Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia publica a sistemului de gestiune si arhivare a documentelor de implementare a Programului Operational Regional.


Anunt de participare numarul 109899/21.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala:  Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Punct(e) de contact:  Lucian ALISTAR, Tel. 0372111478, In atentia:  Bogdan RAILEANU, Director General, Email:  [email protected], Fax:  0372111445, Adresa internet (URL):  www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica a sistemului de gestiune si arhivare a documentelor de implementare a Programului Operational Regional.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Sediile Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului si a Organismelor intermediare/Agentiilor de Dezvoltare Generala.
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia publica a sistemului de gestiune si arhivare a documentelor de implementare a Programului Operational Regional
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48329000-0 - Sistem de prelucrare a imaginilor si de arhivare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem de gestiune si arhivare a documentelor de implementare a Programului Operational Regional
Valoarea estimata fara TVA: 1, 722, 689.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare. Mod de constituire: scrisoare de garantie bancara, instrument de garantare. Cuantum 34400 RON. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Axa Prioritara 6 - Asistenta tehnica a Programului Operational Regional 2007 - 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor catre stat, inclusive cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat; Certificat constatator si Certificat de inregistrare, eliberate de catre Oficiul National al Registrului Comertului; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Istoricul litigiilor; Fisa entitatii legale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa centralizatoare a situatiei economico - financiare a ofertantului.
2. Prezentarea bilantului contabil sau extrase de bilant pentru anul 2007, 2008 si 2009, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul (individual sau asociere, caz in care fiecare asociat va prezenta aceste documente), vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie de minimum 3.300.000 Ron.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani.
2. Listei persoanelor ce se vor ocupa de indeplinirea contractului, precum si a CV-urilor acestora incluzand calificarile, aptitudinile si experienta profesionala a acestora.
3. Fisa de experienta similara.
4. Declaratie cu privire la intentia de a subcontracta.
5. Lista tuturor asociatilor si subcontractorilor, daca este cazul.
6. Certificatul care atesat implemtarea sistemului de managemant al mediului ISO 14001/2005.
7. Declaratie privind faptul ca ofertantula tinut cont, in elaborarea ofertei, de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
I. Echipa ce se va ocupa de indeplinirea contractului trebuie sa includa: 1. Un manager de proiect2. Coordonator echipa implementare3. Cel putin 5 specialisti programatori - portal4. Cel putin 5specialisti programatori - managementul documentelor5. Minim un tehnician pentru instalare si depanare pentru fiecare locatie (11 locatii), astfel cum acestea sunt detaliate la pct. 2.1 dinDocumentatia de atribuire, sectiunea IICaietul de sarcini;6. Minim un inginer de sistem pentru punere in functiune si actualizare a aplicatiei pentru fiecare locatie (11 locatii), astfel cum acestea sunt detaliate la pct. 2.1 dinDocumentatia de atribuire, sectiunea IICaietul de sarcini;7. Minim un trainer pregatit si certificat de producatorul soft-ului de gestiune si arhivare a documentelor.8. Minim un administrator bazeII. Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes, in anii 2007, 2008, 2009, a unui contract sau a cel mult trei contracte de ?natura similara?, cu o valoare cumulata a contractelor de minim valoarea estimata a contractului, precizata la punctul II.2.1.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Gradul de intelegere a obiectivelor proiectului si viziunea propusa pentru indeplinirea acestora
15%
Descriere:
3.
Calitatea si claritatea planului de lucru propus, inclusiv alocarea resurselor umane si materiale pentru activitatile proiectului
25%
Descriere:
4.
Proba practica - Viteza de raspuns la nivelul bazei de date
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2010 11:00
Locul: Sediul MDRT: Str. Apolodor nr. 17, latura Nord, sector 5, Bucuresti - parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite ale ofertantilor. Persoanele imputernicite vor prezenta o imputernicire scrisa si o copie dupa actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Clarificarile la documentatia de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, anexate la anuntul de participare, pana la data de 30.11.2010, ora 12:00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Sos Oltenitei nr.70-111, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Tel. (021) 332.12.40, Fax:  (021) 332.33.77, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii, Regionale si Turismului; Directia Generala Juridica
Adresa postala:  Str. Apolodor nr. 17, Latura Nord, Sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Tel. 0372111473, Adresa internet (URL):  www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2010 10:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer