Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia publica a serviciului de cantina si catering


Anunt de participare numarul 24261/20.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M 01375
Adresa postala: Ploiesti, str. Gh. Gr. Cantacuzino, nr. 257, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100507, Romania, Punct(e) de contact: Costin Ilie, Tel.0244582942, int. 115, Email: [email protected], Fax: 0244582944
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica a serviciului de cantina si catering
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Blocurile alimentare din U.M. 01375 Ploiesti si U.M. 01410 Ploiesti, iar locul de servire al hranei sunt salile de mese prevazute in Documentatia de atribuire
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 113, 022 si 12, 362, 517RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in cadrul acordului cadru se vor incheia contracte subsecvente, pentru fiecare an bugetar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
hranirea, minim a unui mese calde, personalului Ministerului Apararii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55500000-5 - Servicii de cantina si servicii de catering (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Documentatiei de atribuire anexate
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 113, 022 si 12, 362, 517RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 24.09.2007 pana la 30.09.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare-9000 lei, garantia de buna executie-5% din pretul contractului subsecvent, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credite bugetare alocate UM 01375 Ploiesti din bugetul Ministerului Apararii. Plata serviciilor se face prin virament intr-un cont al operatorului economic deschis la trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere, legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie, prezentarea urmatoarelor formulare: Declaratie privind eligibilitatea, Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice , Certificatul constatator eliberat de Consiliul local, Cazierul fiscal al administratorului societatii, Certificatul de inregistrare emis de Oficiul registrului comertului , Dovezile solicitate de Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 346/2004" , Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificatele/formularele solicitate trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata (conform specificatiilor din Documentatia de atribuire)si sa fie in termen de valabilitate la data depunerii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Situatia Contului de profit si pierdere din Bilantul contabil din anul 2006 , 2. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, 3. Fisa de informatii generale, 4. Fisa / fise de informatii privind experienta similara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri va fi aferenta ultimilor 3 ani si nu poate fi mai mica de 1704333lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Recomandari, declaratii, lista serviciilor efectuate in ultimii 3 ani(continand valori, perioade de livrare beneficiari), conform Documentatiei de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima: asigurarea cu tehnica, materiale de resortul hranirii si dotari, care sunt considerat strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii. Ofertanti trebuie sa detina un certificat care sa dovedeasca implementarea unui sistem de management al calitatii, conform cu cerintele din standardul SR-EN-ISO-9001:2001 (sau similare).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: gratuit-site SEAP sau depunere numerar la casieria UM 01375 Ploiesti, str Gh Cantacuzino, 257.Persoana de contact Ilie Costin, tel 0244582942, int 115
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2007 10:00
Locul: la sediul UM 01375 Ploiesti, str. Gh. Gr. Cantacuzino, nr. 257
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: 20.06.2010
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+4(021)3118090, Fax: +4(021)3118095, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: U.M. 01375 Ploiesti, str. Gh. Gr. Cantacuzino, nr. 257, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100507, Romania, Tel.0244582942, int. 209, Fax: 0244582944
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2007 14:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer