Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia publica de anvelope pentru parcul auto al S.N.R.


Anunt de participare numarul 36655/19.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA RADIOCOMUNICATII
Adresa postala: Bdul Libertatii nr.14A, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Punct(e) de contact: Furtuna Sorin, Tel.3073315, Email: [email protected], Fax: 3073666, Adresa internet (URL): www.radiocom.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
Altele: Radiocomunicatii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica de anvelope pentru parcul auto al S.N.R.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia centrala a Achizitorului din Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 85, 000 si 175, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Dupa semnarea acordului cadru se va incheia un contract subsecvent pt.cantitatea 456 buc. prevazute in coloana "Cantitati pentru primul contract subsecvent" urmand ca apoi sa se incheie urmatoarele contracte subsecvente in functie de necesitatile autoritatii contractante si de existenta resurselor financiare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
554 buc. anvelope de diverse tipuri cu caracteristicile tehnice descrise in caietul de sarcini anexat prezentului anunt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25111100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia publica de anvelope pentru parcul auto al S.N.R. - 554 buc. Anvelope de diverse tipuri cu caracteristicile tehnice descrise in caietul de sarcini anexat prezentului anunt.
Valoarea estimata fara TVA: intre 85, 000 si 175, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 1500 lei.garantiebuna executie in cuantum de 2% din valoarea contractului fara TVA. constituie prin scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Va fi exclus din procedura orice ofertant despre care Autoritatea contractanta are cunostinta ca se afla intr-una din situatiile prev.de art. 180 sau art. 181 din OUG 34/2006.Se vor prez: 1.Decl.priv.eligibilitatea; 2.Decl.priv.neincadrarea in prevederile art.181;3.Certif.constatator priv.indeplinirea obligatiilor de plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de dep.a oferteiin original sau copie legalizata ;4. Certif.constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, in original sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2007 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Doc.atrib.accesibila nerestrictionat SEAP si la adr.internet http: //www.radiocom.ro/index.phpid=385
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 07.01.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2007 13:00
Locul: Sediul aut.contractante in Bb.Libertatii 14A, s.5, cod 050706, Bucuresti, Romania, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai operatorilor economici in baza unei imputerniciri si a unui document de identitate valabil
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3118090, Fax: 021/3118090
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006 modificata prin OUG 94/2007, de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul juridic al SNR SA
Adresa postala: B-dul Libertatii nr. 14A, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Tel.0040 21 307.30.01, Fax: 0040 21 314.97.98
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2007 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer