Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA PUBLICA DE ECHIPAMENTE IT PENTRU LABORATOARELE TIC PENTRU UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BIHOR CONFORM CAIETULUI DE SARCINI


Anunt de participare numarul 55861/17.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR BIHOR
Adresa postala: STR.KIEV NR.1/A, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410583, Romania, Punct(e) de contact: CALIN FERICEAN, Tel.0740078671, In atentia: Raluca SERES, Email: [email protected], Fax: 0359/436207, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA PUBLICA DE ECHIPAMENTE IT PENTRU LABORATOARELE TIC PENTRU UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BIHOR CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LA UNITATILE SCOLARE PREVAZUTE IN CAIETUL DE SARCINI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE COPIATOARE SI TELEFOANE CU FAX PENTRU DOTAREA LABORATOARELOR DE INFORMATICA IN UNITATILE DE INVATAMANT DIN JUDETUL BIHOR CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30121110-7 - Fotocopiatoare color (Rev.1)
30191300-7-Faxuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
37 DE COPIATOARE SI 37 DE TELEFOANE CU FAX PENTRU UNITATILE DE INVATAMANT DIN JUDETUL BIHOR CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 200, 000 si 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE SUB FORMA DE SCRISOARE BANCARA SAU OP VIZAT DE BANCA IN VALOARE DE 1500 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT PRIN MECT REPREZENTAT DE ISJ BIHOR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
COMPLETAREA FORMULARELOR 12B SI 12A DIN CAIETUL DE SARCINI, CERTIFICAT DE INREGISTRARE LA REGISTRUL COMERTULUI- COPIE LEGALIZATA SAU XEROCOPIE CERTIFICATA PT CONFORMITATE CU ORIGINALUL, AUTORIZATIE DE DISTRIBUTIE A PRODUSELOR, CERTIFICAT DE CALITATE A PRODUSELOR
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FORMULARUL 2B DIN CAIETUL DE SARCINI, CIFRA DE AFACERI MEDIE ANUALAPE ULTIMII 3 ANI SA FIE CEL PUTIN 200000 RON, BILANTUL CONTABIL PE ULTIMII 3 ANI FINANCIARI 2005, 2006, 2007, INSOTIT DE ANEXELE EXPLICATIVE VIZAT DE ORGANELE COMPETENTE, SCRISOARE DE BONITATE DIN PARTEA BANCILOR
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
COMPLETAREA FORMULARULUI 12D SI 3B DIN CAIETUL DE SARCINI - ONORAREA IN ULTIMII 3 ANI A UNUI CONTRACT DE PRODUSEIN VALOARE DE 70000 DE RON CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
50%
Descriere:
2.
CARACTERISTICI TEHNICE
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.06.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 70 RON
Conditii si modalitate de plata: IN NUMERAR LA CASERIA ISJ BIHOR
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2008 12:00
Locul: INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI BIHOR , STR. MIHAI EMINESCU NR.11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
CF ART 3392/HG 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.040213104642, Email: [email protected], Fax: 040213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
SERVICIUL JURIDIC AL INSPECTORATULUI SCOLAR JUDETEAN BIHOR
Adresa postala: STR. MIHAI EMINESCU NR.11, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410019, Romania, Tel.0359 436 207, Email: [email protected], Fax: 0359 436 207
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL INSPECTORATULUI SCOLAR JUDETEAN BIHOR
Adresa postala: STR. MIHAI EMINESCU NR.11, Localitatea: ORADEA, Cod postal: 410019, Romania, Tel.0359 436 207, Email: [email protected], Fax: 0359 436 207
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2008 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer