Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia publica de mobilier pentru dotarea Centrelor de Resurse pentru Educatie si Dezvoltare (CRED) din cadrul Proiectului pentru Reforma Educatiei Timpurii


Anunt de participare numarul 75813/17.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI INOVARII
Adresa postala: Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii- Unitatea de Management al Proiectelor cu Finantare Externa, Str. Spiru Haret nr 12, Etaj II, Secretariat, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Ilina, Tel.0213055993, 0213055999, In atentia: Mihaela Ilina, Email: [email protected], Fax: 0213055990, 0213055989, Adresa internet (URL): www.proiectepreuniversitar.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia publica de mobilier pentru dotarea Centrelor de Resurse pentru Educatie si Dezvoltare (CRED) din cadrul Proiectului pentru Reforma Educatiei Timpurii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile celor 325 de CRED localizate in fiecare oras al Romaniei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Fiecare dintre cele 325 de CRED vor fidotate cu urmatoarele articole de mobilier in cantitatile precizate alaturat:
Birou calculator 1
Corp mobil cu 3 sertare 1
Scaun ergonomic cu cotiere 1
Masa echipamente/faxcu polita1
Comoda echipamente audio-video 1
Minibiblioteca 1
Masuta discutii 1
Scaun vizitatori 4
Scaun pliant vizitatori 4
Cuier tip pom 1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39130000-2 - Mobilier de birou (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Birou calculator 325
Corp mobil cu 3 sertare pentru birou 325
Scaun ergonomic cu cotiere 325Masa echipamente/faxcu polita325
Comoda echipamente audio-video 325
Minibiblioteca 325
Masuta discutii 325
Scaun vizitatori 1.300
Scaun pliant vizitatori 1.300
Cuier tip pom 325
Valoarea estimata fara TVA: 345, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de 6.500 EURO.Garantia pentru participare se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: Bugetul de stat si credite externe pentru anul 2009.Plata: dupa receptia produselor, se va efectua in lei, in maxim de 30 zile de la data primirii facturii la sediul achizitorului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
Certificate constatatoare in original sau copie legalizata pentru indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, valabile la data depunerii ofertelor;
Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii conform codului CAEN.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul 2B din capitolul de Formulare al Documentatiei de atribuire)
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) sa fie de cel putin: 850.000 EURO
Prezentarea Bilantului contabil pe ultimii trei ani financiari (2006, 2007, 2008), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale (Formularul 2B din capitolul de Formulare al Documentatiei de atribuire) Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) sa fie de cel putin: 850.000 EURO Prezentarea Bilantului contabil pe ultimii trei ani financiari (2006, 2007, 2008), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Operatorii economici ofertanti au obligatia de a certifica in cadrul ofertei printr-o declaratie pe propria raspundere in original faptul ca la fabricarea, livrarea, transportul si asamblarea produselor ofertate sunt respectate cerinte minime de securitate si sanatate la locul de munca in conformitate cu legislatia aplicabila in vigoare.
Ofertantii vor prezenta documente care sa ateste implementarea sistemelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2001 si ISO 14001/2001 (sau echivalent).
Certificat de testare emis de Institutul National al Lemnului sau alta institutie acreditata pentru incercari la solicitari mecanice si de securitate pentru produsele oferite.
Se solicita prezentarea a cel putin 3 contracte finalizate in ultimii trei ani care sa aiba ca obiect furnizarea de mobilier la nivel national.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani Operatorii economici ofertanti au obligatia de a certifica in cadrul ofertei printr-o declaratie pe propria raspundere in original faptul ca la fabricarea, livrarea, transportul si asamblarea produselor ofertate sunt respectate cerinte minime de securitate si sanatate la locul de munca in conformitate cu legislatia aplicabila in vigoare. Ofertantii vor prezenta documente care sa ateste implementarea sistemelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2001 si ISO 14001/2001 (sau echivalent). Certificat de testare emis de Institutul National al Lemnului sau alta institutie acreditata pentru incercari la solicitari mecanice si de securitate pentru produsele oferite. Se solicita prezentarea a cel putin 3 contracte finalizate in ultimii trei ani care sa aiba ca obiect furnizarea de mobilier la nivel national.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare se refera numai la pretul ofertei. Calendarul desfasurarii etapei finale de licitatie electronica va fi comunicat ulterior.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
B/PRET/04/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2009 23:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2009 11:00
Locul: Str. Spiru Haret nr 12, Etaj II, Secretariat, Sector 1, Bucuresti, 010176
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere a ofertelor trebuie sa prezinte imputernicire semnata de persoana autorizata sa semneze formularul de oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Departametul Juridic
Adresa postala: Str. Spiru Haret nr 12, Etaj II, Secretariat, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Tel.0213055999, Email: [email protected], Fax: 0213055989, Adresa internet (URL): www.proiectepreuniversitar.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departametul Juridic
Adresa postala: Str. Spiru Haret nr 12, Etaj II, Secretariat, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Tel.0213055999, Email: [email protected], Fax: 0213055989, Adresa internet (URL): www.proiectepreuniversitar.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2009 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer