Licitatie Publica - Achizitia publica de echipamente in cadrul proiectului ,,Oferte educationale inclusive extracurriculare si extrascolare pentru formarea stilului de viata sanatos si a cetateniei active pentru copii din comunitati dezavantajate, cu precadere rurale in i
Anunt de participare numarul 89128/20.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI INOVARII
Adresa postala: Strada Spiru Haret, nr. 10-12, sector 1, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: Liviu Popescu, Tel.021-3102207, In atentia: Liviu Popescu, Email: [email protected], Fax: 021-3102208, Adresa internet (URL): www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica de echipamente in cadrul proiectului , ,Oferte educationale inclusive extracurriculare si extrascolare pentru formarea stilului de viata sanatos si a cetateniei active pentru copii din comunitati dezavantajate, cu precadere rurale in invatamantul preuniversitar din Romania -ID. 4390
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul UMPFFS, Bucuresti, str. Spiru Haret, nr. 10-12, parter, camera 2, sector 1, Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia publica de echipamente in cadrul proiectului , ,Oferte educationale inclusive extracurriculare si extrascolare pentru formarea stilului de viata sanatos si a cetateniei active pentru copii din comunitati dezavantajate, cu precadere rurale in invatamantul preuniversitar din Romania -ID. 4390
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Detalii privind cantitatile de produse sunt precizate in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 55, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.11.2009 pana la 26.11.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare nerambursabila POSDRU din fonduri structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor se regasesc in Documentatia de atribuire V
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) sa fie de cel putin: 77.500 RON
Prezentarea bilantului contabil pe ultimii trei ani financiari (2006, 2007, 2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va trebui sa probeze experienta prin prezentarea copiilor contractelor sau de scrisori de recomandare si/sau adeverinte din partea beneficiarilor contractelor care indeplinesc conditiile mentionate mai sus. Aceste documente vor include date referitoare la beneficiarul contractului, tipul echipamentelor furnizate si cantitatea acestora, perioada in care s-a desfasurat contractul, precum si valoarea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 05.02.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2009 12:00
Locul: Sediul UMPFFS, Bucuresti, str. Spiru Haret, nr. 10-12, parter, camera 18, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul legal sau imputernicit al ofertantului va prezenta imputernicire din partea acestuia si actul de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere la proiecte: Finantare nerambursabila POSDRU din fonduri structurale FSE, proiect , , Oferte educationale inclusive extracurriculare si extrascolare pentru formarea stilului de viata sanatos si a cetateniei active pentru copii din comunitati dezavantajate, cu precadere rurale in invatamantul preuniversitar din RomaniaID: 4390
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5 Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213191674, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica si Control
Adresa postala: Str. Gen. Berthelot nr. 28-30, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Tel.0213172895, Email: [email protected], Fax: 0213104219, Adresa internet (URL): www.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2009 17:11