Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia publica de echipamente pentru dotarea Centrelor de Resurse pentru Educatie si Dezvoltare (CRED) din cadrul Proiectului pentru Reforma Educatiei Timpurii


Anunt de participare numarul 76405/30.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI INOVARII
Adresa postala: Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii Unitatea de Management al Proiectelor cu Finantare Externa, str. Spiru Haret nr. 12, cam. 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Punct(e) de contact: Costel Birsan, Tel.021 305 59 98, In atentia: Costel Birsan, Email: [email protected], Fax: 021 305 59 90, Adresa internet (URL): http: //proiectepreuniversitar.edu.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica de echipamente pentru dotarea Centrelor de Resurse pentru Educatie si Dezvoltare (CRED) din cadrul Proiectului pentru Reforma Educatiei Timpurii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile celor 325 de CRED localizate in fiecare oras al Romaniei si cele 6 sectoare ale Bucurestiului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Fiecare dintre cele 325 de CRED vor fi dotate cu urmatoarele echipamente: laptop, multifunctional, echipament audio video, videoproiector si ecran de proiectie, aparat foto, flipchart, masina indosariat, telefon / fax.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
30121100-4-Fotocopiatoare (Rev.2)
32324000-0-Televizoare (Rev.2)
32331300-5-Aparate de redare audio (Rev.2)
32333300-9-Aparate de redare video (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Fiecare dintre cele 325 de CRED vor fi dotate cu urmatoarele echipamente in cantitatile precizate mai jos: Lot 1. Laptop (cate 1 bucata)
Lot 2. Multifunctional(cate 1 bucata)
Lot 3. Echipament audio - video (cate 1 bucata)
Lot 4. Videoproiector si ecran de proiectie (cate 1 bucata)
Lot 5. Aparat foto(cate 1 bucata)
Lot 6. Flipchart (cate 1 bucata)
Lot 7. Masina indosariat (cate 1 bucata)
Lot 8. Telefon / fax (cate 1 bucata)
Valoarea estimata fara TVA: 5, 671, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare (RON): Lot 1. 17200, Lot 2. 50000, Lot 3. 14500, Lot 4. 22000, Lot 5. 3900, Lot 6. 1620, Lot 7. 2000, Lot 8. 2200.Garantie executie: 5% din contractul de furnizare, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si credite externe pentru anul 2009 aferente Proiectului pentru Reforma Educatiei Timpurii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006
3. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale (pers. juridice romane)
4. Certificat de atestare fiscala (pers. juridice romane)
5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (pers. juridice straine)
6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
7. Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului (pers. juridice romane)
8. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (pers. juridice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Fisa de informatii generale* Bilantul contabil pe ultimii trei ani financiari (2006, 2007, 2008), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) sa fie de cel putin (RON): Lot 1. Laptop 2.150.000Lot 2. Multifunctional6.250.000Lot 3. Echipament audio - video 1.812.500Lot 4. Videoproiector si ecran de proiectie 2.750.000Lot 5. Aparat foto 487.500Lot 6. Flipchart 202.500Lot 7. Masina indosariat 250.000Lot 8. Telefon / fax 275.000
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani* Lista cuprinzand subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost livrarea de bunuri similare si care a avut o valoare egala sau mai mare de (RON): Lot 1. Laptop 215.000Lot 2. Multifunctional625.000Lot 3. Echipament audio - video 181.250Lot 4. Videoproiector si ecran de proiectie 275.000Lot 5. Aparat foto 48.750Lot 6. Flipchart 20.250Lot 7. Masina indosariat 25.000Lot 8. Telefon / fax 27.500
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare se refera numai la pretul ofertei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.09.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2009 10:30
Locul: M.E.C.I.-U.M.P.F.E., Str. Spiru Haret nr. 12, et. 2, cam. 7, sect. 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021 332 12 40, Email: [email protected], Fax: 021 332 33 77, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
M.E.C.I.-U.M.P.F.E. Directia Juridic
Adresa postala: Str. Spiru Haret nr. 12, et. 2, cam. 2, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Tel.021 305 59 99, Email: [email protected], Fax: 021 305 59 96, Adresa internet (URL): http: //proiectepreuniversitar.edu.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.04.2009 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer