Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia publica de laboratoare multi-touch pentru 8 unitati de invatamant din cadrul proiectului ?Proces educational optimizat in viziunea competentelor societatii cunoasterii?


Anunt de participare numarul 124372/24.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Adresa postala:  Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului ? Unitatea de Management al Proiectelor cu Finantare Externa, Adresa: Str. Spiru Haret nr. 12, cam. 1, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010176, Romania, Punct(e) de contact:  Cristina Sandu, Tel. 021-305.60.79, 021/305.59.99, In atentia:  Cristina Sandu, Email:  [email protected], Fax:  021-305.59.90, 021/305.59.89, Adresa internet (URL):  http: //proiecte.pmu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica de laboratoare multi-touch pentru 8 unitati de invatamant din cadrul proiectului ?Proces educational optimizat in viziunea competentelor societatii cunoasterii?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SUCEAVA, MANGALIA, BREAZA, CRAIOVA, RESITA, SATU MARE, TOPLITA, BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin aceasta procedura de achizitie publica Autoritatea Contractanta urmareste instalarea a cate unui laborator tip multi-touch in 8 unitati de invatamant.
In cadrul fiecarui laborator profesorii vor putea sustine ore de curs avand la dispozitie facilitatile oferite de tehnologia multi-touch, inclusiv derularea procesului de predare-invatare-evaluare intr-un mediu tehnologic avansat.
Fiecare laborator va contine 4 mese multi-touch, 1 tabla interactiva si videoproiector, 1 server, 1 calculator portabil, toate aceste echipamente fiind integrate intr-o retea locala si conectate la internet.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39181000-4 - Mese de lucru de laborator (Rev.2)
30195200-4-Table electronice cu posibilitate de copiere sau accesorii (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
51611100-9-Servicii de instalare de hardware (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia publica de laboratoare multi-touch pentru 8 unitati de invatamant din cadrul proiectului ?Proces educational optimizat in viziunea competentelor societatii cunoasterii?
Valoarea estimata fara TVA: 1, 311, 280RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 26.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: Uniunea Europeana prin Fondul Social European, POSDRU, AP1, DMI 1.1. ?Acces la educatie si formare profesionala initiala de calitate?Plata: dupa livrare si instalare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Declaratie privind eligibilitatea
?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
?Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local
?Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat
?Declaratie privind calitatea de participant la procedura
?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta
?Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Fisa de informatii generale?Prezentarea bilantului contabil pe ultimii trei ani financiari (2008, 2009, 2010), insotit de anexele explicative
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
?Fisa de informatii generale: Media cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie deminim 2.500.000 Lei.?Prezentarea bilantului contabil pe ultimii trei ani financiari (2008, 2009, 2010), insotit de anexele explicative
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Lista principalelor prestari de servicii/livrari de produse in ultimii 3 ani
?Experienta similara?Informatii privind personalul tehnic de specialitate
?Standarde de asigurare a calitatii?Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
?Lista principalelor prestari de servicii/livrari de produse in ultimii 3 ani?Experienta similara: 1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in livrarea de echipamente electronice si/sau tehnica de calcul efectuata in ultimii 3 ani, in valoare de cel putin 500.000 lei.2. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze ca are experienta in prestarea, in ultimii 3 ani, de activitati de instalare si punere in functiune echipamente de tehnica de calcul sau echipamente electronice cu functii multi-touch?Informatii privind personalul tehnic de specialitate: Tehnician Instalare retele si echipamente de calcul (minim 2 specialisti); InginerSuport Tehnic (minim 2 specialisti); Instructor (minim 2 specialisti)?Standarde de asigurare a calitatii?Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
MT/LD/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2011 23:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2011 11:00
Locul: Str. Spiru Haret nr. 12, cam. 7, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor, care vor prezenta documente de identificare si imputernicire semnata de persoana autorizata sa semneze oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat de Uniunea Europeana prin Fondul Social European, Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013, Axa prioritara 1 ?Educatia si formarea profesionala in sprijinul cresterii economice si dezvoltarii societatii bazate pe cunoastere?, Domeniul major de interventie 1.1. ?Acces la educatie si formare profesionala initiala de calitate?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Proiect: ?Proces educational optimizat in viziunea competentelor societatii cunoasterii?, ID proiect 25952
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 21 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 21 310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 021 332 12 40, Email:  [email protected], Fax:  021 332 33 77, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform pevederilor legale in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic
Adresa postala:  Str. Spiru Haret nr. 12, cam. 1, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010176, Romania, Tel. 021/305.59.99, Email:  [email protected], Fax:  021/305.59.89, Adresa internet (URL):  proiecte.pmu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2011 14:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer