pentru lotul nr.3;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista cu principale prestari de serviciiin ultimii 3ani;
2. Lista de experienta similara;
3. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii;
4.Se solicita prezentareadedocumente care dovedesc atestarea capacitatii de a desfasura activitati de cercetare-dezvoltare si inovare, respectiv acreditareaca unitati si institutii componente ale sistemului de cercetare-dezvoltare de interes national (in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea stiintifica si dezvoltarea tehnologica, cu modificarile si completarile ulterioare);
5.Informatii privind subcontractantii/asociatii;
6. Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cerinta minima pentru experienta similara: finalizarea in ultimii 4 ani a unui contract sau a cel mult trei contracte de ?natura similara?, cu o valoare cumulata a contractelor de minim pentru Lot nr. 1:193.892, 00Lei, Lot nr. 2:193.892, 00 Lei, Lot nr. 3:88.409, 00 Lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Descrierea modului de abordare al lucrarii; Prezentarerelevanta pe capitole si subcapitole a continutului lucrarii
30%
Descriere:
3.
Prezentarea modului de corelare a lucrarii cu legislatia, reglementarile tehnice si standardele europene in domeniu
15%
Descriere:
4.
Asigurarea datelor
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.12.2010 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2010 10:30
Locul: sediul autoritatii contractante din Str. Apolodor nr. 17, latura Nord, sector 5, Bucuresti ? parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: vor fi admise numai persoanele desemnate prin imputernicire scrisa sa reprezinte ofertantul la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Cuantumul garantiei de buna executie este 3 % din valoarea contractului faraTVA
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021)3104641, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel bucuresti
Adresa postala:  Sos. Oltenitei, nr.70-111, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Tel. 021.332.12.40, Fax:  021.332.33.77, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul dezvoltarii Regionale si Turismului; Directia Generala Juridica
Adresa postala:  Str. Apolodor nr. 17, latura Nord, Sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Tel. 0372111473, Adresa internet (URL):  www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2010 10:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer