Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia publica de piese de schimb, subansamble, lubrifianti si consumabile pentru autovehicule si utilajele forestiere si agricole din dotarea D.S.Buzau


Anunt de participare numarul 49452/12.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: Directia Silvica Buzau, str.Maresal Averescu, nr.5, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120257, Romania, Punct(e) de contact: UTA IONEL, Tel.0238723857, Email: [email protected], Fax: 0238723859, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Buzau
Adresa postala: str.Maresal Averescu, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120257, Romania, Tel.0238723857, In atentia: UTA IONEL, Email: [email protected], Fax: 0238723859
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica depiese de schimb, subansamble, lubrifianti si consumabile pentru autovehicule si utilajele forestiere si agricoledin dotarea D.S.Buzau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: De la sediul furnizorului situat pe raza judetului Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
piese de schimb, subansamble, lubrifianti si consumabile pentru autovehicule si utilajele forestiere si agricoledin dotarea D.S.Buzau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23123000-5 - Uleiuri lubrifiante si agenti lubrifianti (Rev.1)
25110000-5-Pneuri si produse conexe (Rev.1)
29124100-5-Piese pentru masini sau motoare (Rev.1)
29382000-0-Piese pentru utilaje forestiere (Rev.1)
29475100-0-Piese pentru ferastraie cu lant (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 555, 805RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 19.05.2008 pana la 31.03.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare 0.5%, din valoarea lotului fara TVA;
-garantie de buna executie 2%, din valoarea lotului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Fonduri proprii, plata la 30 de zile de la receptia produselor;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-Asociere;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Prezentare formular Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare formular Declaratia privindneincadrare in prev. art. 181 / OG. 34 / 2006.);
-Certificat de atestare fiscala;
-Certificatul constatator de la ONRC, cu precizarea obiectului de activitate, aactionarilor si apunctelor de lucru;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Scrisoare de bonitate financiara;
-Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul vanzarilor de produse pentru care op.economic depune oferta;
-Ultimul Bilant contabil depus;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Prezentare formular Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani si Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Termen de livrare
10%
Descriere:
2.
Termen de garantie
10%
Descriere:
3.
Pretul
80%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2583/10.04.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S39-053700 din 26.02.2008
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2008/S39-053697din26.02.2008
Numarul anuntului in JO: 2008/S39-053715din26.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2008 16:30
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar sau OP, cont RO 47 RZBR 0000 0600 0386 9944, deschis la Raiffeisen Bank Buzau
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2008 10:00
Locul: Sediul D.S.Buzau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii legali ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: str.Emile Zola, nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.+4(0244)122445, Fax: +4(0244)122445
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.+4(021)3104641 /, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA SILVICA BUZAU-Oficiul juridic-
Adresa postala: Str. Maresal Averescu, nr.5, ,Localitatea: Buzau, Cod postal: 120257, Romania, Tel.0238723857, Email: [email protected], Fax: 0238723859
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2008 16:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer