Licitatie Publica - ACHIZITIA PUBLICA DE LUCRARI PENTRU UNITATILE SCOLARE DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR
Anunt de participare numarul 63139/05.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Liceul Pedagogic "Spiru Haret" Buzau
Adresa postala: str. Spiru Haret, nr 6, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120241, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Preda, Tel.724273, Email: [email protected], Fax: 724286
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA PUBLICA DE LUCRARI PENTRU UNITATILE SCOLARE DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Scoala cu clasele I-IV + G.P.N. satul Zarnesti com. Cernatesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Utilitati Scoala cu clasele I-IV + G.P.N. satul Zarnesti com. Cernatesti ( grup sanitar, instalatii sanitare)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 210, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
scrisoare de garantie bancara in valoare de 2100 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere. Completata in conformitate cu FORMULAR 12A din capitolul de Formulare - original
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, conform FORMULAR 12B din capitolul de Formulare - original.
2.Certificate constatatoare in original sau copie legalizata pentru indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si valabile la data depunerii- Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, in copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii., - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala, cu identificarea codului CAEN 4120 (fost 4521) in obiectul de activitate al ofertantilor emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul 12L din capitolul de Formulare) - original
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani pentru fiecare lot este : Lot1 Utilitati Scoala cu clasele I-IV + G.P.N. satul Zarnesti com. Cernatesti 400000 lei
Bilantul contabilpe ultimii trei ani financiari (2005, 2006, 2007), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularului 12F - origina(Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani);
- Ofertantul trebuie sa fi derulat in prealabil cel putin un contract de lucrari similare cu o valoare mai mare dupa cum urmeaza:
Lot1 Utilitati Scoala cu clasele I-IV + G.P.N. satul Zarnesti com. Cernatesti 120000 lei
Lucrarile invocate se confirma prin prezentarea de recomandari din partea beneficiarilor acelor lucrari, o copie a procesului verbal de terminare la receptia lucrarilor- Formularul 12H (Dovada asigurarii dotarilor tehnice minimale solicitate);
- Formularelor 12i, 12J si 12K (Dovada asigurarii personalului de specialitate minimal solicitat);
Toate persoanele cu atributii cheie in derularea contractului trebuie sa aibe cel putin 3 ani experienta in executarea de lucrari edilitare si sa probeze calificarile necesare pentru realizarea lucrarilor (diplome, CV-uri si copii carti de munca pentru persoanele cu responsabilitati cheie in derularea contractului, etc: - atestat RTE si legitimatie cu evidentierea termenului de valabilitate, care nu va expira pe parcursul derularii contractului de executie lucrari
- CertificatISO 9001/2000 sauechivalent).
- Certificat ISO 140001:2005 (asigura dovada respectarii standardelor de mediu) sau echivalent
- Formularului 12G insotit, dupa caz, de acordurile de subcontractare
Subcontractantii nominalizati vor prezenta propriile Formulare 12L, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza isi au sediul, precum si Formularul 12C.Formularului 12C insotit, dupa caz, de acordurile de asociere.
In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta absolut toate documentele solicitate prin prezenta documentatie de atribuire, urmand ca indeplinirea cerintelor minimale stabilite prin aceasta sa fie verificata prin cumularea capacitatilor/resurselor tuturor asociatilor prezenti in cadrul acelei asociatii.Toti asociatii vor prezenta absolut toate documentele de calificare in plicuri diferite, oferta tehnica si cea financiara urmand a fi semnate de catre liderul asociatiei.
Model de Contract insusit
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
oferta financiara
80%
Descriere:
2.
propunere tehnica
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria unitatii, cu rezervare prealabila de 1 zi
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2008 12:00
Locul: Sediul Liceul pedagogic , , Spiru Haret, , Buzau Buzau str. Spiru Haretnr. 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si comisia de licitatie
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Liceul pedagogic , , Spiru Haret, , Buzau - serviciul contabilitate
Adresa postala: str. Spiru Haretnr. 6, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120241, Romania, Tel.0238724273, Fax: 0238724723
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2008 13:15