Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia publica de echipamente tehnica de calcul


Anunt de participare numarul 37441/29.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GARDA NATIONALA DE MEDIU - COMISARIATUL GENERAL
Adresa postala: Bulevardul Unirii nr.78, bl.J2, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN POPESCU, Tel.0745344172;0213262259, Email: [email protected], Fax: 0213262259
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica de echipamente tehnica de calcul
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Comisariatului General al Garzii Ntionale de Mediu Blv.Unirii nr.78, Bl. J2, Sector 3 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de echipamente tehnica de calcul
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
100 echipamente tehnica de calcul
Valoarea estimata fara TVA: 302, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 6050 lei, Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
De la bugetul de stat cu OP in termenul stabilit in contract
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr. 1 A;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr 34/2006- Formularul 1B
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data deschiderii ofertelor.
Pentru persoanele juridice/fizice straine se solicita certificate constatatoare care dovedesc ca nu au datorii catre terti (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care isi are candidatul/ofertantul este rezident).
Cerinta obligatorie :
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
Ofertantul va prezenta in copie legalizata certificat constatator (extras de registru) eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei si valabil la data depunerii ofertei, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celor care fac obiectul procedurii de atribuire si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura falimentului.
Autorizatie de functionare/ altele echivalente copie legalizata- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional prezentate in copie tradusa in limba romana si legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente.
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006)
-Formular 2 Informatii generale;
Se solicita o valoare a cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani egala sau mai mare decat 500.000 lei (echivalentul a 148.319 euro)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele livrari de autoturisme in ultimii 3 ani - Formularul 3;
Se solicita inceperea si finalizarea in ultimii 3 ani a unui contract care aavut ca obiect de furnizare produse similare si care a avut o valoare egala sau mai mare de: 170.000 lei (echivalentul a 50.428 euro)
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste, conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante:
- Certificat ISO 9000/9001 si ISO 14001 pentru producator ;
- CertificatISO 9001 si ISO 14001 pentru furnizor.
Autorizare pentru comercializarea si livrarea ambarcatiunilor de tipurile celor care fac obiectulprocedurii de atribuire, in original sau copie legalizata notarial, emisa de producator sau de la biroul de reprezentanta al acestuia pe teritoriul Romaniei, adresata catre autoritatea contractanta Formularul 4.
Fise tehnice, fotografii/cataloage a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata.
Recomandari din partea altor beneficiari (minim 3) care sa ateste seriozitatea ofertantului in indeplinirea obligatiilor contractuale si livrarea de produse similare in perioada2004 2006 adresata in clar si expres : Catre Garda Nationala de Mediu Comisariatul General.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2007 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2007 12:00
Locul: Sediul Garzii Nationale de Mediu - Comisariatul General, Blv.Unirii nr.78, Bl.J2, Sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantului pe baza de imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica si Contencios
Adresa postala: Bvd. Unirii nr.78, Bl.J2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel.021-3268981, Fax: 021-3268981
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.10.2007 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer