Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia publica de echipamente FEDR ( echipamente IT si licente) necesare managementului de proiect, dotarii formatorilor si spatiilor a cursurilor de formare profesionala in vederea implementarii Proiectului POSDRU/87/1.3/S/62536 ?Formarea continua a


Anunt de participare numarul 126022/14.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul Scolar Judetean Braila
Adresa postala:  b-dul Al I Cuza, 172, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810025, Romania, Punct(e) de contact:  b-dul Al I Cuza, 172, Tel. 0239614051, Email:  [email protected], Fax:  0239619160, Adresa internet (URL):  b-dul Al I Cuza, 172, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica de echipamente FEDR ( echipamente IT si licente)necesare managementului de proiect, dotarii formatorilor si spatiilor a cursurilor de formare profesionala in vederea implementarii Proiectului POSDRU/87/1.3/S/62536 ?Formarea continua a profesorilor de Limba romana, engleza si franceza in societatea cunoasterii?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: b-dul Al I Cuza, 172 , Localitatea: Braila , Cod postal: 810025 , Romania
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia publica de echipamente FEDR ( echipamente IT si licente)necesare managementului de proiect, dotarii formatorilor si spatiilor a cursurilor de formare profesionala in vederea implementarii Proiectului POSDRU/87/1.3/S/62536 ?Formarea continua a profesorilor de Limba romana, engleza si franceza in societatea cunoasterii?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48821000-9 - Servere de retea (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
32333300-9-Aparate de redare video (Rev.2)
48310000-4-Pachete software pentru creare de documente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
48821000-9 ? SERVER DE RETEA -2 buc30232110-8 ? IMPRIMANTA MULTIFUNCTIONALA ? 2 buc32333300-9 ? VIDEOPROIECTOR ? 1 buc30213100-6 ? LAPTOP ? 110 buc48310000-4 ? LICENTA OFFICE 2007 ? 110 buc30200000-1 ? LICENTA ANTIVIRUS ? 110 buc
Valoarea estimata fara TVA: 433, 226RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma8.664 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FSE - Proiectul POSDRU/87/1.3/S/62536 ?Formarea continua a profesorilor de Limba romana, engleza si franceza in societatea cunoasterii?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.- Formularul nr.12A original.2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 - Formularul nr.12B, original.3 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Formularul 12 C.4. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului5. Copie certificatul de inregistrare fiscala6. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele la bugetul local si de stat ? original/copie legalizata7. Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului prin care se certifica faptul ca participarea la prezenta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform anexei la Ordinul 314/12.10.2010.8. Certificat de inregistrare fiscala sau orice document care dovedesc o forma de inregistrare/atestare9. Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata catre stat emis de Administratia Financiara
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani. Cifra minima de afaceri pe ultimii 3 ani, pentru care ofertantul va fi calificat este de 433.226 lei, echivalent cu 103.751, 80 euro( curs euro 4, 1756 lei).- Bilantul contabil la 31.12.2008, la 31.12.2009, respectiv 31.12.2010, inregistrat la autoritarile abilitate ? copii conform cu originalul, stampilate si semnate de reprezentantul legal al operatorului economic.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formularul 12D cu principalele servicii prestate efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, achizitori, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.-Se solicita dupa caz, completarea formularului 12 G cu subcontractantii si specializarea acestora (daca este cazul).-Se va prezenta Formularul 2B (original) din capitolul de Formulare, completat de catre contractant si de toti subcontractantii care vor avea o pondere de peste 10% la indeplinirea contractului si lista cuprinzand subcontractantii, conform FORMULAR 12G din capitolul de Formulare - original
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1(una).2. Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.3. Durata unei runde: 1(una) zi lucratoare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
494/21.06.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2011 13:00
Locul: SEDIUL ISJ BRAILA - B-DUL AL.I.CUZA, 172
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE DE REPREZENTANTUL LEGAL AL OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FSE - PROIECT POSDRU /87/1.3/S/62536
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN BRAILA - SERV. JURIDIC
Adresa postala:  B-DUL AL.I.CUZA, 172, Localitatea:  BRAILA, Cod postal:  810025, Romania, Tel. 0239614051, Email:  [email protected], Fax:  0239614051, Adresa internet (URL):  isjbraila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2011 14:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer