Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitia publica de echipamente pentru monitorizarea indicatorilor pulberi in suspensie fractia PM2,5, pentru metale grele (As, Cd, Ni, HG), Hidrocarburi Aromatice Policiclice in aerul inconjurator (imisii)


Anunt de participare numarul 115366/12.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala:  B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040129, Romania, Punct(e) de contact:  Florica BAITAN, Tel. 021.316.37.04, In atentia:  Director General Mihaela Batrinca, Email:  [email protected], Fax:  021.316.37.04, Adresa internet (URL):  www.mmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitia publica de echipamente pentru monitorizarea indicatorilor pulberi in suspensie fractia PM2, 5, pentru metale grele (As, Cd, Ni, HG), Hidrocarburi Aromatice Policiclice in aerul inconjurator (imisii)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
echipamente pentru monitorizarea indicatorilor pulberi in suspensie fractia PM2, 5, pentru metale grele (As, Cd, Ni, HG), Hidrocarburi Aromatice Policiclice in aerul inconjurator (imisii)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38344000-8 - Aparate de monitorizare a gradului de poluare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamente pentru monitorizarea indicatorilor pulberi in suspensie fractia PM2, 5, pentru metale grele (As, Cd, Ni, HG), Hidrocarburi Aromatice Policiclice in aerul inconjurator (imisii)
Valoarea estimata fara TVA: 2, 398, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 47.960lei si garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din val ctr fara TVA, modul de constituire conform Fisei de date a achizitiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006;Declaratie privind neincadrea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social; Certificat privind plata impozitelor locale; Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului;Certificat de inregistrare; Actul constitutiv eliberat de Oficiul Registrului Comertului; Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane fizice/juridice straine. Formularul 4.2.7. ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratia de disponibilitate si autorizatie de livrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale; Cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani( 2007, 2008, 2009) sa fie cel putin egala cu 4.796.000lei; Bilanturi contabile la 31.12.2007, 31.12.2008 si la 31.12.2009, vizate si inregistrate la A.F.P., copii bilant semnate si stampilate conform cu originalul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa informatii generale; Cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani( 2007, 2008, 2009) sa fie cel putin egala cu 4.796.000lei; Bilanturi contabile la 31.12.2007, 31.12.2008 si la 31.12.2009, vizate si inregistrate la A.F.P., copii bilant semnate si stampilate conform cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele prestari de servicii similare in ultimii 3 ani; Fisa experienta similara - Formularul 4.1.7., Incheierea si indeplinirea cu succes, in ultimii 3 ani a unui contract max.3 contracte de natura si complexitate similara cu o valoare totala de 2.398.000, Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea acestora precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, completata in conformitate cu Formularul 4.1.9 si Formularul 4.1.9.1 insotit de CV-uri, Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, daca este cazul, Acord sau o scrisoare preliminara de asociere, daca este cazul, ISO 9001 sau echivalent, recomandari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Principalele prestari de servicii similare in ultimii 3 ani; Fisa experienta similara - Formularul 4.1.7., Incheierea si indeplinirea cu succes, in ultimii 3 ani a unui contract max.3 contracte de natura si complexitate similara cu o valoare totala de 2.398.000, Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea acestora precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, completata in conformitate cu Formularul 4.1.9 si Formularul 4.1.9.1 insotit de CV-uri, Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, daca este cazul, Acord sau o scrisoare preliminara de asociere, daca este cazul, ISO 9001 sau echivalent, recomandari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.03.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2011 13:00
Locul: sediul MMP, Bdul Libertatii, nr.12, etajul 1, Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
da, cu imputernicire scrisa din partea reprezentatului legal al ofertantului si copie act identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP, pana la data de 25.03.2011, ora 12:00. De asemenea, documentatia de atribuire va putea fi descarcata de pe site-ul www.e-licitatie.ro incepand cu data publicarii prezentului anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  : 0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Str Splaiul Independentei nr 5 sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213191688, Email:  [email protected], Fax:  0213198246, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile, in conformitate cu art. 256^2, persoana vatamata poate sesiza CNSC sau, dupa caz, instanta judecatoreasca competenta in vederea anularii actului si/sau recunoasterea dreptului pretins ori a interesului legitim.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Mediului si Padurilor, Directia Generala Juridica
Adresa postala:  Bdul Libertatii nr. 12, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040129, Romania, Tel. 0213163704, Fax:  0213163704, Adresa internet (URL):  www.mmediu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.02.2011 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer