Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA PUBLICA DE LUCRARI PENTRU UNITATILE SCOLARE DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR - utilitati


Anunt de participare numarul 62763/01.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GRUPUL SCOLAR INDUSTRIAL
Adresa postala: STR. PRIVIGHETORILOR NR 3, Localitatea: Ramnicu Sarat, Cod postal: 125300, Romania, Punct(e) de contact: LUMINITA OLTEANU, Tel.0788856765, Email: [email protected], Fax: 0238564747
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA PUBLICA DE LUCRARI PENTRU UNITATILE SCOLARE DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR - utilitati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LO1 Utilitati scoala I-VIII sat Al. Odsobescu com. Buda
LOT 2 Utilitati scoala cu clasele I-IV +Gradinita sat Plesesti com. Podgoria
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LO1 Utilitati scoala I-VIII sat Al. Odsobescu com. Buda
LOT 2 Utilitati scoala cu clasele I-IV +Gradinita sat Plesesti com. Podgoria
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LO1 Utilitati scoala I-VIII sat Al. Odsobescu com. Buda
LOT 2 Utilitati scoala cu clasele I-IV +Gradinita sat Plesesti com. Podgoria
Valoarea estimata fara TVA: 367, 882RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
LO1 Utilitati scoala I-VIII sat Al. Odsobescu com. Buda-2400 leiLOT 2 Utilitati scoala cu clasele I-IV +Gradinita sat Plesesti com. Podgoria 1300 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere. Completata in conformitate cu FORMULAR 12A din capitolul de Formulare - original.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006.- Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, in copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala, cu identificarea codului CAEN 4120 (fost 4521) in obiectul de activitate al ofertantilor emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata.Documente edificatoarecare sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica saude inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcifra de afaceri pe ultimii 3 ani. Fisa de informatii generale (Formularul 12L din capitolul de Formulare) - original
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani pentru fiecare lot este : LO1 Utilitati scoala I-VIII sat Al. Odsobescu com. Buda 480000 lei
LOT 2 Utilitati scoala cu clasele I-IV +Gradinita sat Plesesti com. Podgoria - 260000 lei
Daca se participa la mai multe loturi cifra de afaceri se cumuleaza
Bilantul contabilBilantul contabilpe ultimii trei ani financiari (2005, 2006, 2007), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente si /sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiaraDovadacalitatii de IMM Completare formular 13
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime: Formularului 12F --Formularul 12H Formularelor 12i, 12J si 12KToate persoanele cu atributii cheie in derularea contractului trebuie sa aibe cel putin 3 ani experienta in executarea de lucrari edilitare si sa probeze calificarile necesare pentru realizarea lucrarilor. Cerinte minime: CertificatISO 9001/2000 sauechivalent).Certificat ISO 140001:2005sau echivalent
Cerinta obligatorie: Formularului 12G insotit, dupa caz, de acordurile de subcontractare
Subcontractantii nominalizati vor prezenta propriile Formulare 12L, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza isi au sediul, precum si Formularul 12C.Cerinta obligatorie: Formularului 12C insotit, dupa caz, de acordurile de asociere.
In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta absolut toate documentele solicitate prin prezenta documentatie de atribuire, urmand ca indeplinirea cerintelor minimale stabilite prin aceasta sa fie verificata prin cumularea capacitatilor/resurselor tuturor asociatilor prezenti in cadrul acelei asociatii. Toti asociatii vor prezenta absolut toate documentele de calificare in plicuri diferite, oferta tehnica si cea financiara urmand a fi semnate de catre liderul asociatiei.
Model de Contract insusitInformatii detaliate privind reglementarile in vigoare la nivel national referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, securitate si sanatate in munca, reglementari ce trebuie respectate pe parcursul indeplinirii contractului pot fi obtinute de la Inspectia Muncii, din subordinea Ministerului Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse.
Cerinta obligatorie: 1. Declaratie privind faptul ca ofertantul a tinut cont, in elaborarea ofertei, de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii (Formular 15), in original.
In cazul in care ofertantul este o asociere, Declaratia va fi semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
oferta financiara
80%
Descriere:
2.
oferta tehnica
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2008 12:00
Locul: GRUP SCOLAR INDUSTRIAL RM SARAT, STR TOAMNEI NR 4, JUD. BUZAU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviviul Financiar Contabilitate al Grupului Scloar Industrial Rm-Sarat
Adresa postala: Str Toamnei nr 4, Localitatea: Rm-Sarat, Cod postal: 125300, Romania, Tel.0338568459, Email: [email protected], Fax: 0338568459
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2008 16:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer