Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia publica de echipamente IT ? DATA CENTER


Anunt de participare numarul 126898/27.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Executiva Pentru Finantarea Invatamintului Superior Si A Cercetarii Dezvoltarii si Inovarii
Adresa postala:  Str.Mendeleev, nr.21-25, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010362, Romania, Punct(e) de contact:  Andreea Zaharia, Tel. 0213071918, In atentia:  Andreea Zaharia, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0213071919, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica de echipamente IT ? DATA CENTER
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie echipamente IT ? Data Centrer (servere web si dispozitive de stocare cu acces direct)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48825000-7 - Servere web (Rev.2)
30233140-4-Dispozitive de stocare cu acces direct (DASD) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sasiu - 1 bucata
Server blade - 7 bucati
Echipament de stocare - 1 bucata
Licente
Valoarea estimata fara TVA: 1, 728, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 31.000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat de UE prin FSE POSDRU 2007 ? 2013, Axa prioritara 1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Declaratie privind eligibilitatea FORMULAR 12A
?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 FORMULAR 12B
o Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale
o Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala
?Declaratie privind calitatea de participant la procedura
?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
?Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului
?Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3.Fisa de informatii generale FORMULARUL 2B
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3.1)Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 3.300.000 lei3.2)Prezentarea Bilantului contabil prescurtat pe ultimii trei ani financiari
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara
2.Standarde de asigurarea calitatii
3.Personalul solicitat pentru indeplinirea contractului
4.Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii FORMULARULUI 12D
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.1.Prezentarea unei recomandari (sau a unui document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale)2.1.ISO 9001 sau echivalent2.2.ISO 27001 sau echivalent3.1.Dovada certificarii resurselor umane responsabile cu instalarea, punerea in functiune si trainingul sistemelor ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2011 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2011 11:00
Locul: Calea Plevnei nr. 3, Sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiecte POSDRU 2007 ? 2013, Axa prioritara 1, Domeniul major de interventie 1.2, 1.5, POSDRU/5/1.5/S/2-id 4141; POSDRU/5/1.5/S/1-id 2686; POSDRU/2/1.2/S/4-id 2679;
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII - a Contencios, Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  B-dul Splaiul Independentei, nr.5, Sect.4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195176, Fax:  0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic al UEFISCDI
Adresa postala:  Str.Mendeleev, nr.21-25, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010362, Romania, Tel. 0213071918, Email:  [email protected], Fax:  0213071919
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2011 18:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer