Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia publica de laboratoare multitouch pentru 8 unitati de invatamant din cadrul proiectului Proces Educational Optimizat in Viziunea Societatii Cunoasterii


Anunt de participare numarul 133418/28.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Adresa postala: Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului - Unitatea de Management al Proiectelor cu Finantare Externa, str. Spiru Haret nr. 12, etaj II, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Ilina, Tel. +40 213055993, In atentia: Mihaela Ilina, Email: [email protected], Fax: +40 213055990, Adresa internet (URL): http//proiecte.pmu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica de laboratoare multitouch pentru 8 unitati de invatamant din cadrul proiectului Proces Educational Optimizat in Viziunea Societatii Cunoasterii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania, Bucuresti, Suceava, Mangalia, Breaza, Craiova, Resita, Satu-Mare, Toplita
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia publica a 8 laboratoare multi-touch ce urmeaza a fi instalate in 8 unitati de invatamant beneficiare din cadrul proiectului ?Proces educational optimizat in viziunea competentelor societatii cunoasterii?, cuprinzand urmatoarele: 32 mese interactive tip multi-touch, 8 table interactive, 8 laptopuri, 8 videoproiectoare, 8 servere, 8 echipamente cablare, servicii de punere in functiune, instalare, configurare, testare, instruire, suport tehnic si de intretinere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39181000-4 - Mese de lucru de laborator (Rev.2)
30195200-4-Table electronice cu posibilitate de copiere sau accesorii (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
38652120-7-Videoproiectoare (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
8 laboratoare multitouch
Valoarea estimata fara TVA: 1, 311, 280RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 26.000 lei. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86, 87 (virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata), mai putin fila CEC sau numerar la casieria autoritatii contractante. In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 lit. b din OUG. 34/2006 suma de 5.091, 28 lei. Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti RO29TREZ7005005XXX000224 deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti, CIF 4691235. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice, inclusiv de la data limita a depunerii ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se va completa Formularul nr 2. Pentru IMM-uri, garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din cunatumul garan?iei de participare.In cazul asocierilor, toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM ? uri pentru a beneficia de prevederile legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest caz, dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM completata conform Formularuluinr 3, prezentata in original, la vedere. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din valoarea contractului fara TVA. In cazul ofertantilor din categoria I.M.M., garantia de buna executie se poate constitui in procent de 5% din valoarea contractului, fara TVA. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata), mai putin fila CEC sau numerar la casieria autoritatii contractante.Garantia bancara de buna executie va fi valabila inca 14 zile de la data limita de finalizare a contractului.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din UE prin FSE, POSDRU 2007 ? 2013, AP1, DMI 1.1. , plata prin OP din Trezoreria Statului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Completare Formular 4,
- Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Completare Formular 5,
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare Formular 6, - Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Completare Formular 7,
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Completare Formular 8.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: reprezentant legalTiberiu Velter, director economic Nicoleta Tanase
- Certificate conform art. 182 din OUG 34/2006-Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii trei ani financiari / extras de bilant / raport de audit / raport al cenzorilor - Prezentarea bilantului contabil pe ultimii trei ani financiari (2008, 2009, 2010), insotit de anexele explicative, dupa caz, vizat si inregistrat de organele competente (copie ?conform cu originalul?) si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului minim impus si prin raportare la ultimi 3 ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR.
Fisa de informatii generale, care sa cuprinda declaratia privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani (2008-2010).
Media cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie deminim 2.500.000 Lei in suma globala.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - Completarea unui formular-tabel, cuprinzand valori, perioade de livrare, beneficiari/cantitati, dupa caz, - formularul nr 10. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze experienta, in ultimii 3 ani, in livrarea, instalarea si punerea in functiune de echipamente similare (tehnica de calcul si echipamente multitouch). Experienta similara se va demonstra prin prezentarea a cel putin un contr.cu valoare minima cumulata de 1.000.000 lei exclusiv TVA dovedita prin documente suport (copie contract ? parti referitoare la obiect, durata, valoare/proces verbal de receptie/ recomandare). Termenul de 3 ani se raporteaza la data deschiderii ofertelor. Pentru fiecare contract de experienta similara trebuie completat cate un exemplar din Formularul nr 11. Val. contr.se prezinta in echiv. lei. Pt det echiv leu/valuta se va utiliza cursul de schimb mediu anual afisat de BNR
Pers tehnic de specialitate-1 Tehnician Instalare retele si echipam de calcul(min 2 specialisti: Exp gen in industria IT si/sau a echipam de tehnica de calcul, Exp spec in dom instalarii, configurarii ?i punerii in func?iune a echipam de tehnica de calcul. Specialist certificat de producator pt instalarea, configurarea ?i punerea in func?iune a meselor de tip multitouch ?i a tablei interactive ofertate.
2.InginerSuport Tehnic(min 2specialisti: Exp gen in industria IT si/sau a echipam de tehnica de calcul.Exp specifica in dom furnizarii de asist tehnica privind utilizarea echipam de tehnica de calcul.Specialist certificat de producator privind asigurarea de suport tehnic pt mesele de tip multitouch si pt tablele interactive ofertate.3Instructor(min 2 specialisti: Exp gen in instruire pentru industria IT. Exp spec in dom furnizarii de instruire privind utilizarea echipam de tip multitouch.Spec instructor certificat de producator pt mesele de tip multitouch si tablele interactive ofertat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2012 11:00
Locul: Sediul MECTS-UMPFEBucuresti, str. Spiru Haret nr.12, etaj2, cam.7, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observatori UCVAP, membrii comisiei de evaluare si imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantare Uniunea Europeana prin Fondul Social European, POSDRU 2007 ? 2013, AP1, DMI1.1
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au pre?uri egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Gen Berthelot nr 28-30, sector1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Tel. +40 214056200, Fax: +40 214056300
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2012 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer