Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia publica a serviciilor privind elaborarea de reglementari tehnice in constructii in domeniul"Constructii hidrotehnice si hidroedilitare"Program 2/2009


Anunt de participare numarul 83766/07.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17 sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Florica Baitan, Tel.0372111573, In atentia: Alexandru Chirca, director, Email: [email protected], Fax: 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica a serviciilor privind elaborarea de reglementari tehnice in constructii in domeniul"Constructii hidrotehnice si hidroedilitare"Program 2/2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Procedura de achizitie publica va fi organizata pe loturi.Serviciile ce vor fi achizitionate fac parte din programul 2/2009 privind elaborarea de reglementari tehnice in domeniul constructiilor -coduri, normative, ghiduri, metodologii, specificatii tehnice, instructiuni tehnice.Lotul 1- Proiectarea, executia si exploatarea a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare a localitatilor. Partea I: Sisteme de alimentare cu apa a localitatilor- normativ
Lotul 2- Proiectarea, executia si exploatarea a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare a localitatilor. Partea a II-a: sistemelor de canalizare a localitatilor- normativ
Lotul 3 - Calculul loviturii de berbec la conductele pentru transportul apei. Revizuirea normativ I301975 Instructiuni tehnice pentru calculul loviturii de berbec si stabilirea masurilor pentru prevenirea efectelor negative ale acesteia la instalatiile hidraulice sub presiune - normativ
Lotul 4 - Evaluarea starii de siguranta a digurilor de aparare impotriva inundatiilor.- normativ
Lotul 5 - Stabilirea incarcaturilor si gruparilor de incarcari pe constructiile hidrotehnice de retentie. Revizuire P 729/89 normativ
Lotul 6 - Proiectarea, executia si exploatarea protectiilor anticorozive pentru constructiihidrotehnice. Revizuire GP 072-2002 Ghid de proiectare, executie si exploatarea protectiilor anticorosive pentru constructii hidrotehnice. ghid
Lotul 7 - Echiparea constructiilor hidrotehnice de retentie cu aparatura de masura si control AMC.- ghid
Lotul 8 - Analiza si evaluarea riscului asociat barajelor normativ
Lotul 9 - Stabilirea debitelor si volumelor maxime pentru calculul constructiilor hidrotehnice de retentie.Revizuire STAS 4068-1/82 si 4068-2/82 normativ
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73000000-2 - Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul-Constructii : Constructii hidrotehnice si hidroedilitare
Valoarea estimata fara TVA: 1, 991, 679RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare se poate constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara, plata prin ordin de plata sau in numerar la sediul institutiei.Cuantumul este detaliat in AnexaB.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, certificat constatator si certificat de inregistrare eliberate de catre Nficiul National al Registrului Comertului, Dclaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Bilantul la data de 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani: minim 200.000 pentru oferta depusa pe unul sau mai multe loturi, astfel: Lot 1= 200.000 lei, Lot 2= 200.000 lei, Lot 3= 200.000 lei, Lot 4= 200.000 lei, Lot 5= 200.000 lei, Lot 6= 200.000 lei, Lot 7= 200.000 lei, Lot 8= 200.000 lei, Lot 9= 200.000 lei,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie care contine informatii privind nr mediu in ultimii 3 ani, al personalului angajat.Se va preciza nr si pregatirea persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului. Prezentarea de documente care dovedesc atestarea capacitatii de a desfasura activitati de cercetare-dezvoltare si inovare, respectiv acreditarea ca unitati si institutii componente ale sistemului de cercetare-dezvoltare de interes national(in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea stiintifica si dezvoltarea tehnologica, cu modificarile si completarile ulterioare). Informatii privind subcontractantii.Declaratie privind faptul ca ofertantul a tinut cont, in elaborarea ofertei de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii. Lista de experienta similara. Lista privind principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Finalizarea in ultimii 3 ania unui contract sau a cel mult trei contracte de natura similara, cu o valoare cumulata a contractelor de minim valoarea estimata precizata la punctul 3din Anexa B (a prezentului anun)pentru fiecare lot in parte. Echipa care va realiza contractul va fi formata obligatoriu si din cercetatori stiintifici atestati si/sau cadre didactice universitare, cu experienta in domeniu de min. 5 ani. Cercetatorii stiintifici atestati si/sau cadrele didactice universitare trebuie sa fi participat la cel putin elaborarea unei lucrari similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
asigurarea bazei de date si informatii privind practicile la nivelul UE
10%
Descriere:
2.
descrierea mod.de abordare a lucrarii: Continutul propriu-zis al lucrarii(tipurile cap, subcapitolelor si anexelor, fiecare cap, subcap si anexa in parte va avea o prezentare de minim 10 randuri)
40%
Descriere:
3.
pretul ofertei
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S10-013286 din 16.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2009 13:00
Locul: Sediul MDRL Str Apolodor nr 17, Latura Nord, sector 5 Bucuresti- parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate prin imputernicire scrisa sa reprezinte ofertantul la deschiderea ofertelor, persoanele imputernicite vor prezenta o copie dupa actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Clarificarile la documentatia de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro(anexate la anuntul de participare) pana la data de 07.09.2009 ora 10.00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleus nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.31046.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr 70-111, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021.332.12.40, Fax: 021.332.33.77, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei- Directia Juridica
Adresa postala: Strada Apolodor nr 17, Latura Nord, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.03721111473, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2009 15:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer