Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA PUBLICA DE LUCRARI PENTRU UNITATILE SCOLARE DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR


Anunt de participare numarul 62948/03.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLEGIUL NATIONAL M.EMINESCU BUZAU
Adresa postala: BUZAU STR.INDEPENDENTEI NR.22 JUD.BUZAU, Localitatea: Buzau, Cod postal: 5100, Romania, Punct(e) de contact: VENERA IAMANDI, Tel.0238716455, Email: [email protected], Fax: 0238716455
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA PUBLICA DE LUCRARI PENTRU UNITATILE SCOLARE DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Lot1 Utilitati Gradinita cu program normal Satu Vechi Com. Manzalesti
Lot 2 Utilitati Scoala I-VIII Plaiul Nucului com. Lopatari
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executie grupuri sanitare , instalatii sanitare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot1 Utilitati Gradinita cu program normal Satu Vechi Com. Manzalesti
Lot 2 Utilitati Scoala I-VIII Plaiul Nucului com. Lopatari
Valoarea estimata fara TVA: 590, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
scrisoare de darantie bancara dupa cum urmeaza : Lot 1 -2900 lei Lot 2 - 3100 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere. Completata in conformitate cu FORMULAR 12A din capitolul de Formulare - original
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, conform FORMULAR 12B din capitolul de Formulare - original.
2.Certificate constatatoare in original sau copie legalizata pentru indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si valabile la data depunerii (formulare tip eliberate de autoritatile competente) astfel:
- Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, in copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii., - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala, cu identificarea codului CAEN 4120 (fost 4521) in obiectul de activitate al ofertantilor emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul 12L din capitolul de Formulare) - original
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani pentru fiecare lot este : Lot1 Utilitati Gradinita cu program normal Satu Vechi Com. Manzalesti600000 lei
Lot 2 Utilitati Scoala I-VIII Plaiul Nucului com. Lopatari700000 leiDaca se participa la mai multe loturi cifra de afaceri se cumuleaza
Bilantul contabilpe ultimii trei ani financiari (2005, 2006, 2007),
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularului 12F - origina(Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani);
- Ofertantul trebuie sa fi derulat in prealabil cel putin un contract de lucrari similare cu o valoare mai mare dupa cum urmeaza:
Lot1 Utilitati Gradinita cu program normal Satu Vechi Com. Manzalesti 180000 lei
- Lot 2 Utilitati Scoala I-VIII Plaiul Nucului com. Lopatari 200000 lei
-Lucrarile invocate se confirma prin prezentarea de recomandari din partea beneficiarilor acelor lucrari, o copie a procesului verbal de terminare la receptia lucrarilor (fara receptii respinse sau amanate) si o copie de pe contractul de executie lucrari respectiv (recomandarea se va prezenta in formatul Formularului 12N)
- Formularul 12H (Dovada asigurarii dotarilor tehnice minimale solicitate);
- Formularelor 12i, 12J si 12K (Dovada asigurarii personalului de specialitate minimal solicitat);Toate persoanele cu atributii cheie in derularea contractului trebuie sa aibe cel putin 3 ani experienta in executarea de lucrari edilitare si sa probeze calificarile necesare pentru realizarea lucrarilor (diplome, CV-uri si pentru persoanele cu responsabilitati cheie in derularea contractului, etc: - atestat RTE si legitimatie cu evidentierea termenului de valabilitate, care nu va expira pe parcursul derularii contractului de executie lucrari);
CertificatISO 9001/2000 sauechivalent).
Certificat ISO 140001:2005 (asigura dovada respectarii standardelor de mediu) sau echivalent
Formularului 12G insotit, dupa caz, de acordurile de subcontractare
Formularului 12C insotit, dupa caz, de acordurile de asociere.
Model de Contract insusitDeclaratie privind faptul ca ofertantul a tinut cont, in elaborarea ofertei, de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii (Formular 15), in original
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
propunere tehnica
20%
Descriere:
2.
oferta financiara
80%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.09.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria unitatii cu rezervare prewalabila de 1 zi
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2008 12:00
Locul: Sediului Colegiul National Mihai Eminescu Buzau str. Independntei nr. 22
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor si comisia de licitatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Colegiul National M. Eminescu Buzau str. Independntei nr. 22- serviciul contabilitate
Adresa postala: Buzau str. Independntei nr. 22, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120204, Romania, Tel.0238716455, Fax: 0238716455
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2008 14:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer