Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA PUBLICA AMBARCATIUNE NAVALA - SALUPA -


Anunt de participare numarul 61922/21.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCA GALATI
Adresa postala: REGIMENT 11 SIRET, NR.46 A, Localitatea: Galati, Cod postal: 800302, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN ASANDOAEI, Tel.0236411357, 0236413199, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0236460629, Adresa internet (URL): www.itmgalati.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: organ de specialitate subordonat Inspectiei Muncii, exercita atributii de autoritate de stat in domeniul muncii, relatiilor de munca si sanatatii in munca, in principal.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA PUBLICA AMBARCATIUNE NAVALA - SALUPA -
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrarea se va face in Localitatea Galati, Str.Portului, in zona Administratiei Fluviale a Dunarii de Jos
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONAREA UNEI AMBARCATIUNI CU MOTOR TIP SALUPA, PENTRU DEPLASAREA PE DUNARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35120000-1 - Ambarcatiuni (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1(una) ambarcatiune fluviala cu motor
Valoarea estimata fara TVA: intre 252, 101 si 294, 118RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE SOLIC. ESTE DE 3500 LEI CU PER DE VALAB DE 60 ZILE EGALA CU PER DE VALAB A OFERTEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5% DIN PRETUL CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI EXTRABUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE, CONTR.DE SUBCONTRACTARE-FURNIZORUL E OBLIGAT DACA SUBCONTR.PARTI DIN CONTR.DE A INCHEIA CONTR.CU SUBCONTRACTANTII DESEMNATI IN ACELEASI CONDITII IN CARE EL A SEMNAT CONTRACTUL CU ACHIZITORUL
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr. 1 A;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr 34/2006-Formular 1B;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data deschiderii ofertelor.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Ofertantul va prezenta in copie legalizata certificat constatator (extras de registru) eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei si valabil la data depunerii ofertei, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celor care fac obiectul procedurii de atribuire si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura falimentului.Autorizatie de functionare/altele echivalentecopie legalizata.Pentru pers.juridice/fizice straine se solicita certificate constatatoare care dovedesc ca nu au datorii catre terti(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care isi are candidatul/ofertantul este rezident) traduse in limba romana si legalizate.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional prezentate in copie tradusa in limba romana si legalizata.Se util.formularele din docume.de atrib.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente.
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), -Formular 2 din docum de atribuireInformatii generale;
Se solicita o valoare a cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani egala sau mai mare decat 350.000 lei (echivalentul a 98.193 euro)Data pentru care a fost stabilita echivalenta leu/euro este ziua de 11.08.2008 curs BNR , dupa ora 14.00 3, 5644 lei/euro
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita o valoare a cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani egala sau mai mare decat 350.000 lei (echivalentul a 98.193 euro)Data pentru care a fost stabilita echivalenta leu/euro este ziua de 11.08.2008 curs BNR , dupa ora 14.00 3, 5644 lei/euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele livrari de ambarcatiuni in ultimii 3 ani- Formularul 3;
Se solicita inceperea si finalizarea in ultimii 3 ani a unui contract care aavut ca obiect de furnizare produse similare si care a avut o valoare egala sau mai mare de: 300.000 lei (echivalentul a 84.166 euro)
Data pentru care a fost stabilita echivalenta leu/euro este ziua de 11.08.2008 curs BNR , dupa ora 14.00 3, 5644 lei/euro
Lista cuprinzand unitatile de service prin care se vor asigura servicii de reparatii si intretinere in perioada de garantie a produselor.
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste, conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;
Certificat de calitate ISO 9000/9001atat pentru producator cat si pentru furnizor;
Autorizare pentru comercializarea si livrarea ambarcatiunilor de tipul celei care face obiectulprocedurii de atribuire, in original sau copie legalizata notarial, emisa de producator sau de la biroul de reprezentanta al acestuia pe teritoriul Romaniei, adresata catre autoritatea contractanta Formularul 4.
Fise tehnice, fotografii/cataloage a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrate.
Recomandari din partea altor beneficiari (minim 3) care sa ateste seriozitatea ofertantului in indeplinirea obligatiilor contractuale si livrarea de produse similare in perioada2005 2007 adresata in clar si expres : Catre Inpectoratul Teritorial de Munca Galati.
Se utilizeaza formularele din documentatia de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita inceperea si finalizarea in ultimii 3 ani a unui contract care aavut ca obiect de furnizare produse similare si care a avut o valoare egala sau mai mare de: 300.000 lei (echivalentul a 84.166 euro)Data pentru care a fost stabilita echivalenta leu/euro este ziua de 11.08.2008 curs BNR , dupa ora 14.00 3, 5644 lei/euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
OFERTELE VOR FI DEPUSE SI PE SEAP PENTRU A FINALIZA PROCEDURA PRIN LICITATIE ELECTRONICA.PENTRU A PARTICIPA OPERATORII ECONOMICI TREBUIE SA FIE ENTITATI INREGISTRATE IN SISTEMUL SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
26310 / 18.08.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2008 18:00
Locul: Data, ora si loculdeschiderii ofertelor este :23.09.2008, ora 18.00, la sediul INSPECTORATULUI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofert-lor poate participa la sedinta de deschidere a ofertelor numai pe baza de imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului-Form.8 din docume.de atrib.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
INSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCA GALATI
Adresa postala: STR REGIMENT 11 SIRET, NR 46 A, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800302, Romania, Tel.0236/460629, 0236/413199, Email: [email protected], Fax: 0236/460629, Adresa internet (URL): www.itmgalati.ro; www.im.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos , nr. 6 , sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.4 (021) 3104641, Email: [email protected], Fax: 4 (021) 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL INSPECTORATULUI TERITORIAL DE MUNCA GALATI
Adresa postala: STR REGIMENT 11 SIRET, NR 46 A, ET.2, CAM. 204, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800302, Romania, Tel.0236/460629, 0236/413199, Email: [email protected], Fax: 0236/460629, Adresa internet (URL): www.itmgalati.ro; www.im.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2008 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer