Licitatie Publica - Achizitia publica de echipamente IT - data center - pentru Registrul Matricol Unic
Anunt de participare numarul 108827/05.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Stiintifice Universitare
Adresa postala: Str.Schitu Magureanu, Nr.1 , Et.3 , Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050025, Romania, Punct(e) de contact: Anca Mustata, Tel. 0213071918, Email: [email protected], Fax: 0213071919, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica de echipamente IT - data center - pentru Registrul Matricol Unic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul UEFISCSU, Db. Schitu Magureanu, nr.1, sect.5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia publica de echipamente IT - data center - pentru Registrul Matricol Unic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48825000-7 - Servere web (Rev.2)
30233140-4-Dispozitive de stocare cu acces direct (DASD) (Rev.2)
48222000-0-Pachete software pentru servere web (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Rack - servere - 1 bucata
2. Licentiere software - 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 1, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 28.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finatat de UE prin FSE POSDRU 2007-2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea FORMULAR 12A
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 FORMULAR 12B
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura FORMULAR 12C
4.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului
5.Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
6.Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale
7.Certificat de atestare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale FORMULARUL 2B
2.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 2.500.000 lei
3.Prezentarea Bilantului contabil prescurtat pe ultimii trei ani financiari (2007, 2008, 2009)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani FORMULAR 12D2.Standarde de asigurare a calitatii
3.Respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii FORMULARULUI 18
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.1.ISO 9001 si 27001 pentru ofertant sau echivalent, ISO 9001 si 14001 pentru producatorul echipamentelor sau echivalent.2.2.Autorizare pentru comercializare si livrare a produselor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii detaliate in Documentatia de Atribuire
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2010 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2010 11:00
Locul: Sediul UEFISCSU, Bdul Schitu Magureanu nr.1, sect.5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat de UR prin FSE POSDRU 2007-2010
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios, Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Db. Splaiul Independentei nr.5, sect.4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 0213195176, Email: [email protected], Fax: 0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din data urmatatoare luarii la cunostinta de catre contestatar conform art.256.2 alin 1, lit.a din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic al UEFISCSU
Adresa postala: Str. Schitu Magureanu, nr.1, etj.3, sect.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050025, Romania, Tel. 0213071918, Email: [email protected], Fax: 0213071918
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2010 13:25