Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Achizitia publica a unei baze de date legislative si a serviciilor si echipamentelor necesare implementarii acesteia - Proiectul ?Implementarea portalului N-Lex?


Anunt de participare numarul 145418/02.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Justitiei
Adresa postala: Str. Apollodor nr.17 sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 0372041115, In atentia: Rodica Ionescu - SAP sau IonKrech - IT, Email: [email protected], Fax: +40 0372041114, Adresa internet (URL): www.just.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Achizitia publica a unei baze de date legislative si a serviciilor si echipamentelor necesare implementarii acesteia - Proiectul ?Implementarea portalului N-Lex?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Ministerului Justitiei din Str. Apolodor 17, sector 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Achizitia publica a unei baze de date legislative si a serviciilor si echipamentelor necesare implementarii acesteia - Proiectul ?Implementarea portalului N-Lex?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
51611100-9-Servicii de instalare de hardware (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prin acest contract se doreste achizitionarea unei baze de date nationale legislative care sa cuprinda fisa actelor normative si forma actualizata a actelor normative, dezvoltarea unei aplicatii electronice care sa permita accesul neingradit la baza nationala legislativa, implementarea acesteia din urma in aplicatia software dezvoltata si interconectarea cu portalul N-Lex, precum si instruirea personalului de specialitate IT din cadrul Ministerului Justitiei cu privire la administrarea noii aplicatii electronice.
In cadrul proiectului vor fi furnizate si echipamentele hardware, de comunicatii si licentele software necesare implementarii cu succes a solutiei informatice.
Conform specificatiilor din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 15, 616, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se va const. prin scris. de gar. bancara, OP sau orice alt instr. legal in favoarea MJ;ContIBAN RO22TREZ7005005XXX000156 deschis la ATCPMB;Cuantum 312.330, 00 lei;Valabilitate: 60 zile de la ter. limita pentru primirea of in SEAP stabilit in anuntul de part., inclusiv.NOTA: Potrivit art. 278^ 1 alin. 1 lit. c) din O.U.G 34/2006 in situatia in care C.N.S.C. respinge contest., autoritatea ctc. va retine contestatorului din garantia de part., respectiv suma de9.121, 64 lei.Dovada const. va fi depusa atat in orig. la sediul autoritatii ctr. cat si in S.E.A.P pana la data si ora lim. stab. pt. dep. of. in SEAPPt. o gar. de part. depusa in alta valuta decat lei, se va avea in vedere cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a of. cu 5 zile.Of. care nu vor fi insotite de garantia de part. vor fi respinse. 10 % din valoarea contractului, fara T.V.A., constituita prin: - scris. bancara de garantie de buna executie emisa in favoarea autoritatii cont. (FORMULAR 7);
- op in contul nr. RO22TREZ7005005XXX000156 deschis la A.T.C.P.M.B. sau orice alt instr. legal in favoarea MJPerioada de valabilitate va fi egala cel putin cu durata de valabilitate a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contr. de fin. 345, prin care MJ ii este acordata fin. neramb. pentru derularea proiect. ?Implem. port. N-Lex?, in cadrul progr oper. ?Dez. Cap. Adm.?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii cu privire la eligibilitate-Formular 1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006- FORMULAR2
Declaratie privind calitatea de participant la procedura- FORMULAR 3
Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAPnr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta -FORMULAR 3 BIS
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006-FORMULAR 14
Ofertantul/Ofertantul asociat, care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante suntexclusi din procedura de atribuire.
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire:
? Ovidiu Putura - Secretar de Stat
? Florin Aurel Motiu ? Secretar de Stat
? Valentin Capraru ? Secretar general adjunct
? Silvia Chiticaru- Director Directia Financiar Contabila
? Simona Panaitescu - Viza C.F.P
? Dan Minzala - Director Directia Contencios
? Alexandru Stan ? Sef Birou Avizare, Direct Contencios
? Krech Ion ? Director DTI
? Ionut Stan ? Consilier juridic DTI
? Theodora Dumitrescu ? Ofiter principal DTI
? Adrian Ene ? Ofiter principal DTI
? Daniel Ciortan- Ofiter principal DTI
? Adrian Grecu ? Ofiter principal DTI? Marian Boboc - Ofiter principal DTI
? Adina Calinescu - Director Directia Investitii
? Simona Mariana Bata ? Economist SAP
? Luisa Popa ? Economist S.A.P.
? Gabriela Rudau ? Ofiter principal S.A.P.
? Rodica Ionescu - Expert S.A.P.
? Constantin Radulescu ? Sef Servicu S.A.P.Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde are sediul din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator obiectuluiprocedurii sau similar.
Nota: Certificatul constatator va contine informatii reale / valabile la data limita pentru depunerea ofertelor in SEAP.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe anii 2010, 2011 si 2012.
Media trebuie sa fie de minim 15.600.000 Lei.NOTA 1.Valorile cifrei de afaceri vor fi exprimate in lei, la cursul de schimb leu/euro, mediu comunicat de Banca Central Europana pt. anul respectiv. Ofertantul care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de B.C.E.
2. In cazul operatorului economic non-profit (ONG), echivalentul cifrei de afaceri sunt veniturile totale anuale.3. In cazul IMM, valoarea cifrei de afaceri solicitata mai sus, va fi redusa la jumatate.
Bilanturile contabile aferente anilor 2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate de organele competente, in copie certificata , ,conform cu originalul?, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila).
In cazul in care candidatura este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa- Formularul 4 - Fisa de informatii generale.Ofertantii vor prezenta situatiile financiare anuale (bilantul contabil si contul de profit si pierdere) pentru anii2010, 2011, 2012 inregistrate si vizate de autoritatile competente si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente.Documentele se vor prezenta in copie ?conform cu originalul?, cu stampila si semnatura reprezentantului legal/imputernicit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Coordonator de proiect ? 1 expert
? Absolvent studii superioare cu diploma de licenta
? Certificare profesionala in domeniul managamentului de proiect, emisa de o institutie recunoscuta la nivel national sau international? Minim 5 ani de experienta profesionala generala
? Experienta profesionala in calitate de team lider/manager de proiectin cel putin un contract.
2. Expert juridic senior ? 1 expert
? Absolvent studii superioare cu diploma de licenta in domeniul juridic
? Minim5 ani de experienta profesionala generala.
? Specializari / stagii de formare / schimburi de experienta in/cu sisteme juridice sau normative europene
? Experienta minim 3 ani in campul interpretarii si aplicarii normelor juridice continute in acte normative, in acte de natura normativa si administrative.
Se vor prezenta urmatoarele documente: CV si Declaratie de disponibilitate, semnate in original de fiecare expert cheie propus in oferta precum si copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, copii conform cu originalul
3. Expert juridic ? 1 expert? Absolvent studii superioare cu diploma de licenta in domeniul juridic
? Minim5 ani de experienta profesionala generala.
? Minim 3 ani de experienta profesionala specifica
4. Arhitect de solutie ? 1 expert? Absolvent studii superioare cu diploma de licenta in domeniul IT&Csau tehnic (electronic, telecomunicatii, matematica informatica, etc.);
? Minim 5 ani experienta profesionala generala
? Experienta dovedinta intr-unproiect IT, in cadrul caruia a definit arhitectura de sistem informatic.
5. Expert baze de date ? 1 expert? Absolvent studii superioare cu diploma de licenta in domeniul IT&C sau tehnic (electronic, telecomunicatii, matematica informatica, etc.);
? Certificat/diploma absolvire curs de specializare in administrarea de baze de date;
? Minim 5 ani experienta profesionala generala
? Minim 3 ani de experienta in domeniul IT
6. Specialist retelistica ? 1 expert? Absolvent studii superioare cu diploma de licenta in domeniul IT&C sau tehnic (electronic, telecomunicatii, matematica informatica, etc.);
? Certificari in domeniul implementarii tehnologiilor de retea din proiect (switching, routing, firewall)
? Experienta dovedita in cel putin un proiect IT in cadrul caruia sa fi avut responsabilitati similare cu activitatile principale pe care urmeaza a le derula in cadrul viitorului contract .
7.Specialist infrastructura servere lamelare ? 1 expert? Absolvent studii superioare cu diploma de licenta in domeniul IT&C sau tehnic (electronic, telecomunicatii, matematica informatica, etc.);
? Certificari in domeniul implementarii tehnologiei bazate pe serverele lamelare din oferta sau similare
? Experienta dovedita in cel putin un proiect IT in cadrul caruia sa fi avut responsabilitati similare cu activitatile principale pe care urmeaza a le derula in cadrul viitorului contract .
8. Specialist infrastructura stocare si recuperare ? 1 expert? Absolvent studii superioare cu diploma de licenta in domeniul IT&C sau tehnic (electronic, telecomunicatii, matematica informatica, etc.);
? Certificari in domeniul implementarii tehnologiei bazate pe echipamentele de stocare ofertate sau similare
? Experienta dovedita in cel putin un proiect IT in cadrul caruia sa fi avut responsabilitati similare cu activitatile principale pe care urmeaza a le derula in cadrul viitorului contract .
9. Specialist sisteme de operare si virtualizare ? 1 expert? Absolvent studii superioare cu diploma de licenta in domeniul IT&C sau tehnic (electronic, telecomunicatii, matematica informatica, etc.);
? Certificari pentru sistemele de operare ofertate sau echivalent
? Certificari pentru solutia de virtualizare ofertata sau echivalent
? Experienta dovedita in cel putin un proiect IT in cadrul caruia sa fi avut responsabilitati similare cu activitatile principale pe care urmeaza a le derula in cadrul viitorului contract .
10. Dezvoltator software ? 1 expert
? Absolvent studii superioare cu diploma de licenta in domeniul IT&C sau tehnic (electronic, telecomunicatii, matematica informatica, etc.);
? Certificari pentru competente in dezvoltarea aplicatiilor software utilizand tehnologiile ofertate sau echivalent
? Experienta generala de 5 ani
? Experienta dovedita in cel putin un proiect IT in cadrul caruia sa fi avut responsabilitati similare cu activitatile principale pe care urmeaza a le derula in cadrul viitorului contract .
11. Instructor ? 1 expert? Absolvent studii superioare cu diploma de licenta
? Certificare care sa ateste competente de formator emisa de catre un furnizor de formare autorizat CNFPA sau echivalent? Experienta dovedita in elaborarea si furnizarea de programe pentru cel putin un proiect care a avut ca obiect implementarea unui sistem informatic
12. Expert Analist de business ? 1 expert? Absolvent studii superioare cu diploma de licenta in domeniul IT&C sau economic? Cunostinte in domeniul analizei de business dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in domeniul Analizei de business.
? Cel putin un proiect IT de dezvoltare software care a presupus implementarea unui sistem IT, la care a participat in analiza si elaborarea specificatiilor.
Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare lapersonalul tehnic de specialitate al operatorului economicde care dispune .
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani ( 2010, 2011 si 2012) Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada derularii in ultimii 3 ani, calculati de la data limita pentru depunerea ofertelor, a cel putin unul sau maxim5 contracte, in valoare cumulata de minim 10.000.000 lei fara TVA pentru furnizare de produse informatice si servicii informatice similare.Se accepta prezentarea de contracte distinctesau conntracte care cuprind ambele componente.Pentru fiecare contract mentionat in Formularul 15 se vor atasa ca documente suport copii dupa contracte sau recomandari sau procese verbale sau orice alt document care contine toate informatiile prevazute la art. 188 alin.1, lit. a), respectiv alin. 2, lit.a) din OUG nr. 34/2006.
NOTA
1. Valorile contractelor vor fi exprimate in lei, la cursul de schimb leu/euro, mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pt. anul respectiv.
Sistem de management al calitatiiOfertantul va prezenta un certificat pentru sistemul de management al calitatii respectiv ISO 9001:2008 saucertificate echivalente/documente emise in conditiile art. 193 din OUG nr. 34/2006 valabile la data limita de depunere a ofertelor in SEAP (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene). Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca rapoartele de audit au fost finalizate si din ele reiese
faptul ca ofertantii urmeaza a primi certificarea.
Sistem de management al securitatii informatieiOfertantul va prezenta un certificat pentru sistemul de management al securitatii informatiei respectiv ISO 27001:2005 sau certificate echivalente/documente emise in conditiile art. 193 din OUG nr. 34/2006 valabile la data limita de depunere a ofertelor in SEAP(emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene). Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca rapoartele de audit au fost finalizate si din ele reiese faptul ca ofertantii urmeaza a primi certificarea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitati de indeplinire: Pentru fiecare din specialistii solicitati se vor atasa alaturi de diplome si certificari un CV din care sa reiasa calificarea si experienta personala si o declaratie de disponibilitate (Formular 13) din care sa reiasa disponibilitatea acestuia pentru desfasurarea activitatilor pentru care a fost propus in cadrul ofertei din cadrul derularii acestui proiect.Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV.Modalitati de indeplinire: Idem cu cele mentionate la pct. 1 - Coordonator de proiectModalitati de indeplinire: Idem cu cele mentionate la pct. 1 - Coordonator de proiectModalitati de indeplinire: Idem cu cele mentionate la pct. 1 - Coordonator de proiectModalitati de indeplinire: Idem cu cele mentionate la pct. 1 - Coordonator de proiectModalitati de indeplinire: Idem cu cele mentionate la pct. 1 - Coordonator de proiectModalitati de indeplinire: Idem cu cele mentionate la pct. 1 - Coordonator de proiectModalitati de indeplinire: Idem cu cele mentionate la pct. 1 - Manager de proiectModalitati de indeplinire: Idem cu cele mentionate la pct. 1 - Manager de proiectModalitati de indeplinire: Idem cu cele mentionate la pct. 1 - Manager de proiectModalitati de indeplinire: Idem cu cele mentionate la pct. 1 - Manager de proiectModalitati de indeplinire: Idem cu cele mentionate la pct. 1 - Manager de proiectSe va completa FORMULAR 9 ? Informatii despre personalul ofertantului personalizat in vederea demonstrarii indeplinirii criteriului.Formularul 15 - in original, semnat si stampilat, copii dupa contractele, recomandarile, procesele verbale, etc, mentionate in formularul 15, din care sa reiasa ca operatorul economic a desfasurat in ultimii 3 ani (calculati de la datalimita de depunere a ofertelor) unul sau maxim 5 contracte similare.Valorile contractelor vor fi exprimate in lei, la cursul de schimb leu/euro, mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pt.anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.Se va prezenta copia conforma cu originalul a certificatului ISO 9001:2008 sau echivalent. Copie a raportului de audit din care reise ca ofertantii urmeaza a primi certificarea (daca este cazul).Se va prezenta copia conforma cu originalul a certificatului ISO 27001:2005 sau echivalent. Copie a rapotului de audit din care reise ca ofertantii urmeaza a primi certificarea (daca este cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va invita la etapa finala de licitatie electronica toti ofertantii care au depus oferte admisibile. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertat. Ofertele de pret introduse in runda de licitare electronica vor fi exprimate in aceeasi moneda in care s-a facut depunerea ofertelor de pret in prima etapa (LEI, fara TVA). Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda. Durata rundei de licitatie electronica va fi de: 1 (una) zi lucratoare. Operatorii economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) trebuie sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
20606/Registratura generala a Ministerului Justitiei
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2013 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Conform contractului de finantare nr. 345, prin care Ministerului Justitiei ii este acordata finantare nerambursabila din Fondul Social European pentru derularea proiectului ?Implementarea portalului N-Lex?, in cadrul Programului Operational ?Dezvoltarea Capacitatii Administrative? (PODCA)
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
Daca in urma desfasurarii licitatiei electronice, pe primul loc se vor clasa doi sau mai multi ofertanti cu aceeasi valoare a propunerii financiare, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua oferta financiara ce se va incarca online pe SEAP. In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua oferta financiara are pretul cel mai scazut. Operatorul economic a carui oferta financiara prezinta pretul cel mai scazut, va transmite in termen de 2 (doua) zile lucratoare, Formularul F12, completat cu noile valori. Formularele se vor transmite online pe SEAP, in original, semnate cu semnatura electronica de catre reprezentantul legal al ofertantului.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.Receptia de catre Autoritatea Contractanta a produselor/serviciilor furnizate/ prestate de catre Ofertant, se va efectua, in functie de conditiile de la momentul semnarii contractului, in termen de maxim 60 de zile, de la finalizarea acestor operatiuni, avand in vedere complexitatea operatiunilor de verificare a conformitatii acestora cu cerintele caietului de sarcini, luand in considerare ca obiectul receptiei este constituit din produse si servicii noi, elaborate special pentru achizitor, ce includ elemente inovative, de creatie, precum si imprejurarea ca aplicatia legislativa are un impact major pentru grupul tinta al proiectului (institutii, organizatii si cetateni), acest fapt implicand o verificare minutioasa a functionarii sistemului rezultat, in ansamblul sau, tinand cont, totodata, si de viitoarea sa accesabilitate la nivel european prin interconectarea cu sistemul european N-Lex.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal/data publicarii documentatiei de atribuire in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Apollodor 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372041115, Email: [email protected], Fax: +40 372041114
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2013 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer