Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia publica de materiale didactice pentru dotarea claselor pregatitoare din Romania in cadrul Proiectului pentru Reforma Educatiei Timpurii ? 2012


Anunt de participare numarul 136017/29.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Adresa postala: Unitatea de Management al Proiectelor cu Finantare Externa, str. Spiru Haret nr. 12, et. 2, cam. 1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Punct(e) de contact: MECTS - UMPFE, Tel. +40 213055998, In atentia: Costel Birsan ? expert achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 213055990, Adresa internet (URL): http: //proiecte.pmu.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica de materiale didactice pentru dotarea claselor pregatitoare din Romania in cadrul Proiectului pentru Reforma Educatiei Timpurii ? 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitele de materiale ale celor 41 de Inspectorate Scolare Judetene si al Inspectoratului Scolar al Municipiului Bucuresti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 14, 558, 715 si 19, 697, 085RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru fiecare lot: 223.560, 00; 5.838.090, 00; 2.852.460, 00; 697.590, 00; 2.577.150, 00; 335.340, 00; 728.640, 00; 1.767.780, 00; 1.725.000, 00; 2.951.475, 00
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CANTITATIMINIM -MAXIM
Lot 1. Aparate, truse, echipamente
Art. 1.1 Trusa de masa corpuri geometrice de diferite dimensiuniArt. 1.2 LupaLot 2. Materiale pentru dezvoltarea limbajului si a comunicarii
Art. 2.1 Alfabetar/tabla magnetica 1 set demoArt. 2.2 Tablite magnetice cu litereArt. 2.3 Sabloane pentru trasat litere si cifreArt. 2.4 Stampile seturiLot 3. Echipament sportive
Art. 3.1. Saltea de gimnasticaArt. 3.2. Mingi de diferite marimi/dimensiuni 2 x 3 marimiArt. 3.3. CoardaLot 4. Materiale pentru geografie
Art. 4.1 Glob pamantescArt. 4.2 HartiLot 5. Instrumente de masurare
Art. 5.1 RiglaArt. 5.2 Metru de croitorieArt. 5.3 BalantaArt. 5.4 MetronomArt. 5.5 CeasArt. 5.6 Set de monede si bancnoteArt. 5.7 CalendarArt. 5.8 TermometruLot 6. JetoaneArt. 6.1 Cartonase de 2 dimensiuni cu cifrele de la 0-9Art. 6.2 Diverse jocuri cu jetoaneLot 7. Jocuri
Art. 7.1 Betisoare lungiArt. 7.2Betisoare scurteArt. 7.3 Sistem de cuburi care se imbinaLot 8. Planse
Art. 8.1 Plansa cu tabloul culorilor calde si reci si combinatii de culoriArt. 8.10 Planse cu vehicule cosmice/spatialeArt. 8.11 Planse cu evolutia activitatii omuluiArt. 8.12 Planse pe teme ecologiceArt. 8.13 Planse cu vehiculeArt. 8.2 Plansa cu regulile de igiena si ingrijire personalaArt. 8.3 Planse pe diverse teme civiceArt. 8.4 Seturi de planse cu povestiArt. 8.5 Set de planse A3 cu imagini reprezentandliterele alfabetuluiArt. 8.6 Set de planse A3 cu obiecte care pot fi numarateArt. 8.7 Set fotografii plante si animale in habitatArt. 8.8 Planse cu cele 4 anotimpuriArt. 8.9 Planse cu sistemul solar, corpuri cerestiLot 9. Puzzle
Art. 9.1 Puzzle-uri cu povesti, litere, cuvinte, silabe (tip LOTO)Art. 9.2 Puzzle-uri cu aspecte din universLot 10. Materiale pentru activitati artistico-plastice
Art. 10.1 FoarfeceArt. 10.2 SevaletArt. 10.3 Panou pluta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
37000000-8 - Instrumente muzicale, articole sportive, jocuri, jucarii, obiecte de artizanat, obiecte de arta si accesorii (Rev.2)
30192600-7-Planse de desen (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATIMINIM -MAXIM
Lot 1. Aparate, truse, echipamente
Art. 1.1 Trusa de masa corpuri geometrice de diferite dimensiuni set 5.100, 00 - 6.900, 00Art. 1.2 Lupa buc 5.100, 00 - 6.900, 00Lot 2. Materiale pentru dezvoltarea limbajului si a comunicarii
Art. 2.1 Alfabetar/tabla magnetica 1 set demo set 5.100, 00 - 6.900, 00Art. 2.2 Tablite magnetice cu litere buc 10.200, 00 - 13.800, 00Art. 2.3 Sabloane pentru trasat litere si cifre set 5.100, 00 - 6.900, 00Art. 2.4 Stampile seturi 10.200, 00 - 13.800, 00Lot 3. Echipament sportive
Art. 3.1. Saltea de gimnastica buc10.200, 00 - 13.800, 00Art. 3.2. Mingi de diferite marimi/dimensiuni 2 x 3 marimi set 5.100, 00 - 6.900, 00Art. 3.3. Coardabuc 35.700, 00 - 48.300, 00Lot 4. Materiale pentru geografie
Art. 4.1 Glob pamantescbuc 5.100, 00 - 6.900, 00Art. 4.2 Harti set 5.100, 00 - 6.900, 00Lot 5. Instrumente de masurare
Art. 5.1 Rigla buc 5.100, 00 - 6.900, 00Art. 5.2 Metru de croitorie buc 5.100, 00 - 6.900, 00Art. 5.3 Balanta buc 5.100, 00 - 6.900, 00Art. 5.4 Metronombuc 5.100, 00 - 6.900, 00Art. 5.5 Ceas buc 5.100, 00 - 6.900, 00Art. 5.6 Set de monede si bancnote set 5.100, 00 - 6.900, 00Art. 5.7 Calendar buc 5.100, 00 - 6.900, 00Art. 5.8 Termometru buc 5.100, 00 - 6.900, 00Lot 6. JetoaneArt. 6.1 Cartonase de 2 dimensiuni cu cifrele de la 0-9 buc 5.100, 00 - 6.900, 00Art. 6.2 Diverse jocuri cu jetoane set 5.100, 00 - 6.900, 00Lot 7. Jocuri
Art. 7.1 Betisoare lungiset5.100, 00 - 6.900, 00Art. 7.2Betisoare scurte set 5.100, 00 - 6.900, 00Art. 7.3 Sistem de cuburi care se imbina set 5.100, 00 - 6.900, 00Lot 8. Planse
Art. 8.1 Plansa cu tabloul culorilor calde si reci si combinatii de culori buc 5.100, 00 - 6.900, 00Art. 8.10 Planse cu vehicule cosmice/spatiale set 5.100, 00 - 6.900, 00Art. 8.11 Planse cu evolutia activitatii omului set 5.100, 00 - 6.900, 00Art. 8.12 Planse pe teme ecologice set 5.100, 00 - 6.900, 00Art. 8.13 Planse cu vehicule set 5.100, 00 - 6.900, 00Art. 8.2 Plansa cu regulile de igiena si ingrijire personala buc 5.100, 00 - 6.900, 00Art. 8.3 Planse pe diverse teme civice set 5.100, 00 - 6.900, 00Art. 8.4 Seturi de planse cu povestiset 5.100, 00 - 6.900, 00Art. 8.5 Set de planse A3 cu imagini reprezentandliterele alfabetului set 5.100, 00 - 6.900, 00Art. 8.6 Set de planse A3 cu obiecte care pot fi numarateset 5.100, 00 - 6.900, 00Art. 8.7 Set fotografii plante si animale in habitatset 5.100, 00 - 6.900, 00Art. 8.8 Planse cu cele 4 anotimpuriset5.100, 00 - 6.900, 00Art. 8.9 Planse cu sistemul solar, corpuri cerestiset5.100, 00 - 6.900, 00Lot 9. Puzzle
Art. 9.1 Puzzle-uri cu povesti, litere, cuvinte, silabe (tip LOTO) set 5.100, 00 - 6.900, 00Art. 9.2 Puzzle-uri cu aspecte din universset 5.100, 00 - 6.900, 00Lot 10. Materiale pentru activitati artistico-plastice
Art. 10.1 Foarfece buc 127.500, 00 -172.500, 00Art. 10.2 Sevalet buc 5.100, 00 - 6.900, 00Art. 10.3 Panou pluta buc 5.100, 00 - 6.900, 00
Valoarea estimata fara TVA: intre 14, 558, 715 si 19, 697, 085RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LEI: Lot 1. 4471; Lot 2. 116761; Lot 3.57049; Lot 4. 13951; Lot 5. 51543; Lot 6. 6706; Lot 7. 14572; Lot 8. 35355; Lot 9. 34500; Lot 10. 59029; Pt. IMM, Gar. de Part. poate fi redusa la jumatate, in conditiile legii. Ptr. dem. incadrarii ca IMM, ofertantii vor complete Formularul 1. Mod. const. gar. part.: OP in contul AC cu nr. RO29TREZ7005005XXX000224 deschis la A. T. C. P. M. B., CIF 4691235 sau instrument de gar. emis in cond. legii de o soc. Banc. sau de o soc. de asig., cu urm. caract: Gar. trebuie sa fie irevocabila. Instrum. de garant. prezentat de catre ofertant trebuie sa prevada daca plata gar. se va executa conditionat, resp. dupa const. culpei pers. garantate, in conform. cu contractul garantat sau necond., respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. acestuia cu privire la culpa pers. garantate. Instrum. de garant. prez. va putea fi emis de catre o soc. bancara sau de catre o soc. de asigurari. Gar. de part. prez. de catre ofertant trebuie sa fie in original. Dovada const. gar. de part. trebuie sa fie prez. cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertei.Per. de valab. a gar. de part.: cel putin 90 de zile de la data limita de dep. a ofertelor, inclusiv. Cond. de retinere a gar. de part.: AC are dreptul de a retine gar. de part., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand se afla in oricare din sit. urm.: isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia;oferta sa fiind stabilita castig. refuza sa semneze contractul / acordul cadru in per. de valab. a ofertei;oferta sa fiind stabilita castig., nu constituie gar. de buna exec. in perioada de valab.a of.si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semn. contr. In cazul in care ofertantul face contestatie la CNSC si in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, ACva retine contest. din gar. de part. urm. sume: Lot 1. 2235, 50; Lot 2. 8143, 81; Lot 3. 6632, 46; Lot 4. 4477, 59; Lot 5. 6357, 15; Lot 6. 3353, 00; Lot 7. 4508, 64; Lot 8. 5547, 78; Lot 9. 5505, 00;Lot 10. 6731, 47; Gar. de buna exec. se va const. in conf. cu art. 90 din H.G. nr 925 / 2006. Printr-un instr. de gar. emis in cond. legii de o soc. banc. sau de o soc. de asig., care dev. anexa la contract. Cuantum gar. de buna exec. a contr. este de: 10% din val. contr. fara TVA (la IMM, se reduce cu 50%). Dur. garant. de buna exec. a contr. este egala cu per. dintre mom. semnarii contr. si mom. Semn. PV de rec. a prod. Gar. de buna exec. este const. printr-un instr. de garant. emis de o soc. banc. cfm. Form. 14, ori de o soc. de asig., instr. de garant. irevocabil, care va fi prez. in original, cu o dur. de valab. cel putin = cu durata contr. la care se adauga o per. de 45 de zile sau prin ret. succ. si plata in cont garant. spec., aflat la disp. AC. Se restit. in term. de 14 zile de la data indepl. de catre contractant a oblig. asumate prin contr. respectiv, daca achiz. nu a ridicat pana la acea data pret. asupra ei, conf.art.91 din HG 925/2006, cu modif. si compl. ult.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si credite externe pentru anul 2012 aferente Proiectului pentru Reforma Educatiei Timpurii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea Formulare, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus obligatoriu si prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 3 din SectiuneaFormulare - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
3. Certificat de participare cu oferta independenta - Ofertantul trebuie sa prezinte in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Acest document trebuie prezentat in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea Formulare - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: reprezentant legal Tiberiu Velter, director economic Nicoleta Tanase, ministru Catalin Ovidiu BABA, secretar de stat Iulia Adriana Oana BADEA, secretar general adjunct Monica Cristina ANISIE, director general DGEFRU Mihai PAUNICA, Director DAA Bogdan PUSCAS, sef serviciu SAP Vasile NICOLAESCU, consilier achizitii Ovidiu ALBOIU. Acest document trebuie prezentat in conformitate cu Formularul 5 din Sectiunea Formulare - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Acest document se va prezenta atat de catre subcontractanti, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
5. Certificate conform art. 182 din OUG 34/2006-Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor. Aceste documente trebuie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul operatorilor economici straini: certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, documente valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Acest document trebuie prezentat in conformitate cu Formularul 6 din Sectiunea Formulare - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
7. Informatii privind subcontractantii: Daca este cazul, ofertantul va prezenta Lista cuprinzand subcontractantii (conform Formularului 7 din Sectiunea Formulare), a formularelor Formularul 2, Formularul 3 si Formularul 5 care trebuie prezentate de toti subcontractantii, precum si descrierea modului in care contractantul principal va monitoriza si conduce subcontractantii pentru a asigura realizarea in timpul stabilit a activitatilor subcontractate. 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii conform codului CAEN, valabil la data depunerii ofertelor.
In cazul operatorilor economici straini: documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sa fie de cel putin: Lot 1. Aparate, truse, echipamente 165.240, 00; Lot 2. Materiale pentru dezvoltarea limbajului si a comunicarii 4.315.110, 00; Lot 3. Echipament sportiv 2.108.340, 00; Lot 4. Materiale pentru geografie 515.610, 00; Lot 5. Instrumente de masurare 1.904.850, 00; Lot 6. Jetoane 247.860, 00; Lot 7. Jocuri 538.560, 00; Lot 8. Planse 1.306.620, 00; Lot 9. Puzzle 1.275.000, 00; Lot 10. Materiale pentru activitati artistico-plastice 2.181.525, 00
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Experienta similara. Se solicita prezentarea de documente din care sa reiasa livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, al caror obiect a fost livrarea de bunuri identice sau similare sau de materiale didactice si a caror valoare cumulata fara TVA, sa fie egala sau mai mare de: Lot 1. Aparate, truse, echipamente 41.310, 00; Lot 2. Materiale pentru dezvoltarea limbajului si a comunicarii 1.078.777, 50; Lot 3. Echipament sportiv 527.085, 00; Lot 4. Materiale pentru geografie 128.902, 50; Lot 5. Instrumente de masurare 476.212, 50; Lot 6. Jetoane 61.965, 00; Lot 7. Jocuri 134.640, 00; Lot 8. Planse 326.655, 00; Lot 9. Puzzle 318.750, 00; Lot 10. Materiale pentru activitati artistico-plastice 545.381, 25
Mostre. Pentru fiecare articol ofertat din loturile Lot 4. Materiale pentru geografie si Lot 8. Planse, Ofertantul va depune si mostra aferenta care, in cazul Ofertantului castigator, va constitui standardul de calitate pentru produsele incluse in contract. Fiecare mostra va avea o eticheta inscriptionata cu numele ofertantului si numarul articolului. Mostrele vor fi predate pe baza de proces verbal de predare ? primire incheiat intre Ofertant si Autoritatea Contractanta in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.
Prezentarea Certificatului ISO 9001 sau a unui certificat echivalent, care confirma ca operatorul economic are implementat un sistem de asigurare a calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2012 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2012 11:00
Locul: MECTS - UMPFE, str. Spiru Haret nr. 12, et. 2, camera 7 (Consiliu), 010176
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observatorii UCVAP, membrii comisiei de evaluare si imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA GENERALA JURIDICA
Adresa postala: Strada General Berthelot 28-30, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Tel. +40 214056200, Email: [email protected], Fax: +40 213120140, Adresa internet (URL): www.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2012 16:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer